staan heel aantal college's op luisterbieb app, is misschien ook wel wat voor jou voor tijdens het reizenquote:
Studie afmaken, reizen, geliefden dingen cadeau doen, klein baantje voor erbij (puur iets wat ik leuk vind om te doen dus), bescheiden huisje en een dikke auto kopen, me inzetten voor dieren (vrijwilligerswerk dus), veel shoppen en leuke dingen doen met vrienden, diepzeeduiken, en vast nog meerquote:
Beter gooien ze heel amsterdam dichte. Stad vol klerelijersquote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gvd ik zeg het vaker. Dat hele Amsterdam is nergens goed voor. En nu kan ik er niet komen want die a4 is dicht.
waarom word je nu niet alvast veganist dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Studie afmaken, reizen, geliefden dingen cadeau doen, klein baantje voor erbij (puur iets wat ik leuk vind om te doen dus), bescheiden huisje en een dikke auto kopen, me inzetten voor dieren (vrijwilligerswerk dus), veel shoppen en leuke dingen doen met vrienden, diepzeeduiken, en vast nog meer
ff checkequote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:19 schreef zeer het volgende:
[..]
staan heel aantal college's op luisterbieb app, is misschien ook wel wat voor jou voor tijdens het reizen
Ik ben vegetariėr.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:25 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom word je nu niet alvast veganist dan?
saaiquote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Studie afmaken, reizen, geliefden dingen cadeau doen, klein baantje voor erbij (puur iets wat ik leuk vind om te doen dus), bescheiden huisje en een dikke auto kopen, me inzetten voor dieren (vrijwilligerswerk dus), veel shoppen en leuke dingen doen met vrienden, diepzeeduiken, en vast nog meer
enige goede uit Amsterdam is de trein naar Den Haag.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:25 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Beter gooien ze heel amsterdam dichte. Stad vol klerelijers
Gelukkig is dat voor iedereen persoonlijk. Er zijn vast ook mensen die zich kapot gaan drogeren, maar dat is niet mijn ambitiequote:
wat vind je van nudisme?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:29 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zou een nudistische vegan bio farm/sex boerderij beginnen in noord Portugal
verbaast het je als ik zeg dat ik daar vanuit mijn familie en directe omgeving ervaring mee heb?quote:
stigmaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Gelukkig is dat voor iedereen persoonlijk. Er zijn vast ook mensen die zich kapot gaan drogeren, maar dat is niet mijn ambitie
nee het is niet heel uitzonderlijk, in ieder geval toen ik opgroeide was dat nog die post 70's frei natur gebeurenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:30 schreef zeer het volgende:
[..]
verbaast het je als ik zeg dat ik daar vanuit mijn familie en directe omgeving ervaring mee heb?
Voor 18 miljoen euro plofkip kopen en weggooienquote:
Wat ga je doen in Amsterdam danquote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gvd ik zeg het vaker. Dat hele Amsterdam is nergens goed voor. En nu kan ik er niet komen want die a4 is dicht.
ik zou nu niet zo heel snel meer tho, 15 jaar door de commercie opgelegde schaamte verhinderd mij daarin vrij te zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:31 schreef Drug het volgende:
[..]
nee het is niet heel uitzonderlijk, in ieder geval toen ik opgroeide was dat nog die post 70's frei natur gebeuren
Echt hequote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat ga je doen in Amsterdam dan
Even wat spullen ophalen. Heb de bestelbus mee. Maar moet voor 11.00.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat ga je doen in Amsterdam dan
Werkgerelateerde spullen? Werkgerelateerde bus?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Even wat spullen ophalen. Heb de bestelbus mee. Maar moet voor 11.00.
waarom geld niet gelijk weggooien dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:33 schreef Drug het volgende:
18 miljoen ik zou businessman worden denk, beetje in start ups ofzo
ja de markt buit nog even het trauma uit van eeuwen onder christelijke jukquote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:32 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zou nu niet zo heel snel meer tho, 15 jaar door de commercie opgelegde schaamte verhinderd mij daarin vrij te zijn
tijd voor revolutie gvdquote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:35 schreef Drug het volgende:
[..]
ja de markt buit nog even het trauma uit van eeuwen onder christelijke juk
sowieso investeren idd.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:33 schreef Drug het volgende:
18 miljoen ik zou businessman worden denk, beetje in start ups ofzo
ja en ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Werkgerelateerde spullen? Werkgerelateerde bus?
de reis is het doelquote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:35 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom geld niet gelijk weggooien dan?
in het nudisme of in het wakker pijpen?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:36 schreef Drug het volgende:
maar ik vind het wel een moeilijke kwestie om kinderen daarin mee te nemen tbh
hahaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:39 schreef zeer het volgende:
[..]
in het nudisme of in het wakker pijpen?
Welneequote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Werken is kut. Vooral op zaterdag.fuck werken
Neemt ook fucking veel vrije tijd in beslagquote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Werken is kut. Vooral op zaterdag.fuck werken
weenie ashton kutcher heeft er wel wat leuks mee bereiktquote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:40 schreef zeer het volgende:
[..]
de reis van startups is toch failliet gaan nadat de ceo z'n shares geliquideerd heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |