ik zou nu niet zo heel snel meer tho, 15 jaar door de commercie opgelegde schaamte verhinderd mij daarin vrij te zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:31 schreef Drug het volgende:
[..]
nee het is niet heel uitzonderlijk, in ieder geval toen ik opgroeide was dat nog die post 70's frei natur gebeuren
Echt hequote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat ga je doen in Amsterdam dan
Even wat spullen ophalen. Heb de bestelbus mee. Maar moet voor 11.00.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat ga je doen in Amsterdam dan
Werkgerelateerde spullen? Werkgerelateerde bus?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Even wat spullen ophalen. Heb de bestelbus mee. Maar moet voor 11.00.
waarom geld niet gelijk weggooien dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:33 schreef Drug het volgende:
18 miljoen ik zou businessman worden denk, beetje in start ups ofzo
ja de markt buit nog even het trauma uit van eeuwen onder christelijke jukquote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:32 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zou nu niet zo heel snel meer tho, 15 jaar door de commercie opgelegde schaamte verhinderd mij daarin vrij te zijn
tijd voor revolutie gvdquote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:35 schreef Drug het volgende:
[..]
ja de markt buit nog even het trauma uit van eeuwen onder christelijke juk
sowieso investeren idd.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:33 schreef Drug het volgende:
18 miljoen ik zou businessman worden denk, beetje in start ups ofzo
ja en ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Werkgerelateerde spullen? Werkgerelateerde bus?
de reis is het doelquote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:35 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom geld niet gelijk weggooien dan?
in het nudisme of in het wakker pijpen?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:36 schreef Drug het volgende:
maar ik vind het wel een moeilijke kwestie om kinderen daarin mee te nemen tbh
hahaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:39 schreef zeer het volgende:
[..]
in het nudisme of in het wakker pijpen?
Welneequote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Werken is kut. Vooral op zaterdag.fuck werken
Neemt ook fucking veel vrije tijd in beslagquote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Werken is kut. Vooral op zaterdag.fuck werken
weenie ashton kutcher heeft er wel wat leuks mee bereiktquote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:40 schreef zeer het volgende:
[..]
de reis van startups is toch failliet gaan nadat de ceo z'n shares geliquideerd heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |