Het lekkerste wat me ooit bijgebleven is, is een verse stokbrood met roomboter en een dikke plak ham in Frankrijkquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan kun je uit alle duizenden tosti's kiezen, kies je ham-kaas.Ik vind met geitenkaas en honing lekkerste.
Salami-kaas is ook fucking lekker ja, veel mensen onderschatten die.
Drenthe. Er ligt hier wel sneeuw maar dat ligt er al 24 uur.quote:
Poeh ik heb ooit op een hardcorefeest een broodje beenham gehad... Die was zo lekker. Groot broodje en zoveel beenham. Ik moest eerst beetje beenham er vanaf eten voor ik het broodje kon opeten.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het lekkerste wat me ooit bijgebleven is, is een verse stokbrood met roomboter en een dikke plak ham in Frankrijk
Als het aan buienradar kigt hoort het daar te sneeuwen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Drenthe. Er ligt hier wel sneeuw maar dat ligt er al 24 uur.
Heb echt honger nu, wat jij?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het lekkerste wat me ooit bijgebleven is, is een verse stokbrood met roomboter en een dikke plak ham in Frankrijk
Dan kan je alle exotische liflafjes eten, maar het lekkerste is een broodje hamquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh ik heb ooit op een hardcorefeest een broodje beenham gehad... Die was zo lekker. Groot broodje en zoveel beenham. Ik moest eerst beetje beenham er vanaf eten voor ik het broodje kon opeten.En zelfs toen was het nog veel.
1,5 jaar geleden ja. Door de pakketbezorger of m'n bovenbuurman.quote:
Ik heb echt een zwak voor broodje warme beenham met honing-mosterdsaus.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan kan je alle exotische liflafjes eten, maar het lekkerste is een broodje ham
Gek wel
Ah dat is zuur.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
1,5 jaar geleden ja. Door de pakketbezorger of m'n bovenbuurman.
Ik ben m'n stokbrood met ham aan het opwarmen, de boter komt zoquote:
Heb het geld uiteindelijk via m'n creditcardverzekering teruggekregen dus dat was wel chillquote:
Godskolerequote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben m'n stokbrood met ham aan het opwarmen, de boter komt zo
Maar die roomboter maakt ook een verschilquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb echt een zwak voor broodje warme beenham met honing-mosterdsaus.
Oh dat is beter.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb het geld uiteindelijk via m'n creditcardverzekering teruggekregen dus dat was wel chill
Ik ben niet zo dol op boter eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar die roomboter maakt ook een verschil
Bezorgerquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat is beter.Wie verdenk je meer? Bezorger of buurman?
Oh.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dol op boter eigenlijk.
Mja, heb trek, snapjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |