Neeeeee laat mij niet met deze vraag achter.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga naar bed
Mijn zonden van 2016 overdenken
Trusten
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:33 schreef Amarantha het volgende:
Netjes hoor.![]()
Frass wat is de top 5? Ben wel benieuwd naar de andere 3 reeksen met meeste topics.
Goed zo snoes.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zet m soms op een klein kiertje voor je
Meestal ham-kaas maar met salami is ook lekker, is ook beter als ik even geen mensen om me heen wil hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh nice, dat je de inhoud van de vorige tosti nog een keer kunt opwarmen. Wat is je favo tosti?
Welke heb je gekocht.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:36 schreef Chloroform het volgende:
Ik wacht gvd nog steeds op m'n nieuwe telefoon
Ga zo door!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:36 schreef Chloroform het volgende:
Ik wacht gvd nog steeds op m'n nieuwe telefoon
Dan kun je uit alle duizenden tosti's kiezen, kies je ham-kaas.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Meestal ham-kaas maar met salami is ook lekker, is ook beter als ik even geen mensen om me heen wil hebben.
Verder dippen in curry of mosterd, maar dat is op werk niet altijd beschikbaar.
IPhone SEquote:
Ga eens naar bed jij, stommiequote:
Die roze.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind die roze wel geil. Welke kleur heb jij?
Ik ga hem jatten van de postbode.quote:
Overdijf niet zoquote:
Ja zo ging dat ook met m'n nieuwe laptop.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga hem jatten van de postbode.
Nee grapje. Mooie telefoon hoor.Veel plezier ermee.
Waar woon jequote:
Is je nieuwe laptop gejat?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja zo ging dat ook met m'n nieuwe laptop.
Thanks. :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |