Hier wel hoor al 1,5 cm schneeuw op mijn autowquote:
Je moeder!quote:
Ik keek net naar buiten, hier nu ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:26 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Hier wel hoor al 1,5 cm schneeuw op mijn autow
Zie je wel!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik keek net naar buiten, hier nu ook.
Lekt het nog steeds?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 03:58 schreef hemarookworst het volgende:
Haha kwam net terug van een gangbang, daar zag het ook helemaal wit.
Wat doe je daar?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 06:56 schreef Maikuuul het volgende:
"Verkapt kijk mij in Melbourne zijn" post. 34 graden, zit binnen in de airco.
Ben bezig om een wereldreis te maken. Australie is ideaal om wat geld te sparen. Daarom begin ik dinsdag op een fruitfarm voor 3 maanden.quote:
Je moet wel in elk topic even vermelden dat je een 13 in een dozijn wereldreis aan het maken bent hequote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ben bezig om een wereldreis te maken. Australie is ideaal om wat geld te sparen. Daarom begin ik dinsdag op een fruitfarm voor 3 maanden.
Zo kan ik voor mijn 30ste nog een jaar terug komen met een working holiday visa.
Heb 7 maanden door Azie gereisd hiervoor.
Het is inderdaad vrij standaard om 2 tot 4 jaar op reis te gaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:58 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je moet wel in elk topic even vermelden dat je een 13 in een dozijn wereldreis aan het maken bent he
Ga daar waar de slips het sjiekst zijn, mijn zoon.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Het is inderdaad vrij standaard om 2 tot 4 jaar op reis te gaan.
Heb je nog advies waar ik heen moet?
Al in noord korea geweest?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Het is inderdaad vrij standaard om 2 tot 4 jaar op reis te gaan.
Heb je nog advies waar ik heen moet?
Nee wel Myanmar en Vietnam, beiden ook nog erg communistisch.quote:
Ter kennisgeving aangenomen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee wel Myanmar en Vietnam, beiden ook nog erg communistisch.
Users als Plompzakker tonen mooi aan dat afgunst bij sommige mensen diep zit, terwijl hij mij niet eens persoonlijk kent. Om dit soort figuren kan ik enkel glimlachen.
Met die afgunst valt het wel mee hoor, ik gun je wel een leuk reisje.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee wel Myanmar en Vietnam, beiden ook nog erg communistisch.
Users als Plompzakker tonen mooi aan dat afgunst bij sommige mensen diep zit, terwijl hij mij niet eens persoonlijk kent. Om dit soort figuren kan ik enkel glimlachen.
Gewoon kkhard dezequote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:26 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Je moeder!
* Nee eigenlijk niet ze kan best goed pijpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |