groeten aan harveyquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:26 schreef supersof het volgende:
nu ga ik lekker in bad suits kijken
toedels
Staan al een tijdje op de lijst.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet je de boeken van The Wichter ook wel een kans geven. Daar is alles op gebaseerd.
Shae, de Sandsnakes, je geliefde Emilia, Dario.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie vind je echt slecht acteren in GoT dan? Vind ik bij de meeste altijd wel goed, alleen die Shae kon er niks van.
Sandsnakes zijn inderdaad erg kut. Komt denk ik mede door het feit dat ze helemaal niet zo horen te doen in het echte verhaal.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staan al een tijdje op de lijst.
Maar wil eerst ASOIAF uitlezen. Dat laatste boek is een bitch.
[..]
Shae, de Sandsnakes, je geliefde Emilia, Dario.
Alle goede acteurs hebben ze eruit geschreven, of hadden kleine rollen aangeboden gekregen.
Sandsnakes kwamen nauwelijks voor in seizoen 6, Emilia is ook niet de beste actrice nee (maar wel verdomd lekker) en Daario zijn we nu ook vanaf.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shae, de Sandsnakes, je geliefde Emilia, Dario.
Alle goede acteurs hebben ze eruit geschreven, of hadden kleine rollen aangeboden gekregen.
In het boek is het Dorne verhaal een stuk boeiender.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sandsnakes zijn inderdaad erg kut. Komt denk ik mede door het feit dat ze helemaal niet zo horen te doen in het echte verhaal.
ramsay was ook wel echt perfectquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sandsnakes kwamen nauwelijks voor in seizoen 6, Emilia is ook niet de beste actrice nee (maar wel verdomd lekker) en Daario zijn we nu ook vanaf.
Nog genoeg goede acteurs zitten erin dus
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In het boek is het Dorne verhaal een stuk boeiender.
Anders werd het te ingewikkeld voor de grote doelgroep waarschijnlijk, alleen de verandering waar ze voor kozen was dan wel weer erg matigquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Snap ook wel dat ze er niet veel aandacht aan hebben besteed, The North hebben ze als uitgangspunt gekozen in de serie.
Die jongen is enorm gegroeid in de loop van de serie. Geweldige prestatie laatste seizoenen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Theon wordt ook vrij goed gespeeld
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Theon wordt ook vrij goed gespeeld
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Roose was baas.
Op matige manier er uit geschreven.
Tywin was een baas. BobbyB was een baas.
Olenna is stoer, gelukkig zit ze er nog in.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die burn naar die Sandsnakes was wel leuk
Jon Snow is ook wel gegroeid hoor qua acteerwerk, vind hem nu wel echt een baas terwijl ik hem in de eerste seizoenen maar meh vond.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die jongen is enorm gegroeid in de loop van de serie. Geweldige prestatie laatste seizoenen.
In de boeken is hij in het begin ook maar meh.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jon Snow is ook wel gegroeid hoor qua acteerwerk, vind hem nu wel echt een baas terwijl ik hem in de eerste seizoenen maar meh vond.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ [url=https://image.facemouth.uk/proxy/http://cdn23.us1.fansshar(...)36761.jpg]afbeelding[/url] ]
In Misfits is hij ook niet de meest doorsnee jongen verderquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een heerlijk enge uitstraling.
Ik moest wel echt wennen aan hem in Misfits
Nee maar wel een totaal ander karakter natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Misfits is hij ook niet de meest doorsnee jongen verder
komt door de blik in zijn ogen die hij op kan zettenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een heerlijk enge uitstraling.
Ik moest wel echt wennen aan hem in Misfits
Zo te zien ben je de enige die zich daar zorgen om maaktquote:
Wanneer ging jij naar NY?quote:
ja sorryquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo te zien ben je de enige die zich daar zorgen om maakt
schattig zegquote:
Staan ze achter?quote:
1-3 verloren van Excelsiorquote:
Haha Nice .quote:
Zullen wel met een B-ploeg hebben gespeeld verderquote:
Zelfs hun B-ploeg kan er niks van.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zullen wel met een B-ploeg hebben gespeeld verderVolgens mij meoten ze vanmiddag nog. of dit weekend
Neequote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:57 schreef Divje het volgende:
Post Crack überhaupt (hahaa leuk wooord) nog?![]()
![]()
Kutjequote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee
Hopelijk heeft ze geen OD huehuiehue
Daar kwam je voor natuurlijkquote:
Wat voor foto's?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:56 schreef Divje het volgende:
Heeft Crack_ nog leuke fotootjes gepost?
Apart jaquote:
Wat een vent.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Younes hattrick en assist
Dan weet je dat oefenwedstrijden niks zeggen
Volgende week kunnen we weer aan hem ergerenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een vent.
Beter gaat ie eens in de competitie op het goal mikken.
Ach, het is niet anders.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgende week kunnen we weer aan hem ergeren
Ach, tegen RB Leipzig wel overtuigend iig. Tegen 10 man van Mainz met pijn en moeite 2-0 winnen is ook niet veelquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Younes hattrick en assist
Dan weet je dat oefenwedstrijden niks zeggen
Ik hoop dat Overmars opschiet met zijn aankoop.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het is niet anders.
Ik ben het inmiddels gewend.
Gelukkig zijn er lichtpuntjes zoals Dolberg.
Heeft Feyenoord dat gedaan? Is niks mis mee hoor, dat Mainz heeft ook geen onaardig team denk ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, tegen RB Leipzig wel overtuigend iig. Tegen 10 man van Mainz met pijn en moeite 2-0 winnen is ook niet veel
11 na overleg mocht Mainz een andere speler inbrengen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, tegen RB Leipzig wel overtuigend iig. Tegen 10 man van Mainz met pijn en moeite 2-0 winnen is ook niet veel
80 miljoen binnengehaald dit seizoen en 13 uitgegevenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
30 miljoen binnenharken in de winter en dan niet uitgeven.
Zucht.
wtfquote:
Ik vraag me af hoe het er aan toe gaan in die vergaderingen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
80 miljoen binnengehaald dit seizoen en 13 uitgegeven![]()
En nu kwam er pas groen licht dat er iemand mag komen
Ze staan wel tweede in Duitsland ja, al doen hun drie beste spelers niet mee volgens mij. Zijn niet fitquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wtfdat leipzig is titelkandidaat toch?>
Ik vraag me überhaupt echt af wat zo'n Overmars doet elke dagquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe het er aan toe gaan in die vergaderingen.
Ik kende die Werner en Poulsen eigenlijk alleen van FM. Waren echt beide beesten in dat spel die wereldtop haalden. Volgens mij is die Werner alleen in het echt wel paar klassen beterquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze staan wel tweede in Duitsland ja, al doen hun drie beste spelers niet mee volgens mij. Zijn niet fit
Forsberg en die Keita missen ze ook, die doen het wel goed daar.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kende die Werner en Poulsen eigenlijk alleen van FM. Waren echt beide beesten in dat spel die wereldtop haalden. Volgens mij is die Werner alleen in het echt wel paar klassen beter
Om vervolgens 2 keer teveel te betalen voor een speler van Heerenveenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me überhaupt echt af wat zo'n Overmars doet elke dagLijkt altijd echt of hij pas transfermarkt.de opent als het 1 januari of 1 juni is
Ja dat zal wel weer gebeurenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Om vervolgens 2 keer teveel te betalen voor een speler van Heerenveen
Dan nog zou hij meer moeten kunnen presteren.
Hoe dan ook, ben ik blij met Bosz. Eindelijk iemand met kloten.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat zal wel weer gebeuren
Maar het erge is dat Ajax niet de enige club is waar het er allemaal zo amateuristisch aan toegaat qua proces hoe je tot aankopen komt. Bij veel clubs is het maar hapsnap beleid, echt idioot.
Eens. Is wel een echte Ajax trainer, meer dan De Boer.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ben ik blij met Bosz. Eindelijk iemand met kloten.
Je mag in vbl niet over Ajax praten dus doe je het maar hierquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens. Is wel een echte Ajax trainer, meer dan De Boer.
Hier ging het al over Ajax vanmiddag toen het B-team verloor, dus dan ook maar zeggen als het A-team dik wint van de nummer 2 van de Bundesligaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je mag in vbl niet over Ajax praten dus doe je het maar hier?
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier ging het al over Ajax vanmiddag toen het B-team verloor, dus dan ook maar zeggen als het A-team dik wint van de nummer 2 van de Bundesliga. Kunnen jullie Feyenoorders weer even wat stiller zijn
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:20 schreef Sloggi het volgende:
Een oefenwedstrijdje. Dat zegt toch geen reet, in positieve of negatieve zin.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je mag in vbl niet over Ajax praten dus doe je het maar hier?
Jr snapt wel wat ik bedoel is een grapje.quote:
Prima filmpjequote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen weer eens biosje pakken.
Fantastic Beasts.
Leuke film.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen weer eens biosje pakken.
Fantastic Beasts.
Wie weet.quote:
Wel dezelfde regisseur als de laatste vier HP-filmsquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie weet.
Vond de HP films er altijd erg donker (als in: slecht belicht) en goedkoop uitzien.
Hoop dat deze wat beter wegkijkt.
Niet de sfeer, maar gewoon het beeld. Je zag daardoor gewoon geen reet. Helemaal niet als de camera zo snel beweegt. Snapte de insteek wel, maar komt erg goedkoop over.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel dezelfde regisseur als de laatste vier HP-films![]()
Dat donkere en grimmige sfeertje vond ik opzich wel kunnen
Ja sommige scènes waren wel iets te donker, vooral in HBP was dat het geval.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet de sfeer, maar gewoon het beeld. Je zag daardoor gewoon geen reet. Helemaal niet als de camera zo snel beweegt. Snapte de insteek wel, maar komt erg goedkoop over.
Jammer dat de film nogal vroeg draait. Uit eten kan nu niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja sommige scènes waren wel iets te donker, vooral in HBP was dat het geval.
Hoelaat is hij klaar dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat de film nogal vroeg draait. Uit eten kan nu niet.
Maar goed, dan maar het genot spreiden.
Hij begint kwart over 6. Geen idee hoelaat die dan klaar is.quote:
Hij duurt 2,5 uurquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij begint kwart over 6. Geen idee hoelaat die dan klaar is.
Met pauze om 9 uur klaar dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij duurt 2,5 uur
Maar daarna nog prima tijd om te eten dus
9 uur is een prima tijd om te dineren tochquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met pauze om 9 uur klaar dus.
Dan gaan wij niet meer eten hoor.
Hollandse school, half 6 bord op tafel toch.
9 uur door de weeks is toch veel te laat voor de mensen die wel werken JR.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
9 uur is een prima tijd om te dineren toch![]()
Walgelijk dat eten om half 6/6 uur.
Dan kan het ook prima hoor, ligt eraan wanneer je luncht in de middag enzoquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
9 uur door de weeks is toch veel te laat voor de mensen die wel werken JR.
Moeten werkende mensen niet vroeger naar bed? Als je dan 9 uur eet zit je rond elf uur nog met een volle maag in bed.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan het ook prima hoor, ligt eraan wanneer je luncht in de middag enzo
Muah hoeft niet perse hoor, je kan ook om 0:00 uur naar bed. En dan na je werk even een uurtje een dutje doen en dan rustig aandoen en het eten maken, heb je nog wat aan je avond.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moeten werkende mensen niet vroeger naar bed? Als je dan 9 uur eet zit je rond elf uur nog met een volle maag in bed.
Pft nee man.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan het ook prima hoor, ligt eraan wanneer je luncht in de middag enzo
Niet iedereen begint om half 9 en niet iedereen heeft evenveel slaap nodig.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moeten werkende mensen niet vroeger naar bed? Als je dan 9 uur eet zit je rond elf uur nog met een volle maag in bed.
Zo vroeg naar bed vind ik echt kut, toen ik nog stageleef had vond ik het echt matig dat ik vroeg naar bed moest omdat ik dan te moe was.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pft nee man.
Dan moet ik al bijna naar bed.
Twee uur eten? Wtfquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet iedereen begint om half 9 en niet iedereen heeft evenveel slaap nodig.
Zelfs als jew om half 9 moet beginnen kan je prima om 9 uur dineren. Ben je om 11 uur klaar kan je om 12 uur naar bed.
Jij bent na een half uurtje klaar als je uit eten gaat?quote:
Oh uit eten, ik had het over gewoon gaan avondeten.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent na een half uurtje klaar als je uit eten gaat?
Mijn energie level ligt erg nauw samen met mijn eten ik zou het zelf niet kunnen denk ik soms hebben mijn schoonouders ook wel de neiging laat te eten.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet iedereen begint om half 9 en niet iedereen heeft evenveel slaap nodig.
Zelfs als jew om half 9 moet beginnen kan je prima om 9 uur dineren. Ben je om 11 uur klaar kan je om 12 uur naar bed.
Zat met mijn verjaardag 3 uur aan tafel. Dat was wel iets te langquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh uit eten, ik had het over gewoon gaan avondeten.
Maar met uit eten kan dat ook prima met voorgerecht en hoofdgerecht. Dessert hoeft van mij nooit zo, zoetigheid en dan zit ik meestal al vol.
Ja dat is wel afhankelijk van het restaurant, al vind ik het opzich niet heel erg als er wat tijd tussen de gangen zit. Kan je weer even honger krijgenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zat met mijn verjaardag 3 uur aan tafel. Dat was wel iets te langSloompies in de keuken, was het wel waard though
Ik ook hoor, vind het heerlijk om een serie of gewoon tv aan te zetten tijdens het eten. Aan tafel verveel ik me toch meestal, tenzij je met leuk gezelschap bent.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ik thuis ben eet ik altijd voor de tv. echt heel uitgebreid koken doe ik alleen als mijn vriendin of mijn broertjes er zijn.
Ja oké, je moet ook doen waar je jezelf het prettigst bij voeltquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik sta iedere dag om half 7 op, JR.
Dan is het erg moeilijk om laat te eten, af te wassen, het te laten zakken en op tijd naar bed te gaan.
Kook je veel ?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, vind het heerlijk om een serie of gewoon tv aan te zetten tijdens het eten. Aan tafel verveel ik me toch meestal, tenzij je met leuk gezelschap bent.
Uit eten voor de film vind ik wel wat chiller dan na de film moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja oké, je moet ook doen waar je jezelf het prettigst bij voeltAl kan uit eten na de film wel voor een keertje, al is het maar een snelle hap in een Grand Café oid
Is winterslaap aan het houden in Thailandquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar is Inso eigenlijk?
Al even niet zien posten.
Neequote:
Same hier hooguit een Mac of een Quick bezoek na de film.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uit eten voor de film vind ik wel wat chiller dan na de film moet ik zeggen.
Erna is ook wel leuk hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uit eten voor de film vind ik wel wat chiller dan na de film moet ik zeggen.
Is dit iets Vlaams ofzo?quote:
Hij is nu al een oudje.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is winterslaap aan het houden in Thailand
Ah je woont nog thuis?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NeeBen daar vaak veel te lui voor
Meestal als ik home alone ben grill ik wat vlees of doe ik wat in de oven en dan aardappels erbij bakken. Of salade maken
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NeeBen daar vaak veel te lui voor
Meestal als ik home alone ben grill ik wat vlees of doe ik wat in de oven en dan aardappels erbij bakken. Of salade maken
Nee gewoon nog bij mijn ouders, als ik alleen zou wonen krijg ik echt weinig groente binnen ben ik bang.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ah je woont nog thuis?
Ik dacht ook alleen.
Karaoke met de ladyboys Inso kennendequote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is nu al een oudje.
Beetje met de rest van de Engelsen overwinteren. Beetje shepherds pie bestellen in een Engelse pub daar.
Dat is wel een flinke hype op het moment jaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]ik ben ook een drama. Zit er aan te denken om een Airfryer aan te schaffen. Heb even wat filmpjes zitten checken, superchill die dingen, kan je hele maaltijden in gooien. Stuk gezonder ook dan mijn levensstijl nu
Sinds Loka hier vaak is, is mijn groente- en fruitinname met meer dan verdubbeld denk ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee gewoon nog bij mijn ouders, als ik alleen zou wonen krijg ik echt weinig groente binnen ben ik bang.
Dus je zegt nu eigenlijk dat ik met een vrouw moet gaan samenwonen?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinds Loka hier vaak is, is mijn groente- en fruitinname met meer dan verdubbeld denk ik.
Gewoon makkelijke dingen zo als Pasta en stamppot voor een paar dagen maken.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee gewoon nog bij mijn ouders, als ik alleen zou wonen krijg ik echt weinig groente binnen ben ik bang.
Ik eet geen pasta, gore meuk.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon makkelijke dingen zo als Pasta en stamppot voor een paar dagen maken.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinds Loka hier vaak is, is mijn groente- en fruitinname met meer dan verdubbeld denk ik.
Een vega.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus je zegt nu eigenlijk dat ik met een vrouw moet gaan samenwonen?
Ben jij tegelijkertijd ook vega geworden of eet je nog wel vlees?quote:
Vandaag nog worst gegeten.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij tegelijkertijd ook vega geworden of eet je nog wel vlees?
Hij eet pussy voor het leven. De Baas.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij tegelijkertijd ook vega geworden of eet je nog wel vlees?
Denken dat ik befquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Hij eet pussy voor het leven. De Baas.
Paprika is dan ook niet te vretenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn lief is gelukkig geen vega soms al lastig genoeg dat ze geen paprika eet laat staan geen vlees.
Ze is er allergisch voor maar zoek maar eens een groente mix zonder paprika dat spul zit er altijd in.quote:
Je kan toch paar aparte groenten kopen en dat combineren?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze is er allergisch voor maar zoek maar eens een groente mix zonder paprika dat spul zit er altijd in.
Wat een onzin, champignons zijn ook heerlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:48 schreef Fok-it het volgende:
Paprika en champignons zijn echt de afschuwelijkste groentes die er zijn. Gevolgd door sla. Maar wat minder omdat het weinig smaak heeft.
:squote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:48 schreef Fok-it het volgende:
Paprika en champignons zijn echt de afschuwelijkste groentes die er zijn. Gevolgd door sla. Maar wat minder omdat het weinig smaak heeft.
Ja, eet je een lekker broodje met vlees, zit er vieze sla tussenquote:
Best prima te eten hoorquote:
Dat of soepgroenten meestal wissel ik een beetje af.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan toch paar aparte groenten kopen en dat combineren?
Sla is toch prima johquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, eet je een lekker broodje met vlees, zit er vieze sla tussen
Ohne groente, zoals Inso zou gezegd hebben
Ik vind het echt een smaakverpesterquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sla is toch prima johAls het ergens bij zit, wel lekker fris altijd.
Spruitjes zijn lekker moet er daarna ook altijd zo lekker van naar de wc.quote:
Ik doelde op paprika en champignons. Ik ben dol op champignons.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, eet je een lekker broodje met vlees, zit er vieze sla tussen
Ohne groente, zoals Inso zou gezegd hebben
Prima op een broodje hamburger, of als basis van een salade. Of bij broodje shoarma altijdquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het echt een smaakverpester
Misschien is hij daar allang weer wegquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doelde op paprika en champignons. Ik ben dol op champignons.
Ik ben wel benieuwd hoe het Inso vergaat. Koh Samui schijnt verschrikkelijk weer te hebben. Even appen.
Jij bent niet goedquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik doe soms champignons op mijn tosti, echt heerlijk
Champignons zijn ook wel lekker maar dat schoonmaken is altijd zo irritant.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik doe soms champignons op mijn tosti, echt heerlijk
Ik ook niet tbh. Heb wel foto gezien van Chiang Mai. Dus daar moet ik ook nog eens heen voor oud en nieuw of loy krathong.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien is hij daar allang weer weggeen idee eigenlijk.
Even onder de kraan houden, niks mis mee.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Champignons zijn ook wel lekker maar dat schoonmaken is altijd zo irritant.
Zag er wel tof uit ja. Al vier ik Oud & Nieuw liever in een grote stad denk ik dan als ik op reis ben.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook niet tbh. Heb wel foto gezien van Chiang Mai. Dus daar moet ik ook nog eens heen voor oud en nieuw of loy krathong.
Dat mag je niet met water doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Even onder de kraan houden, niks mis mee.
Gewoon Hong Kongquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag er wel tof uit ja. Al vier ik Oud & Nieuw liever in een grote stad denk ik dan als ik op reis ben.
Zou dan liever naar KL gaan bijv
Of Sydney, vuurwerk bij Opera Housequote:
Doe je ook sla in de magnetron?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er mag zoveel niet, ik ben er nog nooit ziek van geworden.
Ik ook, kom er maar niet vanafquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoest weer als een COPD patient.
Godsamme zeg
Ja die staat srs hoog op mijn to do list voor binnen nu en 5 jaar.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of Sydney, vuurwerk bij Opera House
Bij het opwarmen van een burger/broodje shoarma ?quote:
Getsie kaneeltje.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoest weer als een COPD patient.
Godsamme zeg
Dan doe je de sla er toch pas op als het broodje opgewarmd is?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij het opwarmen van een burger/broodje shoarma ?
Uhm neequote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij het opwarmen van een burger/broodje shoarma ?
Broodje opgewarmd huh? Gewoon het vlees opwarmen en dan op een broodje doenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan doe je de sla er toch pas op als het broodje opgewarmd is?
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja die staat srs hoog op mijn to do list voor binnen nu en 5 jaar.
Ik bedoel wel als het Mac burger ofzo is die niet opgekomen is.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan doe je de sla er toch pas op als het broodje opgewarmd is?
Pitabroodje is wel lekker warmquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Broodje opgewarmd huh? Gewoon het vlees opwarmen en dan op een broodje doen
Brood in de magnetron
Jij gooit voer van de Mac in de magnetron?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik bedoel wel als het Mac burger ofzo is die niet opgekomen is.
Je moet sowieso geen troep van de McDonalds eten, laat staan het dan opwarmenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik bedoel wel als het Mac burger ofzo is die niet opgekomen is.
Ik heb een ovenmagnetronquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doe je in de oven of in de broodrooster, niet in de magnetron.
Ja maar dan zet je het toch op de ovenstand en niet de magnetron stand.quote:
Persoonlijk ook niet maar hier bestellen ze bij de Quick een burger plus menu per persoon die burger komt niet altijd op.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij gooit voer van de Mac in de magnetron?
Die wil ik ook. Als je hem uit hebt stuur hem dan naar mij oke?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb deze gekregen voor kerst, staan ook wel pareltjes in hoor
En dan moet je komende? week ook weer werken. Het zit niet mee.quote:
Ik snap nooit dat mensen een pizza niet in 1 keer op krijgenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Persoonlijk ook niet maar hier bestellen ze bij de Quick een burger plus menu per persoon die burger komt niet altijd op.
Bij broodjes shoarma of een te grote pizza doe ik dat soms wel en eet ik het de volgende dag.
5 euro per dagquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die wil ik ook. Als je hem uit hebt stuur hem dan naar mij oke?
[..]
En dan moet je komende? week ook weer werken. Het zit niet mee.
Die grote van Newyork pizza en Domino's ook ?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat mensen een pizza niet in 1 keer op krijgenIs nog geen 1000 kcal, als je dat gewoon als avondeten eet moet dat toch geen probleem zijn
![]()
Late night snack a la
Ik krijg die soms ook niet op als ik niet zo'n honger heb hoor, maar kan ik er de volgende dag weer van genietenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat mensen een pizza niet in 1 keer op krijgenIs nog geen 1000 kcal, als je dat gewoon als avondeten eet moet dat toch geen probleem zijn
![]()
Late night snack a la
Die van 25cm? Die zijn toch niet groot? Precies goed welquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die grote van Newyork pizza en Domino's ook ?
Nee, maar door dat soort praktijken ik welquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben een arme sloeber fokkie. Door dat soort praktijken kan ik straks niet reizen
De maten weet ik niet precies maar die goedkoopste is me net te klein en die daarna vaak net te groot.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die van 25cm? Die zijn toch niet groot? Precies goed wel
Zonder context is dit weer typisch fok.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die van 25cm? Die zijn toch niet groot? Precies goed wel
Maandag weer, ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan moet je komende? week ook weer werken. Het zit niet mee.
Gvdgvdgvd. Egoist.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar door dat soort praktijken ik wel
Die is 30 geloof ik. Die heb ik denk ik nog nooit opquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De maten weet ik niet precies maar die goedkoopste is me net te klein en die daarna vaak net te groot.
Heb je het beetje naar je zin op school? Als in lesgeven enzo?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonder context is dit weer typisch fok.
[..]
Maandag weer, ja.
Man, jij bent een jonge vrouw, jij kan makkelijk liften, couchsurfen en savonds gratis drankjes scoren. Geen geld nodigquote:
En voor je het weet word je massaverkracht door een stel negers.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Man, jij bent een jonge vrouw, jij kan makkelijk liften, couchsurfen en savonds gratis drankjes scoren. Geen geld nodig
Ik zie dat niet snel gebeuren in Zuid-Oost Aziequote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En voor je het weet word je massaverkracht door een stel negers.
Door een stel Asians dan, al maakt dat wat minder uit. Die voel je toch nietquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie dat niet snel gebeuren in Zuid-Oost Azie
Ja hoor, zonder meer.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je het beetje naar je zin op school? Als in lesgeven enzo?
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door een stel Asians dan, al maakt dat wat minder uit. Die voel je toch niet
Meisje die ik had leren kennen was 1x blijven slapen bij locals omdat ze geen echt ander keus had en die man verwachtte al dat ze met zijn zoon ging trouwen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie dat niet snel gebeuren in Zuid-Oost Azie
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meisje die ik had leren kennen was 1x blijven slapen bij locals omdat ze geen echt ander keus had en die man verwachtte al dat ze met zijn zoon ging trouwen.
Dus nee bedankt
Maar dat heb je altijd wel denk ikquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor, zonder meer.
Al zitten er een paar tussen, manmanman.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meisje die ik had leren kennen was 1x blijven slapen bij locals omdat ze geen echt ander keus had en die man verwachtte al dat ze met zijn zoon ging trouwen.
Dus nee bedankt
Slechte planning en ergens in de middle of nowhere zitten waar geen hostel of bed &breakfast te vinden is.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:16 schreef Fok-it het volgende:
Hoe kan je trouwens geen andere keus hebben
Middle of nowhere geen idee hebben waar je bent en toch moeten slapen. Weet ook niet meer het hele verhaal preciesquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:16 schreef Fok-it het volgende:
Hoe kan je trouwens geen andere keus hebben
En dat met een goed onderwerp welquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:28 schreef Flippiee het volgende:
Goede topickill 10/10 voor de uitvoering 6/10 voor de inhoud.
Waarom reageer je dan ook niet johquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat met een goed onderwerp wel
Matigjes allemaal
Sowieso.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat met een goed onderwerp wel
Matigjes allemaal
Alsof Flips die niet al post in KPDquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien moet je een sexy foto van jezelf posten, FLips.
Dan komen de reacties vanzelf
Dat kan toch niet joh. Malle kaneel.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien moet je een sexy foto van jezelf posten, FLips.
Dan komen de reacties vanzelf
Ik ben geen joh, dat zeg je maar tegen je hondquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan ook niet joh
Dit gifje gaat veel te snelquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben geen joh, dat zeg je maar tegen je hond
Aka je moeder
[ afbeelding ]
Dat is in VBL SC al uitvoerig besproken ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:32 schreef Flippiee het volgende:
Tevens hebben jullie die actie gezien dat je voor 30 euro aan een 'goed' doel geeft en Danny dan je username wijzigt?
oh ga ik doenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:32 schreef Flippiee het volgende:
Tevens hebben jullie die actie gezien dat je voor 30 euro aan een 'goed' doel geeft en Danny dan je username wijzigt?
Misschien ontdekte ik het ook wel door de vbl sc (ik lees soms mee)quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is in VBL SC al uitvoerig besproken ja.
Veel namen mochten niet eens
Daar is Flips te slank voor.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof Flips die niet al post in KPD
Waarom niet?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan toch niet joh. Malle kaneel.
En niet eens meepostenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien ontdekte ik het ook wel door de vbl sc (ik lees soms mee)
Soms zie ik nog wel slanke wijven in dat topic met foto's van de seks.quote:
Vooral fascinerend dat je dankbaar bent dat 20 wanhopige kneuzen die de hele dag op f5 drukken je virtueel onderkwijlenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms zie ik nog wel slanke wijven in dat topic met foto's van de seks.
Fascinerend wel om dat op FOK! te zetten
Vind het wel wat vreemd om SC te lurken als je er niet postquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee dat heb ik al heel lang geleden afgeleerd.
quote:
Dan moet je wel heel erg onzeker zijn ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral fascinerend dat je dankbaar bent dat 20 wanhopige kneuzen die de hele dag op f5 drukken je virtueel onderkwijlen
Is het ook. Maar ik vind het oprecht eng.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind het wel wat vreemd om SC te lurken als je er niet post
Hoezoquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is het ook. Maar ik vind het oprecht eng.
Nah, ze wordt vooruit gestreefd door andere beebs. Maar misschien met de nieuwe Pirates maakt ze haar grande entreequote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
KayaFan123 is wel wat voor jou
Misschien had ik de vorige keren ooj langer moeten volhouden. Er was alleen zo'n kneus van een ajacied en zijn username begon met een S. Die haalde srs bloed onder mijn nagels vandaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezoer zal eerst wel om pics van je tetten worden gevraagd maar uiteindelijk accepteren ze je wel.
En kritisch zijn mag daar niet eens.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral fascinerend dat je dankbaar bent dat 20 wanhopige kneuzen die de hele dag op f5 drukken je virtueel onderkwijlen
Dan zal de grote massa wel kennis met haar maken jaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, ze wordt vooruit gestreefd door andere beebs. Maar misschien met de nieuwe Pirates maakt ze haar grande entree
Stevenmac post helaas niet meer.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien had ik de vorige keren ooj langer moeten volhouden. Er was alleen zo'n kneus van een ajacied en zijn username begon met een S. Die haalde srs bloed onder mijn nagels vandaan.
Saind?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien had ik de vorige keren ooj langer moeten volhouden. Er was alleen zo'n kneus van een ajacied en zijn username begon met een S. Die haalde srs bloed onder mijn nagels vandaan.
Zeeleeuwen zijn beschermd diersoort op fokquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En kritisch zijn mag daar niet eens.
8/10 moest lachen .quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeeleeuwen zijn beschermd diersoort op fok
Stevenmac natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Behalve Shreyas en Syntix dan, maar die zijn mentaal uitgedaagd.
Stevenmac is een schatjequote:
Shreyas!!! Denk ikquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Behalve Shreyas en Syntix dan, maar die zijn mentaal uitgedaagd.
Ik zou ooit nog met Steven wat gaan drinken .quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stevenmac is een schatje
[..]
Shreyas!!! Denk ik
Gewoon doen. Ik denk dat je alleen maar kan lachen met die man.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou ooit nog met Steven wat gaan drinken .
Die post echt nooit in VBL SC denk ik.quote:
Heb je hem gemeetquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon doen. Ik denk dat je alleen maar kan lachen met die man.
Althans, alle drank avondjes met hem waren altijd erg gezellig.
Hij zou afspreken met een chick uit Enschede en daarna wat drinken in de irish pub maar toen niet doorgegaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon doen. Ik denk dat je alleen maar kan lachen met die man.
Althans, alle drank avondjes met hem waren altijd erg gezellig.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die post echt nooit in VBL SC denk ik.
Maar verder neemt niemand hem serieus, die gozer dacht een halfjaar terug dat Ajax Mané kon halen die nu voor Liverpool speelt
Vaak zat.quote:
Dat zit er nu al helemaal voorlopig niet in. Maar hij zou het vast er voor over hebben om een keertj wat te drinken.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij zou afspreken met een chick uit Enschede en daarna wat drinken in de irish pub maar toen niet doorgegaan.
Zelfs dankzij/met hem naar Ajax wedstrijd geweest. Die man had mij echt aan het janken van blijdschap gemaakt want dankzij hem heb ik Ronaldo zien voetballen.quote:
Ja in livetopics post hij wel eens onzin ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]Maaf paar jaar terug postte ie wel in de SC dacht ik. Of live topic
[..]
Vaak zat.
Nee daar word je blij van, kan je beter naar Messi gaan kijken.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zelfs dankzij/met hem naar Ajax wedstrijd geweest. Die man had mij echt aan het janken van blijdschap gemaakt want dankzij hem heb ik Ronaldo zien voetballen.
Echt niet maar was het tot dit moment wel alweer vergetenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:52 schreef Fok-it het volgende:
Flippie zou ook nog een keer met mij wat drinken maar ze is chicken
Watwatwat. Enige keer was volgens mij toen van de zomer met Tjacka. Ik was toen vies eng dichtbij jullie.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja in livetopics post hij wel eens onzin ja.
En je wilde mij niet eens meeten een paar jaar terug
En toen ging je afhakenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Watwatwat. Enige keer was volgens mij toen van de zomer met Tjacka. Ik was toen vies eng dichtbij jullie.
Als het paar jaar terug was dan nam ik de uitnodiging vast niet serieus
Nee nee neequote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt niet maar was het tot dit moment wel alweer vergeten![]()
Beter zeg je het tegen mijn mama want die kent mijn agenda beter dan ik
[..]
Watwatwat. Enige keer was volgens mij toen van de zomer met Tjacka. Ik was toen vies eng dichtbij jullie.
Als het paar jaar terug was dan nam ik de uitnodiging vast niet serieus
Ja klopt moest werken of had afapraak.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toen ging je afhaken![]()
Maar was paar jaar terug ofzo toen ik het vroeg maar had je er niet echt zin in volgens mij. Kan ik me voorstellen
Ach gossie toch.quote:
Valt wel mee tochquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja klopt moest werken of had afapraak.
Ik denk srs dat ik het niet serieus nam omdat er hier vaak sceptisch werd gedaan over meeten.
True that.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee tochAls je het privé met elkaar bespreekt
Gister dacht Typ dat ik Flips zou hosselen als ik single was.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al probeerde ik je dan toch te hosselen en daar heb jij helemaal geen zin in Flips
Dus waarschijnlijk hebben we nu heel veel ongemakkelijkheid voorkomen
Zou je dat niet doen dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gister dacht Typ dat ik Flips zou hosselen als ik single was.
Hahahaha grote kans van in dat gevalquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al probeerde ik je dan toch te hosselen en daar heb jij helemaal geen zin in Flips
Dus waarschijnlijk hebben we nu heel veel ongemakkelijkheid voorkomen
Zou het zo weer doen. Wel met mooier weer.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:03 schreef Fok-it het volgende:
Nee Flippie is leuk
Ze heeft de hele middag mijn butler gespeeld
Rare Rotterdammer.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gister dacht Typ dat ik Flips zou hosselen als ik single was.
Was best lekker weer toen. Maar met zo'n enorme groep is toch minder leuk vind ikquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahahaha grote kans van in dat geval
[..]
Zou het zo weer doen. Wel met mooier weer.
[..]
Rare Rotterdammer.
Dan had ik dat al jaren geleden gedaan, toen we elkaar nog geregeld zagen.quote:
Zo'n reusachtige FOK!meet lijkt me echt niksquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was best lekker weer toen. Maar met zo'n enorme groep is toch minder leuk vind ik
Zijn jullie toen nooit intiem geweest?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan had ik dat al jaren geleden gedaan, toen we elkaar nog geregeld zagen.
Klopt. Al zaten er best leuke mensen bij daar, maar ook paar freaks of naturequote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n reusachtige FOK!meet lijkt me echt niks
Beter gewoon met een groepje die je al kent afspreken
Ik ben nog nooit intiem met een FOK!ker geweest.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn jullie toen nooit intiem geweest?
Waren dat de stereotype zolderkamerautisten ja?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Al zaten er best leuke mensen bij daar, maar ook paar freaks of nature
Dan hebben we dat gemeenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit intiem met een FOK!ker geweest.
Ik weet niet meer precies namen en rugnummers, maar waren geen stille willies verder hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waren dat de stereotype zolderkamerautisten ja?
[..]
Dan hebben we dat gemeen
Ik hoef echt alleen FOK!kers te zien waarmee ik ook praat op het forum, en die ik daar mag.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies namen en rugnummers, maar waren geen stille willies verder hoor
Dat klinkt niet verkeerd.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoef echt alleen FOK!kers te zien waarmee ik ook praat op het forum, en die ik daar mag.
Jij spreekt hem nog ?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]Maaf paar jaar terug postte ie wel in de SC dacht ik. Of live topic
[..]
Vaak zat.
[..]
Dat zit er nu al helemaal voorlopig niet in. Maar hij zou het vast er voor over hebben om een keertj wat te drinken.
ik baal nog steeds wel beetje van die gemiste fok meet toen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n reusachtige FOK!meet lijkt me echt niks
Beter gewoon met een groepje die je al kent afspreken
zou je dat wel willenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit intiem met een FOK!ker geweest.
Die meet in Delft zeker?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik baal nog steeds wel beetje van die gemiste fok meet toen.
Was dat met Sked? Ik haal die twee meets geloof ik door elkaar.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar was ik ook niet bij, maar die in Amsterdam was wel leuk.
Sked, johannes, Paxcon, Mani en ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was dat met Sked? Ik haal die twee meets geloof ik door elkaar.
Ja, die.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sked, johannes, Paxcon, Mani en ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |