groeten aan harveyquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:26 schreef supersof het volgende:
nu ga ik lekker in bad suits kijken
toedels
Staan al een tijdje op de lijst.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet je de boeken van The Wichter ook wel een kans geven. Daar is alles op gebaseerd.
Shae, de Sandsnakes, je geliefde Emilia, Dario.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie vind je echt slecht acteren in GoT dan? Vind ik bij de meeste altijd wel goed, alleen die Shae kon er niks van.
Sandsnakes zijn inderdaad erg kut. Komt denk ik mede door het feit dat ze helemaal niet zo horen te doen in het echte verhaal.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staan al een tijdje op de lijst.
Maar wil eerst ASOIAF uitlezen. Dat laatste boek is een bitch.
[..]
Shae, de Sandsnakes, je geliefde Emilia, Dario.
Alle goede acteurs hebben ze eruit geschreven, of hadden kleine rollen aangeboden gekregen.
Sandsnakes kwamen nauwelijks voor in seizoen 6, Emilia is ook niet de beste actrice nee (maar wel verdomd lekker) en Daario zijn we nu ook vanaf.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shae, de Sandsnakes, je geliefde Emilia, Dario.
Alle goede acteurs hebben ze eruit geschreven, of hadden kleine rollen aangeboden gekregen.
In het boek is het Dorne verhaal een stuk boeiender.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sandsnakes zijn inderdaad erg kut. Komt denk ik mede door het feit dat ze helemaal niet zo horen te doen in het echte verhaal.
ramsay was ook wel echt perfectquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sandsnakes kwamen nauwelijks voor in seizoen 6, Emilia is ook niet de beste actrice nee (maar wel verdomd lekker) en Daario zijn we nu ook vanaf.
Nog genoeg goede acteurs zitten erin dus
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In het boek is het Dorne verhaal een stuk boeiender.
Anders werd het te ingewikkeld voor de grote doelgroep waarschijnlijk, alleen de verandering waar ze voor kozen was dan wel weer erg matigquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Snap ook wel dat ze er niet veel aandacht aan hebben besteed, The North hebben ze als uitgangspunt gekozen in de serie.
Die jongen is enorm gegroeid in de loop van de serie. Geweldige prestatie laatste seizoenen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Theon wordt ook vrij goed gespeeld
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Theon wordt ook vrij goed gespeeld
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Roose was baas.
Op matige manier er uit geschreven.
Tywin was een baas. BobbyB was een baas.
Olenna is stoer, gelukkig zit ze er nog in.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die burn naar die Sandsnakes was wel leuk
Jon Snow is ook wel gegroeid hoor qua acteerwerk, vind hem nu wel echt een baas terwijl ik hem in de eerste seizoenen maar meh vond.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die jongen is enorm gegroeid in de loop van de serie. Geweldige prestatie laatste seizoenen.
In de boeken is hij in het begin ook maar meh.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jon Snow is ook wel gegroeid hoor qua acteerwerk, vind hem nu wel echt een baas terwijl ik hem in de eerste seizoenen maar meh vond.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ [url=https://image.facemouth.uk/proxy/http://cdn23.us1.fansshar(...)36761.jpg]afbeelding[/url] ]
In Misfits is hij ook niet de meest doorsnee jongen verderquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een heerlijk enge uitstraling.
Ik moest wel echt wennen aan hem in Misfits
Nee maar wel een totaal ander karakter natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Misfits is hij ook niet de meest doorsnee jongen verder
komt door de blik in zijn ogen die hij op kan zettenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een heerlijk enge uitstraling.
Ik moest wel echt wennen aan hem in Misfits
Zo te zien ben je de enige die zich daar zorgen om maaktquote:
Wanneer ging jij naar NY?quote:
ja sorryquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo te zien ben je de enige die zich daar zorgen om maakt
schattig zegquote:
Staan ze achter?quote:
1-3 verloren van Excelsiorquote:
Haha Nice .quote:
Zullen wel met een B-ploeg hebben gespeeld verderquote:
Zelfs hun B-ploeg kan er niks van.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zullen wel met een B-ploeg hebben gespeeld verderVolgens mij meoten ze vanmiddag nog. of dit weekend
Neequote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:57 schreef Divje het volgende:
Post Crack überhaupt (hahaa leuk wooord) nog?![]()
![]()
Kutjequote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee
Hopelijk heeft ze geen OD huehuiehue
Daar kwam je voor natuurlijkquote:
Wat voor foto's?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:56 schreef Divje het volgende:
Heeft Crack_ nog leuke fotootjes gepost?
Apart jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |