Is standaard, zijn wettelijk verplicht namelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:07 schreef k_man het volgende:
Een Audi? Nou, richtingaanwijzers erbij onderhandelen moet altijd wel lukken en doe je je medeweggebruikers een groot plezier mee.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Is standaard, zijn wettelijk verplicht namelijk.
Ik rij maar max 17.500 km per jaar. Ik moet dus een benzinemotor uitzoeken.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Op zich best lekkere wagens, maar niet als lease edition 110pk pruttelmotortje waarmee je niet vooruit bent te branden.
Lekker belangrijk hoe je wielen eruit zien....zou onderhandelen over een fatsoenlijk 2.0 TDI blok.
Dan een 2.0TFSI proberen te regelen. Extra vermogen is veruit de beste optie op een nieuwe auto.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik rij maar max 17.500 km per jaar. Ik moet dus een benzinemotor uitzoeken.
Ff serieus graag.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:14 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dan een 2.0TFSI proberen te regelen. Extra vermogen is veruit de beste optie op een nieuwe auto.
Wat een onzin ditquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Op zich best lekkere wagens, maar niet als lease edition 110pk pruttelmotortje waarmee je niet vooruit bent te branden.
Lekker belangrijk hoe je wielen eruit zien....zou onderhandelen over een fatsoenlijk 2.0 TDI blok.
Gezien de manier waarop veel mensen ze gebruiken, zou je bijna zeggen dat het tot het optie pakket behoort. Maar goed daar gaat het hier niet over.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Is standaard, zijn wettelijk verplicht namelijk.
Heb je die vrijheid als je gaat leasen?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Vertel de dealer dat je ook met bmw praat, en dat die je leer aanbieden, of een super audiosysteem.
Ligt een beetje aan je werkgever, maar je kan altijd wel uit meerdere merken kiezen, en die bmw dealer, die wil me echt een b&o sound systeem geven als ik de bla bla bla serie neem in de jakakakakakaka uitvoering.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb je die vrijheid als je gaat leasen?
Zo werkt dat bij mij idd. Alhoewel ik er een prima deal mee heb, is er weinig te onderhandelen. Misschien dat het bij minder grote maatschappijen wel kan; dat een losse dealer het kan winnen van een ander op basis van dit soort dealtjes, maar ik denk dat het niet heel vaak voorkomt.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:53 schreef Fer het volgende:
Mag de dealer uberhaubt wel leveren, of heeft je werkgever een vaste dealer, danwel rechtstreeks vanaf de importeur. Een lease edition zit geen marge op, en de rest knibbelt de leasemaatschappij eraf. Als je een grote werkgever hebt, bedingen die een setje matten en een gevarendriehoek.
Dus, ik geef je weinig kans.
Ik denk dat je iets minder moet denken.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
Heb geen ervaring met leasebakken uitzoeken, maar je kunt denk ik niet veel onderhandelen. Ik neem aan dat je gewoon tot een bepaald budget mag uitzoeken, en daar binnen zul je het moeten regelen denk ik?
Wat zou je dan nemen?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Heerlijke rijdende auto, de A3 sportsback. Heb hem zelf in etron uitvoering. Alleen bedenk je wel, is geen ruime auto. Als ik geen 7% bijtelling mogelijkheid had gehad, had ik écht een ruimere genomen.
De nieuwe passat vond ik uitstekend rijden, lekker ruim, ford mondeo was ook een optie geweest, net als de 508quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |