Waarom doen sommige mensen zo moeilijk inderdaadquote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:28 schreef Barbiie__ het volgende:
waarom gaat alles zo moeilijk in dit leven, mensen doe niet zo moeilijk, de beheerder kan echt wel accounts verwijderen
zucht
Ik niet, daar heb ik geen inzicht in. Stuur maar een mailtje naar forum@fok.NLquote:kunt u aub zeggen op elke email Barbie__ staat die ben ik vergeten
Er zijn wel accounts verwijderd, er staat dan opgezegd_10012017 oid.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom doen sommige mensen zo moeilijk inderdaadDat kan niet omdat een forum onleesbaar wordt als er ineens allerlei reacties zijn verdwenen uit discussies.
Dan zijn de accounts niet verwijderd, maar is de username veranderd zoals dat nu ook gaat gebeurenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zijn wel accounts verwijderd, er staat dan opgezegd_10012017 oid.
Ja oké, maar ze zijn wel nagenoeg onherkenbaar als je niet weet wie het was.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan zijn de accounts niet verwijderd, maar is de username veranderd zoals dat nu ook gaat gebeuren
Behalve als ze gequote zijn in hetzelfde topicquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja oké, maar ze zijn wel nagenoeg onherkenbaar als je niet weet wie het was.
dramaqueenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:28 schreef Barbiie__ het volgende:
waarom gaat alles zo moeilijk in dit leven, mensen doe niet zo moeilijk, de beheerder kan echt wel accounts verwijderen
zucht
kunt u aub zeggen op elke email Barbie__ staat die ben ik vergeten
Ben eruit:quote:Op zondag 8 januari 2017 21:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Getver, niet goed opgelet.
Ik ga denktanken, kom erop terug
het is oudjaarsavondquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:24 schreef Cat22 het volgende:
Toch ook wel een beetje een weemoedig moment
Zeker Cat-erpillarquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:24 schreef Cat22 het volgende:
Toch ook wel een beetje een weemoedig moment
Zo is het meidquote:
de pagina op dreamordonate blijf actief neem ik aan? Was al actief vóór deze actie en blijft gewoon open.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:42 schreef Moira. het volgende:
Deze nog ff kicken in de AT's van mensen die nog niet hebben besloten.
Nog 5 kwartier de tijd, mensen!
Dat neem ik ook aan jaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
de pagina op dreamordonate blijf actief neem ik aan? Was al actief vóór deze actie en blijft gewoon open.
Ja ik voelde je post maar ik wilde gewoon nogmaals dit topic in de AT omhoog kicken dus verzon een vraag om te stellen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat neem ik ook aan jaIk bedoel dan ook deze actie waarvoor dit topic in het leven is geroepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |