toch mooi, eindelijk voedsel voor je zelf maken ipv met z''n tweeenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vertrouw die wijven niet zeg ik ma altijd.. ik ken het wete was 3 jaar bij mn chickie dacht datt ze niks tekort kwam de sex was goed, als je er dan achter komt dat ze buite de deur heb lopen eten doet dat pijn...
Wat at ze zoal?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vertrouw die wijven niet zeg ik ma altijd.. ik ken het wete was 3 jaar bij mn chickie dacht datt ze niks tekort kwam de sex was goed, als je er dan achter komt dat ze buite de deur heb lopen eten doet dat pijn...
Daar kun je het beste beginnen, zie het als een soort van darmspoeling.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ben me langzaam aan het herpakken, gewoon weer opbouwen vanaf de grond...
ja misschien was het gewoon goed voor me, gewoon weer even opnieuw beginnen, back to basic zeg maarquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar kun je het beste beginnen, zie het als een soort van darmspoeling.
Alsof jij ooit een wijf hebt gehadquote:
Graag gedaan jongen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja misschien was het gewoon goed voor me, gewoon weer even opnieuw beginnen, back to basic zeg maar
thx man
op de schaal van klb sc 1/11 onaardigquote:
vind het gewoon grappig om als een mongool te typen, zit dan echt gniffelend achter mn laptopjequote:
nee hoorquote:
Groot gelijk hoor, ik ook daarom kom ik hier al zo langquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vind het gewoon grappig om als een mongool te typen, zit dan echt gniffelend achter mn laptopje
[..]
nee hoor
Valt best mee dus!quote:
Mag ik nu niet meer mee?quote:
neer knuppelenĦquote:
Domme mensenquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vind het gewoon grappig om als een mongool te typen, zit dan echt gniffelend achter mn laptopje
dan doe ik haar broertje pijnquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou je haar niet eerst kanjerhard in haar donkderbruine arie nemen?
wtfquote:
ze heeft best wel een enge arrogante valse rotkop, dus doggystyle misschienquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou je haar niet eerst kanjerhard in haar donkderbruine arie nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |