Kom snel in mijn kliekje.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
IK BEVESTIG JE STATEMENT TOCH OP EEN VRIENDSCHAPPELIJKE MANIER. DAT DOEN ALLEEN VRIENDEN, ELKAAR GELIJK GEVEN.
Grapje ik vind het niet iets voor supergirl ik wilde gewoon bij je clubje horen
ja je hebt gelijkquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
IK BEVESTIG JE STATEMENT TOCH OP EEN VRIENDSCHAPPELIJKE MANIER. DAT DOEN ALLEEN VRIENDEN, ELKAAR GELIJK GEVEN.
Grapje ik vind het niet iets voor supergirl ik wilde gewoon bij je clubje horen
Oh Nootje, je hebt geen idee hoe gloeiend warm ik kan zijn :squote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wijo
Eerlijk gezegd ik niet. Ze is toch een stuk warmer dan ik eerder had verwacht, maar nu twijfel ik weer omdat ze een Dimitri wil.
Sylvana vind ik wel wat.quote:
Klopt. Jammer dat we die kans nooit hebben gehadquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oh Nootje, je hebt geen idee hoe gloeiend warm ik kan zijn :s
Doe eens rustig, debiel.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Bij die naam moet ik gelijk altijd denken aan dat stukje van Bert Visserquote:
Nee, dat is onmogelijk helaas.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat niet werken.
2Nutz is oke ole olequote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij die naam moet ik gelijk altijd denken aan dat stukje van Bert Visser
[..]
Nee, dat is onmogelijk helaas.
bel me als je single bentquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Vriend.quote:
Witte lippenstift?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:37 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
echt zo'n kampertype naam die al op haar 17 een mocca kind heeft uitgepoept
Beetje rare vergelijking met een pic van Barbie.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:37 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
holy hell, dat je jezelf dat je hoofd aan doetquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:37 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het rijmt in ieder gevalquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:40 schreef -supergirl- het volgende:
Zo wat bakken. Ik ga er appel en vanillesuiker in kwakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |