Bah zo gladde naamquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:26 schreef -supergirl- het volgende:
Weet je wat ik toch zo´n sexy naam vind voor een man? Dimitri
Ik ben er wel blij om.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:25 schreef zeer het volgende:
[..]
als je nu terugkijkt op je post, vind je het dan nog steeds de moeite waard geweest dat je die gifjes opgezocht hebt?
Probeer te begrijpen dat een ieder iets anders grappig kan vinden. Wat voor jou leuk is, kan voor mij stom zijn en andersomquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo grappig is dat toch niet
een true slav heet borisquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nah oneens. Eerder voor een stoere Russische of Poolse man
ik typ wat en wat je er mee doe mag iedereen zelf weten.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo grappig is dat toch niet
Dat stom vinden vind ik bijna met alle posts in deze SC. Kan er ook niets aan doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Probeer te begrijpen dat een ieder iets anders grappig kan vinden. Wat voor jou leuk is, kan voor mij stom zijn en andersom
of toch welquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:31 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ken 1 Dimitri. Die wil je niet kennen.
Zo, die zit.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:32 schreef wise het volgende:
[..]
ik typ wat en wat je er mee doe mag iedereen zelf weten.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:31 schreef 2NutZ het volgende:
bij dimitiri zie ik een enge rus voor me die je neukt met een fles wodka en dan je tepels eraf snijdtquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:31 schreef 2NutZ het volgende:
Als het je alleen om de naam te doen is dan misschien wel, ja.quote:
En toch blijf je maar komenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat stom vinden vind ik bijna met alle posts in deze SC. Kan er ook niets aan doen.
Vind ik ook wel iets voor supergirl.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
bij dimitiri zie ik een enge rus voor me die je neukt met een fles wodka en dan je tepels eraf snijdt
vind ik wel iemand voor supergirl trouwens dus zover geen probleem
OEI NET TOEN WE VRIENDEN WERDENquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Vind ik ook wel iets voor supergirl.
Ik geniet dan ook vooral van mensen die in blijven gaan op mij.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als het je alleen om de naam te doen is dan misschien wel, ja.
[..]
En toch blijf je maar komenwie is hier nu de domme?
wijoquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
bij dimitiri zie ik een enge rus voor me die je neukt met een fles wodka en dan je tepels eraf snijdt
vind ik wel iemand voor supergirl trouwens dus zover geen probleem
IK BEVESTIG JE STATEMENT TOCH OP EEN VRIENDSCHAPPELIJKE MANIER. DAT DOEN ALLEEN VRIENDEN, ELKAAR GELIJK GEVEN.quote:
Dus we moeten je collectief negeren?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik geniet dan ook vooral van mensen die in blijven gaan op mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |