ohh gelukkig maarquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:32 schreef -supergirl- het volgende:
Superman is nie dood joh... dan kunnen ze geen nieuwe film maken en dus het niet verder uitmelken. The moneyforce is strong here
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:28 schreef Amarantha het volgende:
In Suicide Squad ook duidelijk te zien dat Superman dood is.
Ohquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor![]()
superman is gone zeggen ze, dood nooit
in zo goed als alle strips komen ze altijd weer terug in een andere vorm dus dat levert alleen maar meer films opquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:31 schreef Trollscience het volgende:
beter gaan al die superhelden dood
superheldenfilms![]()
Ik vond die serie met die sterke neger wel goed, wel veel negers in die serie dat was een beetje ongemakkelijk maar ach.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
in zo goed als alle strips komen ze altijd weer terug in een andere vorm dus dat levert alleen maar meer films op
o dan neem ik het terugquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Doe normaal of je krijgt geen warme appelcake
Oh dacht dat je wel kon genieten van flink wat negers.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vond die serie met die sterke neger wel goed, wel veel negers in die serie dat was een beetje ongemakkelijk maar ach.
Iemand anders misschien wel?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh dacht dat je wel kon genieten van flink wat negers.
Godver dat is wel coolquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de marketing van warner was wel eerlijk... slechter dan ooit.. en dat klopt!!
Nee op je paal hahahaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar daar hoort ze niet te zitten he
Stuk of tien.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh dacht dat je wel kon genieten van flink wat negers.
Marvel's Luke Cage?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vond die serie met die sterke neger wel goed, wel veel negers in die serie dat was een beetje ongemakkelijk maar ach.
Heb jij elastiekjes?quote:
Wel in het origineel japans?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:21 schreef Catkiller het volgende:
Zit een post van die Yi-Long kneus op een andere site te lezen, blij dat die tumor hier weinig of niet meer post zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |