Zou ze hem ook hebben vergeven als hij geen miljonair was?quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:38 schreef tong80 het volgende:
Zijn vrouw liet later weten hem te hebben vergeven en een moeilijke tijd te hebben gehad
Het is jeugdliefde. Misschien heeft zij zelf ook al eens foute dingen gedaan. Het is al heel wat dat ze bij deze stotterende kanonskogel blijft.quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zou ze hem ook hebben vergeven als hij geen miljonair was?
Enige reden om te blijven is het geld.quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat ze bij deze stotterende kanonskogel blijft.
Of hij noemt vrouwen geen chickquote:Op donderdag 5 januari 2017 21:55 schreef hoechst het volgende:
Wauw lekkere chick!!!
Hij heeft veel geld zeker???
Candy of Tuc ?quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Of hij noemt vrouwen geen chick
Die Huub..quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:32 schreef girlnextdoor. het volgende:
Hij heeft nog best een lekkere chick voor zijn doen.
Maar dat zijn natuurlijk de moneyz.
En over dat 'vergeven': alles wordt makkelijk vergeven als iemand bekend is. Voorbeeldje: Ik ken de ex-schoonfamilie van Huub Stapel (ik zit heel, heel, heel dicht bij de bron), en Huub heeft met heel vrouwelijk BN in bed gelegen. Desondanks loopt zijn ex-vrouw nog altijd met hem weg en ook zijn ex-schoonvader, omdat die dankzij hem in een dikke hut woont, terwijl hij maar een AOW'tje heeft. Als Huub een doorsnee persoon was geweest, had die schoonvader hem kapotgemept (zoals hij bij zijn kind, ex-vrouw, huidige vrouw en bloedeigen familie deed). Zo zie je maar wat bekendheid kan doen.
Nachtkastjes van pa en maquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:32 schreef girlnextdoor. het volgende:
En over dat 'vergeven': alles wordt makkelijk vergeven als iemand bekend is. Voorbeeldje: Ik ken de ex-schoonfamilie van Huub Stapel (ik zit heel, heel, heel dicht bij de bron), en Huub heeft met heel vrouwelijk BN in bed gelegen. Desondanks loopt zijn ex-vrouw nog altijd met hem weg en ook zijn ex-schoonvader, omdat die dankzij hem in een dikke hut woont, terwijl hij maar een AOW'tje heeft. Als Huub een doorsnee persoon was geweest, had die schoonvader hem kapotgemept (zoals hij bij zijn kind, ex-vrouw, huidige vrouw en bloedeigen familie deed). Zo zie je maar wat bekendheid kan doen.
Wie is die 'hij'? Huub Stapel of zijn ex-schoonvader?quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:32 schreef girlnextdoor. het volgende:
Goed verhaal.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:32 schreef girlnextdoor. het volgende:
Als die baby geboren is kunnen ze hem en van Gerwen de eerste tijd niet uit elkaar houden omdat ze hetzelfde hoofd hebben.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:01 schreef TUFKAL het volgende:
Leuk dat het hoofd van Michael hetzelfde is als de bokaal.
En dan precies zo terug leggen hoe je ze vond.quote:
Ja ik was ook zo'n boef..quote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan precies zo terug leggen hoe je ze vond.
Ben ooit betrapt. Nou ja. Had de la open laten staan met de boekjes op bed.quote:
Hahahaha.. nee ik was zo verstandig om de boekjes precies zo terug te leggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ooit betrapt. Nou ja. Had de la open laten staan met de boekjes op bed.
'Herm, ik vind het niet erg dat je ze : "leest" maar leg ze wel weer terug.
Niemand van 15 heeft ooit zo gebloosd.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |