abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 maart 2017 @ 12:04:10 #251
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_169674074
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:59 schreef Taiga het volgende:
Vond het wel een beetje apart overkomen dat ze hun kinderen niet op dezelfde school wilden hebben als de kinderen van de andere gezinnen. Was misschien wat apart gemonteerd, ben wel benieuwd naar het completen verhaal...
Daar ben ik idd ook heel benieuwd naar. Ze leven daar duidelijk hun eigen leven en hebben echt nul behoefte aan contact mrt andere Nederlanders lijkt wel. Misschien zijn ze echt van plan voor altijd te blijven en als je kids dan met andere Nederlanders in de klas komen zijn ze misschien bang dat de ventjes niet genoeg integreren bij de Chileense jeugd... slechts een gokje..
pi_169674107
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 12:02 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ik begrijp idd wel wat je bedoelt! Kan mn vinger er niet helemaal op leggen bij ze maar er is iets... Vind ze sowieso niet heel prettig en hun oudste dochter vind ik raar al is het raarder van mij om een jong kind raar te vinden ;)

Ik denk overigens dat de jongste kinderen niet zoveel in beeld komen omdat ze nog te jong zijn om na een bepaald tijdstip in beeld te komen. Daar zijn regels voor toch?

Ik zie niets raars tussen Addy en zijn oudste dochter, ze hebben gewoon een goede band en daarnaast is Julia natuurlijk toch iets ouder dan de rest van de kinderen en zal ze zich misschien meer op haar gemak voelen bij haar ouders. Astrid is een lief mens maar ze mag wel wat meer ballen tonen hoor... Ze had ook best tegen Addy kunnen zeggen van joh vent leuk die camping maar zou je niet eerst langs de gemeente gaan? Daarnaast mag ze ook wel wat meer doen, een spijker ergens inslaan kunnen we allemaal wel. Maar goed we zien fe helft niet natuurlijk!

En de Posjes, wie had na de eerste paar afleveringen ooit gedacht dat we ze wel zouden gaan mogen ;) Inmiddels kan ik wel om ze lachen en verrassend genoeg lijken ze het eea ook wel op orde te hebben.
Addy blijft gewoon een smeerlap ik begrijp niet dat zijn vrouw het accepteert dat hij zo op zijn dochter geilt :r
  dinsdag 21 maart 2017 @ 12:10:01 #253
125420 Starlie
pi_169674161
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 12:06 schreef fukforce het volgende:

[..]

Addy blijft gewoon een smeerlap ik begrijp niet dat zijn vrouw het accepteert dat hij zo op zijn dochter geilt :r
Ik zal wel naïef zijn maar ik zie het echt niet... Ja oke hij slaat zn arm om haar heen maar dat doet ie volgens mij bij iedereen.
pi_169674169
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 12:04 schreef Starlie het volgende:

[..]

Daar ben ik idd ook heel benieuwd naar. Ze leven daar duidelijk hun eigen leven en hebben echt nul behoefte aan contact mrt andere Nederlanders lijkt wel. Misschien zijn ze echt van plan voor altijd te blijven en als je kids dan met andere Nederlanders in de klas komen zijn ze misschien bang dat de ventjes niet genoeg integreren bij de Chileense jeugd... slechts een gokje..
Vanuit vader Pos lijkt het meer erop dat hij niets met die twee families te maken wilt hebben. Prima op zich...ieder voor zich en god voor ons allen. Alleen hebben ze erg jonge kinderen en dan denk ik toch dat het fijn is om zo nu en dan wat contact te hebben.
Maar de montage was wel apart, expres natuurlijk..dus ben benieuwd naar volgende week
pi_169674817
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 12:10 schreef Taiga het volgende:

[..]

Vanuit vader Pos lijkt het meer erop dat hij niets met die twee families te maken wilt hebben. Prima op zich...ieder voor zich en god voor ons allen. Alleen hebben ze erg jonge kinderen en dan denk ik toch dat het fijn is om zo nu en dan wat contact te hebben.
Maar de montage was wel apart, expres natuurlijk..dus ben benieuwd naar volgende week
Ik heb nog steeds niet het idee dat de Posjes zich echt daar willen vestigen. Het is meer een leuke uitvlucht uit de dagelijkse sleur. En als het lukt om een wijnhandeltje te starten is dat natuurlijk een goed excuus om na dit jaar gewoon lekker op kosten van die nieuwe zaak heen en weer te vliegen.

Als vader Pos een goede stukadoor is met enigszins een netwerk, dan heeft ie een dag na terugkomst in Nederland alweer een volle weekagenda. In de omgeving van Hilversum zijn goede stukadoors erg schaars.
pi_169675058
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 12:54 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds niet het idee dat de Posjes zich echt daar willen vestigen. Het is meer een leuke uitvlucht uit de dagelijkse sleur. En als het lukt om een wijnhandeltje te starten is dat natuurlijk een goed excuus om na dit jaar gewoon lekker op kosten van die nieuwe zaak heen en weer te vliegen.

Als vader Pos een goede stukadoor is met enigszins een netwerk, dan heeft ie een dag na terugkomst in Nederland alweer een volle weekagenda. In de omgeving van Hilversum zijn goede stukadoors erg schaars.
Ik krijg het idee dat de Posjes zich gruwelijk gaan vervelen als ze daar echt zouden wonen voor de rest van hun leven...
  dinsdag 21 maart 2017 @ 16:16:07 #257
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_169678378
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 12:10 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ik zal wel naïef zijn maar ik zie het echt niet... Ja oke hij slaat zn arm om haar heen maar dat doet ie volgens mij bij iedereen.
ach joh, negeer die trol. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_169681207
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:31 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Heel iets anders dat mij verbaast aan deze serie: dat jongetje van Addy en één van de yogi-dochters blijven zo nadrukkelijk buiten beeld. Of ligt dat aan mij? Ik denk steeds: oh, die zijn er ook nog ja.
Mag niet van de arbeidsinspectie omdat ze te jong zijn. Die kids van de Posjes zie je ook geen mini-interviewtjes doen.

Begin de posjes wel steeds leuker te vinden. Beter dan die yogazweefteven die alle daklozen uit de omgeving in hun woning hebben opgenomen :')
pi_169682677
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 12:10 schreef Starlie het volgende:

[..]

Dat meisje heeft het van alle kinderen verreweg het zwaarst.
Daarom neemt Addy haar af en toe op sleeptouw volgens mij.
En een arm om haar heen is niks mis mee.
Moeders gaat inderdaad heel weinig van uit.
pi_169689246
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:52 schreef Funkel het volgende:
Mag niet van de arbeidsinspectie omdat ze te jong zijn. Die kids van de Posjes zie je ook geen mini-interviewtjes doen.
Dan bedoel je de Chileens versie van de Arbeidsinspectie? Want de Nederlandse heeft in Chili natuurlijk geen fuck te vertellen.

Het lijkt me ook onzin, want dat vroegwijze dochterje van Van Kooij doet wel continu mini-interviewtjes.
pi_169691949
De Posjes hebben trouwens een ander plan dan dat ik eerst dacht. Ik had verwacht dat ze gewoon wijn gingen inkopen bij een plaatselijke quinta en dan weer verkopen in Nederland. Gewoon een wijnexportbedrijfje dus. Maar kennelijk willen ze wijn aan de man gaan brengen onder hun eigen naam, in een eigen fles, met een eigen etiket. Vraag me af of het ook de bedoeling is dat iemand speciaal voor hun een wijntje gaat produceren of dat ze iets bestaands in die flessen gaan gieten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2017 00:24:48 ]
pi_169692435
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 16:16 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

ach joh, negeer die trol. :)
Want alleen jij jou mening telt wat een triest mens ben je ook walgelijk :r
  woensdag 22 maart 2017 @ 08:51:39 #263
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_169693417
quote:
13s.gif Op woensdag 22 maart 2017 01:24 schreef fukforce het volgende:

[..]

Want alleen jij jou mening telt wat een triest mens ben je ook walgelijk :r
Nou nou.
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † woensdag 22 maart 2017 @ 09:05:42 #264
43556 miss_dynastie
pi_169693566
quote:
7s.gif Op woensdag 22 maart 2017 00:24 schreef k_man het volgende:
De Posjes hebben trouwens een ander plan dan dat ik eerst dacht. Ik had verwacht dat ze gewoon wijn gingen inkopen bij een plaatselijke quinta en dan weer verkopen in Nederland. Gewoon een wijnexportbedrijfje dus. Maar kennelijk willen ze wijn aan de man gaan brengen onder hun eigen naam, in een eigen fles, met een eigen etiket. Vraag me af of het ook de bedoeling is dat iemand speciaal voor hun een wijntje gaat produceren of dat ze iets bestaands in die flessen gaan gieten.
En als het dan mislukt, hebben ze straks een tienjaarvoorraad flessen met hun eigen naam erop voor thuis, op kosten van Ome Sjon de Mol. Vandaar ook dat ze 'lekkere wijn' wilden natuurlijk :7
  maandag 27 maart 2017 @ 20:52:20 #265
125420 Starlie
pi_169821634
Wow Astrid heeft een aardig buikje gekregen!

En Linda lijkt met de week meer te gaan stotteren ;)
  maandag 27 maart 2017 @ 20:54:05 #266
125420 Starlie
pi_169821702
Moeten de Pos kindjes geen gordel om?
pi_169821806
Mevrouw Pos schaamt zich voor de camera werkelijk voor elke opmerking die man en kids maken. Voor die schijtlollige slisbak van een vent kan ik me dat voorstellen, maar die kids moeten van haar halve intellectuelen worden geloof ik, jammer voor haar dat ze de genen van pa hebben gekregen :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 27 maart 2017 @ 21:03:22 #268
125420 Starlie
pi_169822107
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 20:56 schreef TheVulture het volgende:
Mevrouw Pos schaamt zich voor de camera werkelijk voor elke opmerking die man en kids maken. Voor die schijtlollige slisbak van een vent kan ik me dat voorstellen, maar die kids moeten van haar halve intellectuelen worden geloof ik, jammer voor haar dat ze de genen van pa hebben gekregen :')
Ja sneu voor die kindjes want sommige opmerkingen waren nog wel een soort van grappig!
pi_169822291
Haha, wat fout ook. Twee sterren accommodatie.. :')
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_169822406
De daltons :') :')
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  maandag 27 maart 2017 @ 21:13:09 #271
125420 Starlie
pi_169822453
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 21:07 schreef maxmit het volgende:
Haha, wat fout ook. Twee sterren accommodatie.. :')
Nou ja hij houdt de humor er tenminste nog een beetje in ;) Heel veel meer hoef je van hem niet te verwachten..
pi_169822633
Op twitter lees ik dat op die zak zout van de posjes sugar zou staan, heeft nog iemand dat gezien?😂
Hey amigos . . .Adelante amigos . . .Vamos vamos mi amor, Me gusta mucho tu sabor, No no no no tu corazón, Mucho mucho tu limón, Dame de tu fruta
Vamos mi amor . . .Te quiero puta! Te quiero puta! Ay que rico
  maandag 27 maart 2017 @ 21:27:56 #273
125420 Starlie
pi_169822944
Familie Pos regelt het eea duidelijk wel eerder dan de rest!
pi_169822994
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 21:27 schreef Starlie het volgende:
Familie Pos regelt het eea duidelijk wel eerder dan de rest!
Dan nog, je kan niet verwachten dat de rest maar een andere school gaat kiezen...verwaande kutten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 27 maart 2017 @ 21:31:58 #275
125420 Starlie
pi_169823087
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 21:29 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dan nog, je kan niet verwachten dat de rest maar een andere school gaat kiezen...verwaande kutten
Nee dat zeker niet! Dat bedoelde ik ook niet hoor ;) Maar vind het wel wat apart dat de van Wichens een week voor de school begint gaan switchen en die andere familie pas een week van te voren besluit toch de kinderen maar naar school te sturen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')