Antalya en gaziantep.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 02:34 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Waar ga jij heen?
Ik Marmaris, Kusadasi en Side.
Nice, ik ben niet echt bezorgd om aanslagen.. de kans dat je onderweg een dodelijk ongeval hebt is groter dan dat je een terrorist tegenkomtquote:
Wow, zitten we nu ook al achter de aanslagen in Turkije en de coupe poging. We hebben het er maar druk mee.quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:25 schreef Aloulu het volgende:
zoals men Syrië heeft vernietigt is nu Turkije aan de beurt. Het Westen zal het land klein krijgen, tegen welke prijs dan ook. Aanslagen hier en daar, georchestreerde coupe, aanslag op parlement, en wat men nog meer in petto heeft.
Eens. Komt denk ik deels door de nieuwsbronnen die zij tot zich nemen. Een moslim/ turk zal niet snel met objectieve media in aanraking komen. Tel daarbij op dat de gemiddelde turk bovenmatig arrogant / nationalistisch is en tamelijk emotioneel, en je krijgt waardeloze ' discussies'quote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
De pro-Turkije figuren in dit topic, echt wat een ongekend domme wijze van argumenteren
http://www.rtlnieuws.nl/g(...)-we-durven-niet-meerquote:Ook al wordt er gestrooid met aanbiedingen, steeds meer vakantiegangers laten Turkije links liggen. Belangrijkste reden: angst voor een aanslag. "Zo'n sterke daling naar een vakantieland zien we bijna nooit", stellen onderzoekers.
Uhm begrijp ik het nu dus goed........ Dus als de EU niet helpt dan ligt het aan de EU. Grijpt de EU wel in dan had de EU er zich niet mee moeten bemoeien en is het de schuld van de EU dat het er zon teringzooi is (zie midden oosten).???quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:36 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Europa wil de PKK die in Europa in alle vrijheid bijeenkomen niet aanpakken, ondanks de vele terreuraanslagen in Turkije. Europa is hierin medeplichtig.
Europa wil Gulen-aanhangers niet aanpakken, ondanks dat men probeerde en coupe te plegen op en democratie en aanslag van mega-proporties op het parlement.
Europa was in de eerste 24 uur na de poging tot coupe muisstil in het veroordelen ervan....totdat de uitkomst (failed coupe) bekend was.
Europa zit al sinds jaar en dag te zwijmen over vermeende "schendingen" van Turkije terwijl in Frankrijk al bijna en jaar de noodtoestand heerst, vrouwen met hoofdbedekking van het strand worden geplukt door politie en nu blijkt dat Hollande opdracht gaf (buiten rechters en veroordelingen om) jihadisten/terroristen te laten liquideren.
PKK terrorisme wordt stilzwijgend toegestaan door Europa en de Turken zijn helaas slachtoffer van en sluw Westers imperialistisch spel om Turkije op de knieën te dwingen door grote onrust in het land te scheppen en de Turken tegen elkaar op te jagen. Precies waaraan eerder Irak is gevallen en recenter Syrië. Mijn advies aan Turken is zich hiervoor niet te laten vallen.
En hop, daar gaat de dfi. Geen euro's, geen dollars, enkel devalueren lira. Succes met je economie en je dictatuur meneer erdogan... Je land lijdt eronder.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Goed nieuws!
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/g(...)-we-durven-niet-meer
Durven? Je gaat zo'n apenregime toch ook niet steunen?
Welkom in de heerlijk behapbare wereld van een simpele geest. Voor sommigen is alles de schuld van het westen/de Joden. Voor anderen is alles de schuld van de moslims. Ignorance is bliss. Een manier van de hersenen om ervoor te zorgen dat een inferieure geest niet continu in de war raakt, denk ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:46 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Uhm begrijp ik het nu dus goed........ Dus als de EU niet helpt dan ligt het aan de EU. Grijpt de EU wel in dan had de EU er zich niet mee moeten bemoeien en is het de schuld van de EU dat het er zon teringzooi is (zie midden oosten).???
Dat je een regime dat vooral terroristen lijkt te kweken financieel spekt neem je natuurlijk gewoon op de koop toe.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 03:22 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Nice, ik ben niet echt bezorgd om aanslagen.. de kans dat je onderweg een dodelijk ongeval hebt is groter dan dat je een terrorist tegenkomt
Dan moet je bij VS wezen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 00:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat je een regime dat vooral terroristen lijkt te kweken financieel spekt neem je natuurlijk gewoon op de kop toe.
Daar kun je ook wel naar toe als je wilt. Als jij je onzin maar hier niet uitspuwt.quote:
Daar hebben we mods en FB voor. Klachten kun je daar droppen. Maak eerst maar eens je school af, daarna kunnen we altijd nog overwegen of je ooit een volwaardig discussiepartner kan worden.quote:Op woensdag 11 januari 2017 00:14 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Daar kun je ook wel naar toe als je wilt. Als jij je onzin maar hier niet uitspuwt.
Wat een zielige reactie, toefjes.quote:Op woensdag 11 januari 2017 00:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar hebben we mods en FB voor. Klachten kun je daar droppen. Maak eerst maar eens je school af, daarna kunnen we altijd nog overwegen of je ooit een volwaardig discussiepartner kan worden.
Coup*quote:Op woensdag 11 januari 2017 00:28 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Wat een zielige reactie, toefjes.Je lijkt wel een 'wil niet weten' Turk/Marokkaan, zo.
OT: Had niets anders verwacht na die m.i. nep-coupe in Turkije. Heel erg jammer,dat zeker
Heb dat zgn. FEIT nog niet gezien/gelezen. Beleer mij s.v.p.quote:Op woensdag 11 januari 2017 00:32 schreef SecretPret het volgende:
feit dat Gülen de coup heeft gepleegd ondersteund.
Er zijn diverse overhoringen geweest. Geen enkele persoon heeft zich voor de camera verdedigd. Ze gingen als mieren van overhoring maar rechtbank. En de top-man zelf is gevlucht en wordt nog steeds gezocht. Als het door Erdogan was gecreërd dan was elke persoon zgn. Al gepakt.quote:Op woensdag 11 januari 2017 00:38 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Heb dat zgn. FEIT nog niet gezien/gelezen. Beleer mij s.v.p.![]()
Of ... noem jij dat Erdogan ze oppakt, als HET feit?
quote:Op woensdag 11 januari 2017 00:44 schreef SecretPret het volgende:
[..]
[quote]Er zijn diverse overhoringen geweest. Geen enkele persoon heeft zich voor de camera verdedigd.
quote:[quote]Ze gingen als mieren van overhoring maar rechtbank. En de top-man zelf is gevlucht en wordt nog steeds gezocht. Als het door Erdogan was gecreërd dan was elke persoon zgn. Al gepakt.
Het klopt wel dat de coup voor hem voordelig heeft uitgepakt omdat hij hierdoor met zijn zuivering van start kon gaan zonder bemoeienis van Westerse landen.
Heb daar nooit iets over gehoordquote:Hij had immers een reden tot zuivering.
De zuivering was nodig omdat er veel corruptie was in rechtzaken door onder andere veel gülen-aanhangers.
Nou nee! Lijkt me ook moeilijk hoor maar daag je wel uitquote:Ik hoop jou hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
De zuivering is nodig omdat de door Erdogan gestuurde media beweren dat het nodig is. Waar is het bewijs? Erdogan handelt precies zoals Hitler in zijn bloeitijdquote:Op woensdag 11 januari 2017 00:44 schreef SecretPret het volgende:
[..]
De zuivering was nodig omdat er veel corruptie was in rechtzaken door onder andere veel gülen-aanhangers.
Ik hoop jou hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Stap eens uit je bubbel van pro-Turkse overheid informatie. Je bent dusdanig gehersenspoeld dat je niet eens in de gaten hebt wat voor mensenrechten schendingen er aan de gang zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2017 00:44 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Er zijn diverse overhoringen geweest. Geen enkele persoon heeft zich voor de camera verdedigd. Ze gingen als mieren van overhoring maar rechtbank. En de top-man zelf is gevlucht en wordt nog steeds gezocht. Als het door Erdogan was gecreërd dan was elke persoon zgn. Al gepakt.
Het klopt wel dat de coup voor hem voordelig heeft uitgepakt omdat hij hierdoor met zijn zuivering van start kon gaan zonder bemoeienis van Westerse landen. Hij had immers een reden tot zuivering.
Ik hoop jou hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Wel zo makkelijk, "het westen".quote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wow, zitten we nu ook al achter de aanslagen in Turkije en de coupe poging. We hebben het er maar druk mee.
Silencio por favor. Waar doet me dat toch aan denken...quote:Op woensdag 11 januari 2017 00:14 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Daar kun je ook wel naar toe als je wilt. Als jij je onzin maar hier niet uitspuwt.
dat maakt het juist zo mooi. Als er deze zomer een aanslag op een toeristische trekpleister gaat zijn, dan ga je ineens alle tokkies op tv zien huilen over de verschrikkelijke aanslag die ze meegemaakt hebben, en het gebrek aan "support" achteraf. Mooi toch om je op te verkneukelen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 06:39 schreef Basp1 het volgende:
http://www.nu.nl/beurs/43(...)weer-verder-weg.html
Met de wisselkoers van de munt gaat het niet goed. Het wordt dan wel steeds goedkoper voor ons om daar op vakantie te gaan, maar aangezien de relatieve onveiligheid gaan daar ook niet meer veel toeristen naar toe.
Oh, dat is een hele normale reactie als een ventje van 15 jarige leeftijd in gebiedende wijze even gaat zeggen wat andere mensen wel en niet op een forum mogen zeggen. Verder haal ik af en toe een Turkse pizza, zo één keer per maand. Verder heb ik niks met Turkije of Marokko.quote:Op woensdag 11 januari 2017 00:28 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Wat een zielige reactie, toefjes.Je lijkt wel een 'wil niet weten' Turk/Marokkaan, zo.
OT: Had niets anders verwacht na die m.i. nep-coupe in Turkije. Heel erg jammer,dat zeker
Ja lach maar lekker om mensen die het niet breed hebben dat ze niet naar duurdere vakantiebestemmingen kunnen. Ze moeten natuurlijk ieder jaar gewoon naar dezelfde camping gaan.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:39 schreef Athmozz het volgende:
[..]
dat maakt het juist zo mooi. Als er deze zomer een aanslag op een toeristische trekpleister gaat zijn, dan ga je ineens alle tokkies op tv zien huilen over de verschrikkelijke aanslag die ze meegemaakt hebben, en het gebrek aan "support" achteraf. Mooi toch om je op te verkneukelen.
Tokkies die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, maar als het dan misloopt (wat bijna te voorspellen is), dan gaan uithuilen & verwachten dat anderen het oplossen. Altijd amusement
Als je voor een paar euro's te sparen gaat gokken met je eigen veiligheid (de kans blijft natuurlijk relatief klein dat het misgaat), moet je ook niet neuten als het effectief mis gaat.
Dit heeft toch niets met uitlachen te maken? Je bent niet verplicht om op vliegvakantie te gaan, camping kan even leuk zijn of een dergelijke vakantie. Ga naar Kroatische kust, het kost je evenveel of Turkije.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:47 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ja lach maar lekker om mensen die het niet breed hebben dat ze niet naar duurdere vakantiebestemmingen kunnen. Ze moeten natuurlijk ieder jaar gewoon naar dezelfde camping gaan.
Je gokt inderdaad op veel plekken met je veiligheid, alleen is de kans op een aanslag op een toeristisch gebied in Turkije nu eenmaal groter dan een aanslag op een toeristische site in Spanje.quote:Gokken met je veiligheid doe je overigens op veel meer plekken tegenwoordig. Brussel, Parijs, Nice, etc. Ik neem aan dat jij al deze plekke ook mijdt dan? Schijnveiligheid.
Je draait met woorden. En zo te zien weet ik op deze leeftijd meer dan jij.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, dat is een hele normale reactie als een ventje van 15 jarige leeftijd in gebiedende wijze even gaat zeggen wat andere mensen wel en niet op een forum mogen zeggen. Verder haal ik af en toe een Turkse pizza, zo één keer per maand. Verder heb ik niks met Turkije of Marokko.
Maar wel zelf in Nederland wonen en afhankelijk zijn van Nederlandquote:Op donderdag 5 januari 2017 14:08 schreef Gulmez het volgende:
Geen probleem normaal groei Turkije alleen maar en veel harder dan die 1,1 procenten in Nederland elk jaar haha, heel knap van Turkije hoe goed het gaat
Blupper de blupquote:De waarde van de Turkse lira ten opzichte van de dollar is woensdag met 4 procent gedaald. Dat is de sterkste daling voor de geplaagde munt sinds de mislukte coup in Turkije medio juli vorig jaar.
De Turkse munt zakte in de middaghandel tot bijna 4 lira per dollar. Daarmee komt het verlies sinds de jaarwisseling al op 12 procent.
Het westen samen met gulen zijn wel makkelijke redenen voor hem om maar anderen de schuld te geven en niet intern te kijken waardoor het nu echt komt. Het dom gehouden volk trapt toch wel in die propaganda.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:53 schreef Kaas- het volgende:
Riep Erdogan zelf niet dat 'het westen' bewust de Turkse lira aanvalt en wil laten zakken en dat het economische oorlogsvoering is?
Maak daar maar Biblebelt van.quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:15 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel. Vrijwel ieder land ter wereld heeft zijn eigen Rifgebergte.
Zelfs Nederland.
Limburg.
Weet je dan niet dat de CIA in het geheim een chip in het hoofd van ome Erdo heeft gezet, waardoor deze al die megalomane projecten uitvoert in zijn land?quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:40 schreef BoneThugss het volgende:
Het land glijdt langzaam af, maar dat is de schuld van 'het Westen'!!!!!
In die roestbakken en met de staat van de wegen daar zéker.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 03:22 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Nice, ik ben niet echt bezorgd om aanslagen.. de kans dat je onderweg een dodelijk ongeval hebt is groter dan dat je een terrorist tegenkomt
Laatste keer dat ik keek, lag Rome dichter bij Mekka dan Lutherstadt Wittenberg.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:06 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Maak daar maar Biblebelt van.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:41 schreef Basp1 het volgende:
Even een korte opleving van de wisselkoers door een toespraak van de grote leider.![]()
http://www.nu.nl/economie(...)even-lira-steun.html
Waar aar de lira eindigen, ik gok dat de koers aan het eind van het jaar ten opzichte van de dollar op 8 lira per dollar gaat uitkomen.
Handel boycotten, dat zal de Turkse economie vast helpenquote:Recep Tayyip Erdgan, die speculanten vergeleek met terroristen en de Turkse centrale bank opriep handelaren de pas af te snijden.
De staat de wegen zijn daar uistekend. Wij hebben zelf door de helft van Turkije gereden. Ik kan je vertellen dat de wegen iig beter zijn dan de balkan, Bulgarije en griekenland bij elkaar.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
In die roestbakken en met de staat van de wegen daar zéker.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |