abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167911803
Ohja, schuld van het westen natuurlijk, kan ook niet anders :')
pi_167911830
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 21:25 schreef Aloulu het volgende:
Turkije moet en zal breken. Net zoals men Syrië heeft vernietigt is nu Turkije aan de beurt. Het Westen zal het land klein krijgen, tegen welke prijs dan ook. Aanslagen hier en daar, georchestreerde coupe, aanslag op parlement, en wat men nog meer in petto heeft.
Turkije breekt zichzelf. Vanwege een achterlijk en onterecht superioriteitsgevoel, een leider met grootheidswaanzin en het afbreken van een staat waarin zelf en logisch nadenken je ergens brengt.
Whatever...
pi_167911922
quote:
Turkije moet en zal breken. Net zoals men Syrië heeft vernietigt is nu Turkije aan de beurt. Het Westen zal het land klein krijgen, tegen welke prijs dan ook. Aanslagen hier en daar, georchestreerde coupe, aanslag op parlement, en wat men nog meer in petto heeft.
BNW is een paar deuren verder.
pi_167911968
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 21:30 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

BNW is een paar deuren verder.
Het klopt wat hij zegt hoor. Allemaal de werk van de Amerikanen en Europeanen. Onder welke steen heb jij gelegen?
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_167911979
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 21:31 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Het klopt wat hij zegt hoor. Allemaal de werk van de Amerikanen en Europeanen. Onder welke steen heb jij gelegen?
BNW is een paar deuren verder. w/
pi_167911983
quote:
9s.gif Op donderdag 5 januari 2017 20:55 schreef Straatcommando. het volgende:
Maar Turkiye altijd nummer 1 lan.
Inderdaad lan.
pi_167912024
De Turkse economie is ongeveer gelijk aan die van Nederland, maar ze hebben daar wel 6 keer zoveel inwoners, nou nou...om een gat bij in de lucht te springen. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_167912105
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 21:31 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Of misschien wel van ome Erdo. _O-

Turkije is een derde wereldland man. _O- _O-
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_167912113
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 21:27 schreef Spanky78 het volgende:
Turkije breekt zichzelf. Vanwege een achterlijk en onterecht superioriteitsgevoel, een leider met grootheidswaanzin en het afbreken van een staat waarin zelf en logisch nadenken je ergens brengt.
Europa wil de PKK die in Europa in alle vrijheid bijeenkomen niet aanpakken, ondanks de vele terreuraanslagen in Turkije. Europa is hierin medeplichtig.

Europa wil Gulen-aanhangers niet aanpakken, ondanks dat men probeerde en coupe te plegen op en democratie en aanslag van mega-proporties op het parlement.

Europa was in de eerste 24 uur na de poging tot coupe muisstil in het veroordelen ervan....totdat de uitkomst (failed coupe) bekend was.

Europa zit al sinds jaar en dag te zwijmen over vermeende "schendingen" van Turkije terwijl in Frankrijk al bijna en jaar de noodtoestand heerst, vrouwen met hoofdbedekking van het strand worden geplukt door politie en nu blijkt dat Hollande opdracht gaf (buiten rechters en veroordelingen om) jihadisten/terroristen te laten liquideren.

PKK terrorisme wordt stilzwijgend toegestaan door Europa en de Turken zijn helaas slachtoffer van en sluw Westers imperialistisch spel om Turkije op de knieën te dwingen door grote onrust in het land te scheppen en de Turken tegen elkaar op te jagen. Precies waaraan eerder Irak is gevallen en recenter Syrië. Mijn advies aan Turken is zich hiervoor niet te laten vallen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_167912138
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 21:36 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Europa wil de PKK die in Europa in alle vrijheid bijeenkomen niet aanpakken, ondanks de vele terreuraanslagen in Turkije. Europa is hierin medeplichtig.

Europa wil Gulen-aanhangers niet aanpakken, ondanks dat men probeerde en coupe te plegen op en democratie en aanslag van mega-proporties op het parlement.

Europa was in de eerste 24 uur na de poging tot coupe muisstil in het veroordelen ervan....totdat de uitkomst (failed coupe) bekend was.

Europa zit al sinds jaar en dag te zwijnen over vermeende "schendingen" van Turkije terwijl in Frankrijk al bijna en jaar de noodtoestand heerst, vrouwen met hoofdbedekking van het strand worden geplukt door politie en nu blijkt dat Hollande opdracht gaf (buiten rechters en veroordelingen om) jihadisten/terroristen te laten liquideren.

PKK terrorisme wordt stilzwijgend toegestaan door Europa en de Turken zijn helaas slachtoffer van en sluw Westers imperialistisch spel om Turkije op de knieën te dwingen door grote onrust in het land te scheppen en de Turken tegen elkaar op te jagen. Precies waaraan eerder Irak is gevallen en recenter Syrië. Mijn advies aan Turken is zich hiervoor niet te laten vallen.
Even quoten zodat je het niet kan veranderen. :7

Maar jij bent echt best maf in de kop.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_167912163
quote:

[..]

Europa zit al sinds jaar en dag te zwijmen over vermeende "schendingen" van Turkije terwijl in Frankrijk al bijna en jaar de noodtoestand heerst, vrouwen met hoofdbedekking van het strand worden geplukt door politie en nu blijkt dat Hollande opdracht gaf (buiten rechters en veroordelingen om) jihadisten/terroristen te laten liquideren.

BNW is een paar deuren verder. :W
  donderdag 5 januari 2017 @ 21:38:48 #42
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_167912167
Ik zou vooral de oorzaken buiten jezelf zoeken. Dat werkt meestal het beste als je problemen moet oplossen. :D
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_167912227
Het land glijdt langzaam af, maar dat is de schuld van 'het Westen'!!!!!
pi_167912250
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 21:38 schreef Hyperdude het volgende:
Ik zou vooral de oorzaken buiten jezelf zoeken. Dat werkt meestal het beste als je problemen moet oplossen. :D
Dat is de cultuur, zelfreflectie staat gelijk aan gezichtsverlies.
pi_167913696
quote:

[..]

Zolang je eergevoel maar niet wordt aangetast eh. Het is de belangrijkste reden dat heel het midden-oosten een achtergebleven tyfuszooi is, die groepseer, gemengd met superioriteitsgevoel ingegeven door de islam. De tyfus.

TUrkije is een prachtig land met veel leuke mensen. Maar het glijdt nu zo hard af naar een nieuwe brandhaard met islamitische wortels. En met dit soort posts weet ik weer waarom dat gebeurt.

Succes verder met je leven, ik wens je veel wijsheid to en een spiegel.
Whatever...
pi_167915293
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 22:33 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Zolang je eergevoel maar niet wordt aangetast eh. Het is de belangrijkste reden dat heel het midden-oosten een achtergebleven tyfuszooi is, die groepseer, gemengd met superioriteitsgevoel ingegeven door de islam. De tyfus.

TUrkije is een prachtig land met veel leuke mensen. Maar het glijdt nu zo hard af naar een nieuwe brandhaard met islamitische wortels. En met dit soort posts weet ik weer waarom dat gebeurt.

Succes verder met je leven, ik wens je veel wijsheid to en een spiegel.
^O^
pi_167915513
En dan gaat het tourisme het ook deze zomer extra merken. Geen hond die er nog heen wil.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
  donderdag 5 januari 2017 @ 23:49:34 #48
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_167915835
Ik heb onderhand echt geen medelijden meer met die Turken. Dan moeten ze maar eens een keer die stront uit hun ogen halen, zelf gaan nadenken en dat misplaatste gevoel van superioriteit en nationale trots opzij zetten.
pi_167917300
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 23:36 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
En dan gaat het tourisme het ook deze zomer extra merken. Geen hond die er nog heen wil.
Ik ga er 3 keer heen, beide keren 2 weken, dus 6 weken in totaal :)
pi_167917349
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 02:17 schreef Zalmplaat010 het volgende:

[..]

Ik ga er 3 keer heen, beide keren 2 weken, dus 6 weken in totaal :)
Ik ook.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 02:28:05 #51
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_167917378
Hebben de Turken hun verwijtenboekje nog niet vol? :')
pi_167917405
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 02:23 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Ik ook.
Waar ga jij heen?
Ik Marmaris, Kusadasi en Side. 8-)
pi_167917416
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 02:34 schreef Zalmplaat010 het volgende:

[..]

Waar ga jij heen?
Ik Marmaris, Kusadasi en Side. 8-)
Antalya en gaziantep.
pi_167917499
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 02:36 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Antalya en gaziantep.
Nice, ik ben niet echt bezorgd om aanslagen.. de kans dat je onderweg een dodelijk ongeval hebt is groter dan dat je een terrorist tegenkomt :P
pi_167918740
quote:
zoals men Syrië heeft vernietigt is nu Turkije aan de beurt. Het Westen zal het land klein krijgen, tegen welke prijs dan ook. Aanslagen hier en daar, georchestreerde coupe, aanslag op parlement, en wat men nog meer in petto heeft.
Wow, zitten we nu ook al achter de aanslagen in Turkije en de coupe poging. We hebben het er maar druk mee.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 09:33:46 #56
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_167918760
De pro-Turkije figuren in dit topic, echt wat een ongekend domme wijze van argumenteren :')
pi_167971004
Niet moeilijk als je tienduizenden mensen van hun werk beroofd.
Ура для россии
pi_167971214
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 09:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
De pro-Turkije figuren in dit topic, echt wat een ongekend domme wijze van argumenteren :')
Eens. Komt denk ik deels door de nieuwsbronnen die zij tot zich nemen. Een moslim/ turk zal niet snel met objectieve media in aanraking komen. Tel daarbij op dat de gemiddelde turk bovenmatig arrogant / nationalistisch is en tamelijk emotioneel, en je krijgt waardeloze ' discussies'
pi_167971233
Al die Turkse fascisten hier met hun complottheorieën :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_167971313
Komt goed, Erdolf regelt dit straks wel even als hij in zn nieuwe paleisje zit.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')