Websitequote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Dan liever het gehijg van Pauw als er hertjes aan tafel zitten.quote:
Hoe lang gaat het eigenlijk nog duren voordat de woonboot van Jeroen weer is aangemeerd?quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:59 schreef kladderadatsch het volgende:
Tijd dat Pauw gewoon een vakantie verbod krijgt, want dit is te erg. En dan te bedenken dat ik het eerste half uur niet eens gezien heb.
Hij staat wel aan tijdens het PCenquote:
Dat je daar vrijwillig gaat zittenquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:10 schreef Stefanovich het volgende:
Rechtsachter Jinek ziet er toch wel guitig uit hoor
Zou raken 7/10quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:10 schreef Stefanovich het volgende:
Rechtsachter Jinek ziet er toch wel guitig uit hoor
Heb genoten van zijn oplichters in het buitenland serie.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Kees vd SpekWat een Koning, zonde dat hij bij SBS zit.
quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Heb genoten van zijn oplichters in het buitenland serie.
Yep, ook "Graf Zonder Naam" is prima onderzoeksjournalistiek.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:17 schreef monkyyy het volgende:
Toen mijn broer zelfmoord had gepleegd toen zei de politie tegen mij wel dat ze eerst onderzoek moesten doen of het geen moord was. Maar vervolgens hadden ze geen bloedonderzoek gedaan.
Erik Hulzebosch kan er nog steeds van vreten.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:27 schreef Martinello het volgende:
Het gaat één nachtje vriezen en meteen wordt er weer een blik schaatsers opengetrokken.
Waarom zou je klunen, je kan toch ook met de bus?quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hadden dominee Gremdaat moeten uitnodigen.
Wennemars wilde hem echt op z'n bek rammenquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom zou je klunen, je kan toch ook met de bus?
Drive-through restaurant?quote:
zou jij Sita raken?quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:32 schreef kladderadatsch het volgende:
Frits lust wel een flesje wodka heb ik begrepen.
Hij is weer aan het filmenquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En zo hebben we nog wel een lijstjequote:
Ja gvd weer niet in NLquote:
Ik ook. Thialf is ook komend weekend uitverkocht, dus liefhebbers genoeg.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:44 schreef TUFKAL het volgende:
Alleen de NOS vindt schaatsen nog leuk.
Topshow.twitter:JinekLive twitterde op vrijdag 06-01-2017 om 18:49:53Het Amsterdams daklozenkoor komt vanavond in #Jinek vertellen over een opera-film waar ze in te zien zijn dit najaa… https://t.co/pdnsmPo70n reageer retweet
Mocht er gezonden worden.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Topshow.twitter:JinekLive twitterde op vrijdag 06-01-2017 om 18:49:53Het Amsterdams daklozenkoor komt vanavond in #Jinek vertellen over een opera-film waar ze in te zien zijn dit najaa… https://t.co/pdnsmPo70n reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |