wat is het nut om het topic een halve dag te sluiten? of zijn jullie hard op zoek naar een permanente oplossing om al het gezeik en gelach over de braadvlogs en braadlap zelf kwijt te kunnen?quote:
Ik ben niet echt geprikkeld of zo, maar gisteren waren het eerst een lading baggertopics, toen gezeik in de SC, toen gezeik in dat vlogtopic, vandaag weer dat vlogtopic en dan komt iemand ook nog ff van huehue ik ga zo baggertopics maken hequote:Op woensdag 1 februari 2017 22:01 schreef Fokker89 het volgende:
Hugecool, je komt een beetje geprikkeld over, is er wat aan de hand?
Hoop niet dat je het over mij hebt, van mij zijn ook geen topics gesloten, maar ik maak me daadwerkelijk zorgen over GroteCool.quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:07 schreef LompeHork het volgende:
Tering wat een zuigende reacties, beetje gefrustreerd omdat jullie topics gewoon compleet bagger zijn maar het zelf niet kunnen erkennen? Godnondeju, stelletje fucking kleuters gevangen in lichamen van 21+jarigen.
ik ben 15quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:07 schreef LompeHork het volgende:
Tering wat een zuigende reacties, beetje gefrustreerd omdat jullie topics gewoon compleet bagger zijn maar het zelf niet kunnen erkennen? Godnondeju, stelletje fucking kleuters gevangen in lichamen van 21+jarigen.
Nee natuurlijk niet stuk tuig.quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoop niet dat je het over mij hebt, van mij zijn ook geen topics gesloten, maar ik maak me daadwerkelijk zorgen over GroteCool.
Ik heb ergens tussen de vijf en tien keer aangegeven dat dat topic niet bedoeld is voor waar het voor gebruikt werd en daar werd niet veel gehoor aan gegeven. Het nut van dat slotje is dus dat ik nu minder hoef te modden, met de hoop dat het postgedrag in dat topic verandert.quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:02 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wat is het nut om het topic een halve dag te sluiten? of zijn jullie hard op zoek naar een permanente oplossing om al het gezeik en gelach over de braadvlogs en braadlap zelf kwijt te kunnen?
Vlotte conclusiequote:Op woensdag 1 februari 2017 22:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb ergens tussen de vijf en tien keer aangegeven dat dat topic niet bedoeld is voor waar het voor gebruikt werd en daar werd niet veel gehoor aan gegeven. Het nut van dat slotje is dus dat ik nu minder hoef te modden, met de hoop dat het postgedrag in dat topic verandert.
Ik zei trouwens 'morgen', niet klokslag twaalf uur
duidelijk, ik kan het me ook enigszins wel voorstellen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb ergens tussen de vijf en tien keer aangegeven dat dat topic niet bedoeld is voor waar het voor gebruikt werd en daar werd niet veel gehoor aan gegeven. Het nut van dat slotje is dus dat ik nu minder hoef te modden, met de hoop dat het postgedrag in dat topic verandert.
Ik zei trouwens 'morgen', niet klokslag twaalf uur
quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:09 schreef Plompzakker het volgende:
Er is dringend versterking nodig.
Waarom wachten als de ideale kandidaat al staat te trappelen?
Tuurlijk gebeuren er dingen die om optreden vragen. En respect voor de mensen die op dit forum dan de troep moeten opruimen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ben niet echt geprikkeld of zo, maar gisteren waren het eerst een lading baggertopics, toen gezeik in de SC, toen gezeik in dat vlogtopic, vandaag weer dat vlogtopic en dan komt iemand ook nog ff van huehue ik ga zo baggertopics maken he![]()
![]()
om daarna serieuze feedback omtrent het sluiten van zijn topic te vragen en met droge ogen te beweren dat het een serieus topic was.
Ik heb ook wel wat beters te doen dan dat soort onzin te beantwoorden hoor
Of je gaat het andersom bekijken. Misschien zijn de baggerusers hier wel aan vakantie toe?quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:08 schreef Barrah het volgende:
[..]
Tuurlijk gebeuren er dingen die om optreden vragen. En respect voor de mensen die op dit forum dan de troep moeten opruimen.
Weet alleen niet of de aanpak of de toon wel zo meehelpt af en toe. Vooral de laatste dagen.
Misschien ben je aan vakantie toe?
Jouw UIquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of je gaat het andersom bekijken. Misschien zijn de baggerusers hier wel aan vakantie toe?
Laten nu niet zaken door elkaar gaan halen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of je gaat het andersom bekijken. Misschien zijn de baggerusers hier wel aan vakantie toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, mss in het vervolg niet 5-10x vriendelijk vragen, aangezien een slotje beter werktquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:08 schreef Barrah het volgende:
[..]
Tuurlijk gebeuren er dingen die om optreden vragen. En respect voor de mensen die op dit forum dan de troep moeten opruimen.
Weet alleen niet of de aanpak of de toon wel zo meehelpt af en toe. Vooral de laatste dagen.
Misschien ben je aan vakantie toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |