quote:Op donderdag 2 februari 2017 00:50 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Zo kunnen we elk topic wel sluiten en zeggen dat het maar een hersenscheet is.
thxquote:Op donderdag 2 februari 2017 00:54 schreef Barrah het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, zo komt het wel goed hier. Veel succes daarmee.
Lepralijers zeggen dat ook altijdquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:34 schreef Fokker89 het volgende:
Ja, nu graag weer feedback dames en heren.
jaja dan krijg je dat users dat in elk topic willen...ook waar geen mod mee post. En ik denk niet dat mods tijd hebben om dan maar mee te gaan posten als dat je volgende voorstel is.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:44 schreef Barrah het volgende:
Misschien toch handiger om zo'n vloggertopic te laten modden door iemand die zelf ook meevolgt en meereageert. Toen er in WEB nog ruimte voor was zijn er volgens mij nooit zulke 'drastische maatregelen' nodig geweest.
Dit, en het was (vond ik) een positieve vlog, dus de feedback zal ook positief zijnquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:29 schreef Voszje het volgende:
Vlog topique open?Bradge heeft gister een mooie daily vlog geplaatst, daar gaan we het over hebben.
Braddie en Petjesmeneer kiezen er zelf voor om die vlogs online te zetten, in de wetenschap dat half FOK! meekijkt en er over discussieert. Voor de aandacht, of omdat ze het leuk vinden, dat bepalen ze zelf maar. Het vlogtopic zal dus gewoon heropend worden straks, met de voetnoot dat er wel wat normaler gedrag vertoond mag worden, anders zit hij zo weer dicht. De vlogs bespreken is prima, daar is het topic o.a. voor.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:51 schreef Plompzakker het volgende:
Is het geen idee om dat vlogtopic naar definitief dicht te laten om de hoofdrolspelers tegen zichzelf in bescherming te nemen, iets waar ze zelf overduidelijk niet in slagen.
De sollicitatiecommissie houd je in de gatenquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Braddie en Petjesmeneer kiezen er zelf voor om die vlogs online te zetten, in de wetenschap dat half FOK! meekijkt en er over discussieert. Voor de aandacht, of omdat ze het leuk vinden, dat bepalen ze zelf maar. Het vlogtopic zal dus gewoon heropend worden straks, met de voetnoot dat er wel wat normaler gedrag vertoond mag worden, anders zit hij zo weer dicht. De vlogs bespreken is prima, daar is het topic o.a. voor.
Daarom zijn ze dus niet in staat om zichzelf in bescherming te nemen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Braddie en Petjesmeneer kiezen er zelf voor om die vlogs online te zetten, in de wetenschap dat half FOK! meekijkt en er over discussieert. Voor de aandacht, of omdat ze het leuk vinden, dat bepalen ze zelf maar. Het vlogtopic zal dus gewoon heropend worden straks, met de voetnoot dat er wel wat normaler gedrag vertoond mag worden, anders zit hij zo weer dicht. De vlogs bespreken is prima, daar is het topic o.a. voor.
het is wel een idee, maar geen goed idee.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:51 schreef Plompzakker het volgende:
Is het geen idee om dat vlogtopic naar definitief dicht te laten om de hoofdrolspelers tegen zichzelf in bescherming te nemen, iets waar ze zelf overduidelijk niet in slagen.
In dat topic worden ook (klachten over) andere vloggers besproken. Oké, het gaat veel over BradgeTV, maar wil je dan elke discussie over vlogs en vloggers verbieden? Of mogen topics over vloggen wel, zo lang er maar niet over Braddie en Petjesmeneer gesproken wordt? Wie gaat dat handhaven? Denk je werkelijk dat verbieden en slotten de enige en meest effectieve manier is om het hier een beetje netjes te houden?quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:02 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Daarom zijn ze dus niet in staat om zichzelf in bescherming te nemen.
Wat er in dat topic gebeurt is niks anders dan het structureel belachelijk maken van die lui, wat ze natuurlijk wel over zichzelf afroepen.
Daarom is het misschien niet zo'n gek idee om daar geen platform meer voor te geven. Er zijn hier genoeg onschuldigere dingen waar wel tegen opgetreden wordt.
Het is een lastige casus. Enerzijds heb je een punt, anderzijds ben ik het ook weer niet met je eens.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:02 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Daarom zijn ze dus niet in staat om zichzelf in bescherming te nemen.
Wat er in dat topic gebeurt is niks anders dan het structureel belachelijk maken van die lui, wat ze natuurlijk wel over zichzelf afroepen.
Daarom is het misschien niet zo'n gek idee om daar geen platform meer voor te geven. Er zijn hier genoeg onschuldigere dingen waar wel tegen opgetreden wordt.
Het is mij verder om het even hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:13 schreef Barrah het volgende:
Verder ongeveer wat Totto zegt.
En laten we wel wezen. Dit is KLB. Het topic is nooit bedoeld om vloggers de hemel in te prijzen.
Natuurlijk moet het wel een beetje netjes blijven. Dit forum kent niet voor niets regels. Daar is nu op gewezen. Duidelijk toch? Zo gaat dat als waarschuwen niet helpt. Daar zijn geen nieuwe regels voor nodig. Klagen over Braddie en co moet best kunnen en mogen zonder dat het meteen weer een mestvaalt wordt.
Eens.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:18 schreef Plompzakker het volgende:
Maar het contrasteert imo een beetje met het feit dat ik weer een dag ban krijg als ik een keer goed topic vogeltjesdans in een kuttopic post, hetgeen mijns inziens niks meer dan een ludieke manier van zelfregulering tegen kuttopics/trolls is.
Negatieve aandacht is ook aandacht voor zulke users. Kan je beter gewoon compleet gaan negeren, en dat geldt natuurlijk voor iedereen. Dan is de lol weer af voor de trollsquote:Op donderdag 2 februari 2017 14:18 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het is mij verder om het even hoor.
Ik heb toch niet de tijd en zin om dat topic te volgen.
Maar het contrasteert imo een beetje met het feit dat ik weer een dag ban krijg als ik een keer goed topic vogeltjesdans in een kuttopic post, hetgeen mijns inziens niks meer dan een ludieke manier van zelfregulering tegen kuttopics/trolls is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |