SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Haha, door tot gemaaktquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijzonder wazig plaatje, dit...
quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijzonder wazig plaatje, dit...
Knap gedaanquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]Tail had het op papier getekend en ingescand, en ik heb de rest gedaan!
Zit aardig wat uurtjes aan werk in!
Even doorbijten en je gaat het misschien wel waarderenquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dit is geloof ik niet echt mijn muziek.....![]()
Dit ja, je leert het waarderen na een tijd, en zeker op bepaalde substantiesquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Even doorbijten en je gaat het misschien wel waarderen
Ik denk dat ik me bij peaceman ga voegen op de bank. Even relaxen en tv kijken.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Even doorbijten en je gaat het misschien wel waarderen
quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me bij peaceman ga voegen op de bank. Even relaxen en tv kijken.
Koffie?quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit ja, je leert het waarderen na een tijd, en zeker op bepaalde substanties
wel voor bijna 20 minuten. Andere keer ga ik proberen langer te luisteren!quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]Je hebt het iig geprobeerd, peacewoman
Deze muziek bestaat uit meerdere stromingen dan religies.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wel voor bijna 20 minuten. Andere keer ga ik proberen langer te luisteren!
Koffiequote:Op woensdag 4 januari 2017 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wel voor bijna 20 minuten. Andere keer ga ik proberen langer te luisteren!
Ah, dat zal het zijn. Ik drink (lust) geen koffie.![]()
Ik vind het nu vooral een beetje zweverig klinken. En voor mijn gevoel veel van dezelfde geluiden. Het kan ook mijn gemoedstoestand zijn. Ben beetje moe.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Deze muziek bestaat uit meerdere stromingen dan religies.Wellicht waardeer je andere stroming wel.
Het is dan ook zweverig ingericht, omdat het ingericht is op bepaalde psychedelicaquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het nu vooral een beetje zweverig klinken. En voor mijn gevoel veel van dezelfde geluiden.
vorige week te korte nachtenquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het nu vooral een beetje zweverig klinken. En voor mijn gevoel veel van dezelfde geluiden. Het kan ook mijn gemoedstoestand zijn. Ben beetje moe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |