Hier even een lijstje van waar de foto's zijn gemaakt of wat de context isquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:05 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Haha tekst blijft ook minder boeiend dan de foto's he, of vind je de foto's ook niet boeiend?
Haha, ja dan verschillen ze niet veel van de mannen iha. Je hoeft alleen wijn te vervangen door bier met vrienden, en galajurkfoto door selfie zonder filter (dat is dan hun pf). Deze mannen vind ik de standaard en niet zo interessant om te liken. :pquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:28 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Hier even een lijstje van waar de foto's zijn gemaakt of wat de context is
- in jurk op een gala met vriendinnen
- in sloeberkleding op een berg met een mooi uitzicht
- met een wijntje ergens op het terras
- met een snapchat filter
Niet dat jongens zo origineel zijn ;')
Hoe is het met de jongens?
Nee, ik ben niet bang om te praten hoor haha. Het is een principieel iets waar ik voor het eerst een beetje afstand van heb gedaan. Gewoon teveel verwend irl denk ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 02:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Met andere woorden: "ik durf het zelf niet dus verschuil ik me achter m'n geslacht."
quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:41 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Een man die zelf actief contact maakt vertelt mij iets over zijn persoonlijkheid. De knappe jongens zijn echt te vaak verwend en doen weinig moeite. Een knap exemplaar dat meer moeite doet krijgt ook mijn aandacht, zo werkt het bij mij. Ik weiger gewoon de eerste stap te nemen, een man mag meer energie in een vrouw steken die hij leuk vindt vind ik.
Ze is inmiddels al tot de conclusie gekomen dat die houding niet werkt. Maar hak gerust verderquote:
Ik zit ook zo wel in elkaar bij het liken van mannen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:16 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Haha, ja dan verschillen ze niet veel van de mannen iha. Je hoeft alleen wijn te vervangen door bier met vrienden, en galajurkfoto door selfie zonder filter (dat is dan hun pf). Deze mannen vind ik de standaard en niet zo interessant om te liken. :p
Profiel van mannen die ik heb geliked: hebben geen selfie gemaakt, maar de foto is genomen door iemand anders die ze heeft betrapt terwijl ze aan het lachen waren (knap hoofd met mooie en vriendelijke lach). Verder hebben ze heel weinig foto's (max. 4), waaruit ik kan afleiden dat ze geen fan van zichzelf zijn of te hard hun best doen om op te willen vallen. Tot slot hebben ze een actiefoto (een talent of passie die ze hebben, bijv. een tennisser zet een professioneel genomen foto van zijn opslag, gepassioneerde mannen zijn echt +1!) en een natuurfoto met mooi uitzicht waar je het hele lichaam op ziet staan (ook belangrijk). Liever geen afgezaagde tekst erbij, meer info over de persoon kom ik liever later achter. Ze laten trouwens ook zien waar ze hebben gestudeerd. Heb liever niet dat ze pronken met hun functie, dat vind ik ook weer zo'n afknapper (mannen zijn dan arrogant vaak en hebben een minderwaardigheidscomplex, en dat ze op die wijze een chick willen regelen getuigt ook niet echt van klasse).
Zo hele waslijst is het geworden haha
Ik denk dat ik hier een klein vrouwengeheimpje heb verklapt :p over hoe wij kunnen denken. Nou mannen, doe er je voordeel mee haha.quote:Op zondag 8 januari 2017 16:28 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Ik zit ook zo wel in elkaar bij het liken van mannen.Ik kan bescheidenheid op foto's en qua tekst enorm waarderen.
ohquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:16 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Heb liever niet dat ze pronken met hun functie, dat vind ik ook weer zo'n afknapper (mannen zijn dan arrogant vaak en hebben een minderwaardigheidscomplex, en dat ze op die wijze een chick willen regelen getuigt ook niet echt van klasse).
Zo hele waslijst is het geworden haha
Dat vrouwen op gepassioneerde, afgestudeerde mannen met goed lichaam, knap hoofd en mooie glimlach vallen is volgens mij geen geheim.quote:Op zondag 8 januari 2017 16:37 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier een klein vrouwengeheimpje heb verklapt :p over hoe wij kunnen denken. Nou mannen, doe er je voordeel mee haha.
Nee, het is hoe zo'n vent zich presenteert. De mannen die dat zijn maar ook vol van zichzelf zijn like ik niet en irl raak ik ook snel verveeld van ze.quote:Op zondag 8 januari 2017 16:55 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat vrouwen op gepassioneerde, afgestudeerde mannen met goed lichaam, knap hoofd en mooie glimlach vallen is volgens mij geen geheim.
Aldus de persoon die zich tot enkele pagina's terug nog te goed voelde om iemand aan te sprekenquote:Op zondag 8 januari 2017 16:58 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Nee, het is hoe zo'n vent zich presenteert. De mannen die dat zijn maar ook vol van zichzelf zijn like ik niet en irl raak ik ook snel verveeld van ze.
Ik merk wel een beetje dat TheInnocent een erg dominante vrouw is. Dat waardeer ik enorm.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:03 schreef Grems het volgende:
[..]
Aldus de persoon die zich tot enkele pagina's terug nog te goed voelde om iemand aan te spreken
Nee daar missen ze veel aan, die mannen.
Ja best gek he, sindsdien heb ik dagelijks gesprekken. Anders was er helemaal niets van gekomen (met mijn vorige houding).quote:Op zondag 8 januari 2017 17:03 schreef Grems het volgende:
[..]
Aldus de persoon die zich tot enkele pagina's terug nog te goed voelde om iemand aan te spreken
Nee daar missen ze veel aan, die mannen.
DM haar maar plat danquote:Op zondag 8 januari 2017 17:05 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik merk wel een beetje dat TheInnocent een erg dominante vrouw is. Dat waardeer ik enorm.
Ja, das beter dan een blauwtje lopen he.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:50 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Al gedaanAlleen te veel issues kwam ik recent achter dus ik haak af.
Oh daar heb ik geen problemen meer meequote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, das beter dan een blauwtje lopen he.
Nou dát scheelt dan in ieder geval weer. Ook dát went wou je zeggen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:54 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Oh daar heb ik geen problemen meer mee
goed gezien! Wist je dat niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou dát scheelt dan in ieder geval weer. Ook dát went wou je zeggen?
Nee, maar dat komt wellicht omdat ik niet zó vaak ben afgewezen dat ik daar aan ben gaan wennenquote:
zo, jij bent echt alpha!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt wellicht omdat ik niet zó vaak ben afgewezen dat ik daar aan ben gaan wennen
Dat is hoe jij het wil uitleggen, maar je zou ook kunnen bedenken dat dat komt omdat ik niet zo vaak een vrouw versierd hebquote:
weet ik wel, anders zat je niet op FOK!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is hoe jij het wil uitleggen, maar je zou ook kunnen bedenken dat dat komt omdat ik niet zo vaak een vrouw versierd hebNiet direct zo gebeten reageren
Ik heb nooit een blauwtje gelopen, maar ook nooit echt de behoefte of kans gehad zelf iemand beginnen te versierenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is hoe jij het wil uitleggen, maar je zou ook kunnen bedenken dat dat komt omdat ik niet zo vaak een vrouw versierd hebNiet direct zo gebeten reageren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |