Als het mannen werkt net zoals met vrouwen, dan moet je er niet raar van opkijken dat het spamaccounts zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:02 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze mannen genegeerd worden door vrouwen met wie ze een "crush" hebben, en denk ook dat ze goed in de markt liggen gezien hun uiterlijk en opleiding. Ik zou ook gewoon terugpraten als ze iets zouden sturen, want anders zou ik ze in eerste instantie al niet gaan liken.
Dit. Deze mannen praten niet tegen je omdat ongeveer 95% van de vrouwen niet reageert als je op Tinder/Happn oid iets zegt en daarom gewoon stoppen met hun tijd verspillen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:54 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Tja, van de 20 vrouwen die je aanspreekt op zulke apps mag je blij zijn als er 1 of 2 überhaupt op je bericht reageren. Snap wel dat sommige mannen er dan helemaal geen zin meer in hebben om vrouwen aan te spreken.
Waarom installeer je die app dan? Je bent overduidelijk naar iets anders op zoek.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:59 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik ben geen kroegtype, veel te oppervlakkig contact allemaal net als die dating app.
Dat is ook weer typisch iets voor de Nederlandse vrouwen, dat die openingszin bijzonder moet zijn... In de hele wereld is een "hoi" of "hoe is het" in de lokale taal meer dan genoeg om een leuk gesprek aan te knopen (zowel in real life als via zo'n app).quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:05 schreef Kermit. het volgende:
Zelf praat ik niet tegen mijn matches op Tinder omdat ik weet dat ik de 100ste ben met een slechte openingszin.
Goede post, ben je onzeker over je uiterlijk waardoor je dat denkt?quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:05 schreef Kermit. het volgende:
Zelf praat ik niet tegen mijn matches op Tinder omdat ik weet dat ik de 100ste ben met een slechte openingszin. Als dames mij een bericht sturen weet ik dat ze mij echt boeiend vindt. Daarna doe ik veel moeite om haar te overtuigen om met mij te daten en daarna gaan we op date. Daarna kom je erachter dat de klik op de app toch minder was dan in het echt.
Ik had een jaar geleden een aantal openingszinnen bij notities staan. Dan pakte ik de beste openingszin uit die matchte bij de dame/bioquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat is ook weer typisch iets voor de Nederlandse vrouwen, dat die openingszin bijzonder moet zijn... In de hele wereld is een "hoi" of "hoe is het" in de lokale taal meer dan genoeg om een leuk gesprek aan te knopen (zowel in real life als via zo'n app).
Maar bij de Nederlandse vrouwen moet het weer origineel zijn... Althans dat laten ze ons mannen geloven.
Ik weet dat ik op foto's een zeer gemiddeld hoofd heb waardoor ik niet snel opval bij de dames. In het echte leven heb ik een goede uitstraling door mijn lach. Dus onzeker over mijn uiterlijk niet maar wel op foto's.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:13 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Goede post, ben je onzeker over je uiterlijk waardoor je dat denkt?
Daar ben ik mee gestopt, ik houd het nu gewoon bij "Hoi", als ik interessant genoeg ben moet dat ook wel voldoende zijn voor een gesprek imho.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:13 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Ik had een jaar geleden een aantal openingszinnen bij notities staan. Dan pakte ik de beste openingszin uit die matchte bij de dame/bio
Herkenbaar. Steevast hoor ik ergens halverwege de eerste date: "Ik wist dat je van die mooi blauwe ogen hebt". En die krijg ik dus met geen mogelijkheid net zo blauw op de foto.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:16 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Ik weet dat ik op foto's een zeer gemiddeld hoofd heb waardoor ik niet snel opval bij de dames. In het echte leven heb ik een goede uitstraling door mijn lach. Dus onzeker over mijn uiterlijk niet maar wel op foto's.
Maar na 163 keer op een leuke openingszin reacties te mogen hebben ontvangen als:quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:41 schreef TheInnocent het volgende:
een man mag meer energie in een vrouw steken die hij leuk vindt vind ik.
Feit. Weer een voorbeeld van aangeleerde onzin inderdaad.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:09 schreef FredvZ het volgende:
Dat is ook weer typisch iets voor de Nederlandse vrouwen, dat die openingszin bijzonder moet zijn...
Vrouwen hebben zichzelf altijd al beter leren te verkopen, make-up en photoshop. Tegenwoordig zelfs met die leuke snapchat filtersquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:19 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Daar ben ik mee gestopt, ik houd het nu gewoon bij "Hoi", als ik interessant genoeg ben moet dat ook wel voldoende zijn voor een gesprek imho.
[..]
Herkenbaar. Steevast hoor ik ergens halverwege de eerste date: "Ik wist dat je van die mooi blauwe ogen hebt". En die krijg ik dus met geen mogelijkheid net zo blauw op de foto.
'Hoi', biedt toch gewoon 0 aanknopingspunten voor een enigszins zinvol gesprek. Vooral als je als vrouw 20 van die onoriginele berichten krijgt.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat is ook weer typisch iets voor de Nederlandse vrouwen, dat die openingszin bijzonder moet zijn... In de hele wereld is een "hoi" of "hoe is het" in de lokale taal meer dan genoeg om een leuk gesprek aan te knopen (zowel in real life als via zo'n app).
Maar bij de Nederlandse vrouwen moet het weer origineel zijn... Althans dat laten ze ons mannen geloven.
Nooit last van gehad. Bovendien lijkt het me juist handig als vervelende vrouwen zich op die manier meteen buitenspel zetten.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Valt ook op de foto op hoor #nohomoquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:19 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Daar ben ik mee gestopt, ik houd het nu gewoon bij "Hoi", als ik interessant genoeg ben moet dat ook wel voldoende zijn voor een gesprek imho.
[..]
Herkenbaar. Steevast hoor ik ergens halverwege de eerste date: "Ik wist dat je van die mooi blauwe ogen hebt". En die krijg ik dus met geen mogelijkheid net zo blauw op de foto.
Dat is dus waarschijnlijk exact wat die kerels over jou zeggen. Opgelost.quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:41 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Een man die zelf actief contact maakt vertelt mij iets over zijn persoonlijkheid. De knappe jongens zijn echt te vaak verwend en doen weinig moeite. Een knap exemplaar dat meer moeite doet krijgt ook mijn aandacht, zo werkt het bij mij. Ik weiger gewoon de eerste stap te nemen, een man mag meer energie in een vrouw steken die hij leuk vindt vind ik.
Ik ben niet aan die app begonnen omdat ik seks wil met die jongens, maar ik wil gewoon de juiste persoon tegenkomen. Mannen met zo'n instelling - zoals jij die beschrijft - wil ik eigenlijk ook niet aanspreken. Ook mijn tijdsverspilling.quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:24 schreef Aiciu het volgende:
Ik spreek alleen de lekkerste chicks aan, chicks die moeite doen wekken mijn interesse omdat ze initiatief tonen dus zal een 6,5 best seks van mij kunnen krijgen.
Zal andersom ook gebeuren lijkt me. Zeker als je meerder matches per dag hebt is het teveel gedoe om met iedereen een praatje te gaan maken. Of je moet een "Hey" copy pasten, maar ik ben graag creatief in m'n openingszin.
Ik stuur dat ook naar kerels die niet beginnen met praten maar ik ben dan ook een onoriginele faalhaas.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
'Hoi', biedt toch gewoon 0 aanknopingspunten voor een enigszins zinvol gesprek. Vooral als je als vrouw 20 van die onoriginele berichten krijgt.
Ik vind het dan best naar van die vrouwen dat ze je liken en vervolgens geen gesprek aangaan, waarom liken ze je dan in the first place? Ik vind dat een hoi prima moet kunnen. Het leuke gesprek komt later wel.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
'Hoi', biedt toch gewoon 0 aanknopingspunten voor een enigszins zinvol gesprek. Vooral als je als vrouw 20 van die onoriginele berichten krijgt.
Hoiquote:Op woensdag 4 januari 2017 23:38 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik stuur dat ook naar kerels die niet beginnen met praten maar ik ben dan ook een onoriginele faalhaas.
Vaak kan ik wel lachen om openingszinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |