abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168141186
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 16:39 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

De dates duren gehele dagen (dus geen booty calls va. 22u of netflix&chill), het daten duurt maanden. Dat lijkt me wel lastig voor een man, maar gewoon gek dat ze dan niet excl willen maar wel lekker door wil blijven daten (wrs met de hoop dat ik me wel zak bedenken een keer).
Hele dagen!?? Fucking hell, wat doe je dan met elkaar de hele dag!?

En ook dus maaaaaaanden de man in kwestie in het ongewisse laten of je misschien toch seks met hem wil ooit!?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_168141321
quote:
15s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 21:44 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Hele dagen!?? Fucking hell, wat doe je dan met elkaar de hele dag!?

En ook dus maaaaaaanden de man in kwestie in het ongewisse laten of je misschien toch seks met hem wil ooit!?
Buiten chillen, uitje naar een andere stad bijvoorbeeld. Verder niet altijd hele dagen hoor, soms ook vanaf de namiddag in de avond. Nja, mijn regel is duidelijk hoor vanaf date 1 al: alleen sex bij exclusiviteit, dus hij stemt er gewoon mee in. Dan moet hij me maar excl daten he, als hij me toch zo oprecht leuk vindt.. tjah liefde is niet te koop he. ;)
  zaterdag 14 januari 2017 @ 22:20:03 #278
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_168142165
Moet hij ook een contract ondertekenen?

Wat iemand anders al zei: je komt heel zakelijk over.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_168142669
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 22:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Moet hij ook een contract ondertekenen?

Wat iemand anders al zei: je komt heel zakelijk over.
haha, je kan het wel zeker zien als een mondelinge overeenkomst :p
pi_168143296
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 22:33 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

haha, je kan het wel zeker zien als een mondelinge overeenkomst :p
Wat heeft dat nou voor nut joh. Liefde is toch ook geen overeenkomst dat je afsluit, dat probeer je hier wel mee te bereiken. Lekker geforceerd.
pi_168143587
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 22:53 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Wat heeft dat nou voor nut joh. Liefde is toch ook geen overeenkomst dat je afsluit, dat probeer je hier wel mee te bereiken. Lekker geforceerd.
Mijn voorwaarden zijn er om te voorkomen dat ik niet serieus word genomen en verwachtingen van elkaar aan elkaar duidelijk te maken. Liefde is iets dat later komt en groeit, maar de basis moet er zijn wil het slagen (lijkt mij) ;)
  zaterdag 14 januari 2017 @ 23:15:00 #282
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_168143907
Denk je dat zoiets dynamisch als liefde groeit als het is vastgelegd in artikels, clausules en voorwaarden?
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_168144086
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 23:15 schreef Detroit het volgende:
Denk je dat zoiets dynamisch als liefde groeit als het is vastgelegd in artikels, clausules en voorwaarden?
Sommige mannen hebben dit nodig, omdat ze door niks af te spreken zich niet schuldig willen voelen door iemand na de seks links te laten liggen (zie Viva forum voor het effect hiervan). Mannen willen niet alleen seks voor de liefde, it's not rocket science. Het lijkt me belangrijk dat hier later geen onduidelijkheden over bestaan.
  Moderator zaterdag 14 januari 2017 @ 23:50:39 #284
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_168145202
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 23:20 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Sommige mannen hebben dit nodig, omdat ze door niks af te spreken zich niet schuldig willen voelen door iemand na de seks links te laten liggen (zie Viva forum voor het effect hiervan). Mannen willen niet alleen seks voor de liefde, it's not rocket science. Het lijkt me belangrijk dat hier later geen onduidelijkheden over bestaan.
En toch hebben die mannen geen problemen om een vrouw te vinden, maar heb jij nogal issues om een man te vinden, want naast je hele bullshit vindt je dan OOK nog dat de man jou moet aanspreken 'omdat dat zo hoort'.

How's that workin' out for ya so far?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_168145572
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 23:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En toch hebben die mannen geen problemen om een vrouw te vinden, maar heb jij nogal issues om een man te vinden, want naast je hele bullshit vindt je dan OOK nog dat de man jou moet aanspreken 'omdat dat zo hoort'.

How's that workin' out for ya so far?
Die mannen hebben wel een probleem in die zin dat ze geen voldoening kunnen halen uit 1 vrouw, dus proberen ze meerdere en die vrouwen eindigen op Viva, Bokt, Linda en zelfs ook hier op Fok omdat ze niet vanaf het begin hun voorwaarden hebben gezet. Je mag het bullshit noemen, maar dit is wel degelijk het probleem bij sommige mannen. Ik wil niet als een van deze vrouwen eindigen, :|W
  zondag 15 januari 2017 @ 00:10:09 #286
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168145708
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 00:03 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Die mannen hebben wel een probleem in die zin dat ze geen voldoening kunnen halen uit 1 vrouw, dus proberen ze meerdere en die vrouwen eindigen op Viva, Bokt, Linda en zelfs ook hier op Fok omdat ze niet vanaf het begin hun voorwaarden hebben gezet. Je mag het bullshit noemen, maar dit is wel degelijk het probleem bij sommige mannen. Ik wil niet als een van deze vrouwen eindigen, :|W
Ehm.. je posts verraden wel een zekere bitterheid. Er is zoals aangegeven echt wel een middenweg tussen grenzen bewaken en uit je comfortzone stappen en je ook nog eens op je gemak kunnen voelen.
  Moderator zondag 15 januari 2017 @ 00:10:55 #287
16180 crew  CoolGuy
pi_168145726
quote:

[..]

Exact datzelfde forum waar jij ook je gelijk wil komen halen maar je dan vertelt wordt dat het niet is zoals jij het ziet. Jij kwam hier niet om oplossingen te vinden, jij kwam hier om bevestiging van je gedachten te krijgen.

Dus ik zou zeggen, ga gewoon door op de manier waarop je bezig was voor je je topic opende, want dat zal vast leiden tot het gewenste resultaat. Jij bent namelijk niet de top van het bereikbare, en de praktijk wijst dat ook uit ,want die mannen blijven niet bij je, koste wat kost, anders was dit hele topic er niet geweest.

Dat kun je dan proberen recht te praten met dat ze dan na 2 jaar terug komen, maar zoals jij hebben ze er nog een paar, en wellicht krijgen ze van 1 van die meiden wel pussy. Nou, lekker toch? Jij wil er van maken dat ze terug komen bij jou omdat jij zo veel geweldiger bent dan die anderen, maar dat valt dus blijkbaar wel mee, want als je dat was dan waren er ook wel mannen geweest die precies voldoen aan wat jij wil, want als je zó geweldig bent drommen de mannen om je heen en heb je ze voor het uitzoeken. waar je dan ook geen dating app voor nodig zou hebben, en je ook niet druk zou hoeven maken over het feit dat je niet wordt aangesproken, want dat zou dan ook wel gewoon gebeuren.

Snap je? Je creëert je eigen issue.
  zondag 15 januari 2017 @ 00:49:18 #288
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_168146763
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 23:16 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Haha, ja dan verschillen ze niet veel van de mannen iha. Je hoeft alleen wijn te vervangen door bier met vrienden, en galajurkfoto door selfie zonder filter (dat is dan hun pf). Deze mannen vind ik de standaard en niet zo interessant om te liken. :p

Profiel van mannen die ik heb geliked: hebben geen selfie gemaakt, maar de foto is genomen door iemand anders die ze heeft betrapt terwijl ze aan het lachen waren (knap hoofd met mooie en vriendelijke lach). Verder hebben ze heel weinig foto's (max. 4), waaruit ik kan afleiden dat ze geen fan van zichzelf zijn of te hard hun best doen om op te willen vallen. Tot slot hebben ze een actiefoto (een talent of passie die ze hebben, bijv. een tennisser zet een professioneel genomen foto van zijn opslag, gepassioneerde mannen zijn echt +1!) en een natuurfoto met mooi uitzicht waar je het hele lichaam op ziet staan (ook belangrijk). Liever geen afgezaagde tekst erbij, meer info over de persoon kom ik liever later achter. Ze laten trouwens ook zien waar ze hebben gestudeerd. Heb liever niet dat ze pronken met hun functie, dat vind ik ook weer zo'n afknapper (mannen zijn dan arrogant vaak en hebben een minderwaardigheidscomplex, en dat ze op die wijze een chick willen regelen getuigt ook niet echt van klasse).

Zo hele waslijst is het geworden haha :@
Huh!?? Jij wil het liefst dat ze geen studie en werk noemen in hun profiel terwijl jij bij uitstek iemand bent die veel waarde aan die 'eigenschappen' hecht :?
pi_168147192
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 21:20 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Thanks, mooi dat het is goedgekomen met je nicht! Ik denk dat mijn manier ook wel de enige manier voor mij is om een goede relatie aan te gaan. Niet onmogelijk, daar geloof ik ook in. Ik heb er over nagedacht, maar no way dat ik seks kan hebben met iemand die niet eens exclusief kan daten. Dat is iets wat een man zelf zou moeten bedenken om een echt vertrouwensband te creëren. Vrouwen als ik kunnen het fysieke niet van liefde scheiden, en voor liefde moet er vertrouwen zijn, dus dat lijkt me wel iets waar een man best rekening mee kan houden. Er zal vast ook iemand rondlopen die zo denkt. :)
Het type man waar jij naar zoekt ga je denk ik niet zo snel vinden. Het type man dat wel graag exclusief wil daten vindt jij waarschijnlijk verre van aantrekkelijk/interessant gezien de OP.

Waarom, is heel simpel:

Dit type man is vaak niet zoveel bezig met het hele dategebeuren maar focust zich meer op andere dingen in het leven zoals studie/werk/sport/vrienden. En wanneer deze mannen dan überhaupt een vrouw ontmoeten die ze zien zitten is dat dan ook gelijk de enige vrouw die ze op dat moment willen daten(en ja ik heb het over gewone mannen, geen stalker types). Hoe groot is de kans dat juist jij dat bent?

Tevens zijn dit meestal de mannen die ietwat rustig/introvert/verlegen(uitzonderingen zijn er vast te vinden) zijn is mijn ervaring. Hierdoor wordt het voor jou nog lastiger want jij verlangt als ik het goed heb gelezen aardig wat initiatief van de mannen, terwijl deze mannen waarschijnlijk vaker voor een +-50/50 verdeling zullen gaan.

Zelf ben ik zo'n type(en ken er nog wel een paar in mijn directe omgeving) die misschien wel goed bij jouw eisenlijst zouden passen. Hierin kan ik natuurlijk alleen voor mijzelf praten en op dit moment date ik zelf helemaal niet, gewoon omdat ik geen leuke vrouw ben tegengekomen waarbij de interesse wederzijds is. Ik ben dan ook het type man die of een flinke tijd vrijgezel is of ik date een leuke vrouw en kijk wat er verder in zit.

Heel eerlijk gezegd ben ik zelf ook geen fan van tinder/happn, juist omdat je niet weet hoe de aantrekkingskracht in het echte leven zal zijn. Daarnaast zie ik tinder/happn vooral als een leuk concept, maar eentje die niet voor iedereen werkt. Ik kan niet zo goed inschatten hoe aantrekkelijk ik ben voor vrouwen, maar ik zou mezelf als gemiddeld inschatten. In het begin selecteer je als man nog redelijk op waar je normaal op zou kunnen vallen, totdat je door hebt dat het aantal matches tegen valt. Wat veel mannen waarschijnlijk doen op die apps, is zoveel mogelijk likes uitdelen op basis van de eerste foto, de rest zien ze wel bij de match. Zie hier het aantal 'dode matches' waarin niks gezegd wordt. Mannen zien dit niet als probleem want als ze zelf niet beginnen blijft het toch vaak stil.:)
  zondag 15 januari 2017 @ 01:15:49 #290
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_168147443
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 01:05 schreef Peaceful91 het volgende:

[..]

Het type man waar jij naar zoekt ga je denk ik niet zo snel vinden. Het type man dat wel graag exclusief wil daten vindt jij waarschijnlijk verre van aantrekkelijk/interessant gezien de OP.

Waarom, is heel simpel:

Dit type man is vaak niet zoveel bezig met het hele dategebeuren maar focust zich meer op andere dingen in het leven zoals studie/werk/sport/vrienden. En wanneer deze mannen dan überhaupt een vrouw ontmoeten die ze zien zitten is dat dan ook gelijk de enige vrouw die ze op dat moment willen daten(en ja ik heb het over gewone mannen, geen stalker types). Hoe groot is de kans dat juist jij dat bent?

Tevens zijn dit meestal de mannen die ietwat rustig/introvert/verlegen(uitzonderingen zijn er vast te vinden) zijn is mijn ervaring. Hierdoor wordt het voor jou nog lastiger want jij verlangt als ik het goed heb gelezen aardig wat initiatief van de mannen, terwijl deze mannen waarschijnlijk vaker voor een +-50/50 verdeling zullen gaan.

Zelf ben ik zo'n type(en ken er nog wel een paar in mijn directe omgeving) die misschien wel goed bij jouw eisenlijst zouden passen. Hierin kan ik natuurlijk alleen voor mijzelf praten en op dit moment date ik zelf helemaal niet, gewoon omdat ik geen leuke vrouw ben tegengekomen waarbij de interesse wederzijds is. Ik ben dan ook het type man die of een flinke tijd vrijgezel is of ik date een leuke vrouw en kijk wat er verder in zit.

Heel eerlijk gezegd ben ik zelf ook geen fan van tinder/happn, juist omdat je niet weet hoe de aantrekkingskracht in het echte leven zal zijn. Daarnaast zie ik tinder/happn vooral als een leuk concept, maar eentje die niet voor iedereen werkt. Ik kan niet zo goed inschatten hoe aantrekkelijk ik ben voor vrouwen, maar ik zou mezelf als gemiddeld inschatten. In het begin selecteer je als man nog redelijk op waar je normaal op zou kunnen vallen, totdat je door hebt dat het aantal matches tegen valt. Wat veel mannen waarschijnlijk doen op die apps, is zoveel mogelijk likes uitdelen op basis van de eerste foto, de rest zien ze wel bij de match. Zie hier het aantal 'dode matches' waarin niks gezegd wordt. Mannen zien dit niet als probleem want als ze zelf niet beginnen blijft het toch vaak stil.:)
Is dit nou voor de volle 100% selfmarketing!? Een je-hebt-je-prins-op-het-witte-paard-gevonden-brief!?

Bij elk punt waarvan ze in dit topic heeft gezegd dat ze het erg belangrijk vindt, zeg jij dat jij precies zo bent :D
  zondag 15 januari 2017 @ 01:33:22 #291
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_168147887
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:11 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Niet iedereen op fok is een (maagdelijke) autist dopfles, ook wij willen soms ons ei kwijt en types als jij een beetje narren. :P
Wat ma-te-loos arrogant _O-

quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:12 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Oh? ik dacht dat dit het autistenforum was, zit ik verkeerd? :{
En wat een briljante reactie _O-
  zondag 15 januari 2017 @ 01:52:50 #292
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_168148357
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 01:31 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Hoe kan ik zien dat zo'n persoon mij dan als meer ziet? Ik heb bijv. 10 dates in een paar maanden met diepgang, hele dagen lang zonder seks. Toch kan zo'n persoon mij niet excl daten, how come? Vrouwen zitten niet zo in elkaar, dus ik vind dit gedrag heel lastig om te begrijpen.
Dat is wel redelijk bizar inderdaad, want welke hunk die het met het grootste gemak vrouwen regelt en die hobby niet graag opgeeft, gaat nou op 10 (!!) platonische dates met een vrouw!? Zulke kerels kunnen makkelijk seks op de eerste date bereiken bij veel vrouwen. Tevens gaan ze echt niet zo lang lopen wachten als ze met jou aan het daten zijn. Ze nemen zèlf initiatief als er na een paar dates nog geen actie.

Verder wat yats ook al aangeeft: ik weet vrijwel zeker dat jij mannen zoals CoolGuy, die achter vrijwel al jouw eisen oprecht een vinkje kunnen zetten, in de praktijk helemaal niet aantrekkelijk genoeg vindt. Sterker, je haalt je neus op voor zulke 'arme drommels'. Leden van die helft van de samenleving waar je Dopfles grappender wijs toe rekende (die van de 'autisten' aka sociale kneusjes aha nerds).

quote:

[..]

In werkelijkheid neuken die kerels heerlijk in het rond. Precies wat ze willen en waar ze tevreden mee zijn.
Alleen jij vertelt jezelf dat ze iets vreselijk missen. Namelijk exclusiviteit met jou. Echter dat is een idee dat alleen in jouw hoofd bestaat.

quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:55 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Want alle vrouwen willen alleen maar geneukt worden idd :') vrouwen lopen net zo goed blauwtjes, viva forum stikt van de 'ik vind een man leuk maar hij wil alleen seks :'( ' topics
Toch wel bizar dat vrouwen 'hij vindt me zo leuk dat hij seks met me wil' al als een blauwtje zien :{

[ Bericht 26% gewijzigd door Puntenjager op 15-01-2017 04:13:40 ]
  Moderator zondag 15 januari 2017 @ 08:14:49 #293
16180 crew  CoolGuy
pi_168151707
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2017 01:52 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dat is wel redelijk bizar inderdaad, want welke hunk die het met het grootste gemak vrouwen regelt en die hobby niet graag opgeeft, gaat nou op 10 (!!) platonische dates met een vrouw!? Zulke kerels kunnen makkelijk seks op de eerste date bereiken bij veel vrouwen. Tevens gaan ze echt niet zo lang lopen wachten als ze met jou aan het daten zijn. Ze nemen zèlf initiatief als er na een paar dates nog geen actie.

Verder wat yats ook al aangeeft: ik weet vrijwel zeker dat jij mannen zoals CoolGuy, die achter vrijwel al jouw eisen oprecht een vinkje kunnen zetten, in de praktijk helemaal niet aantrekkelijk genoeg vindt. Sterker, je haalt je neus op voor zulke 'arme drommels'. Leden van die helft van de samenleving waar je Dopfles grappender wijs toe rekende (die van de 'autisten' aka sociale kneusjes aha nerds).

[..]

In werkelijkheid neuken die kerels heerlijk in het rond. Precies wat ze willen en waar ze tevreden mee zijn.
Alleen jij vertelt jezelf dat ze iets vreselijk missen. Namelijk exclusiviteit met jou. Echter dat is een idee dat alleen in jouw hoofd bestaat.

[..]

Toch wel bizar dat vrouwen 'hij vindt me zo leuk dat hij seks met me wil' al als een blauwtje zien :{
Nou nou, je bombardeert me tot 'arme drommel' maar dat vind ik mezelf anders niet :P daarnaast doe je de aanname dat zij haar neus voor mij zou ophalen, maar dat is andersom zeker het geval. Nu weet je dat niet als je iemand ziet de eerste keer waar je niets van weet, maar ik zou snel doorhebben dat TS een zekere bitterheid heeft die niet aantrekkelijk is,gekoppeld aan een enorme arrogantie. Dat kun je niet verbergen, dat gaat opvallen, en hoewel ik een hint dat iemand me leuk vind niet snel oppik kijk ik wel heel snel door mensen heen, dus ik zou ontzettend snel afhaken bij TS.

Niemand is namelijk zo mooi dat ze zich dit soort gedrag kunnen veroorloven zonder dat de ander genoeg alternatieven heeft en dus vertrekt want inderdaad, zoals je zegt, in tegenstelling tot wat TS denkt is die exclusiviteit met TS helemaal niet zo veel waard als TS zelf lijkt te denken.
pi_168165009
quote:
10s.gif Op zondag 15 januari 2017 01:15 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Is dit nou voor de volle 100% selfmarketing!? Een je-hebt-je-prins-op-het-witte-paard-gevonden-brief!?

Bij elk punt waarvan ze in dit topic heeft gezegd dat ze het erg belangrijk vindt, zeg jij dat jij precies zo bent :D
Toch denk ik dat er inderdaad heel veel van dat soort mannen zijn, het gros durf ik wel te stellen. Alleen op FOK! zijn er slechts twee types, de beta ecto autist en de alfa extraverte hunk.
  maandag 16 januari 2017 @ 02:40:26 #295
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_168182593
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2017 16:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Toch denk ik dat er inderdaad heel veel van dat soort mannen zijn, het gros durf ik wel te stellen. Alleen op FOK! zijn er slechts twee types, de beta ecto autist en de alfa extraverte hunk.
Klopt. Alleen irl mot TS niks van zulke kerels hebben. Hoe hard ze ook tegen zichzelf zegt dat dat de eigenschappen zijn die ze belangrijk vindt.
pi_168183913
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2017 01:52 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Vrouwen zien dat eerder als 'hij vindt me niet leuk genoeg voor een relatie'.
pi_168201552
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 09:25 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Vrouwen zien dat eerder als 'hij vindt me niet leuk genoeg voor een relatie'.
Ja dat. Soms ook geen moeite doen om iemand beter te leren kennen.
Ik heb wel eens gehad dat een kerel met me wilde afspreken, maar dat ik al bijna op vakantie vertrok dus ik stelde voor om na mijn vakantie af te spreken. Dan konden we in die tussentijd via Whatsapp praten en dan merk je ook wel een beetje of je een klik hebt of niet.
Meneer vond het nergens op slaan en begon te schelden :')
It's a no from me....
Striving to be more than average.
pi_168212826
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 20:00 schreef Daniane het volgende:

[..]

Ik heb wel eens gehad dat een kerel met me wilde afspreken, maar dat ik al bijna op vakantie vertrok dus ik stelde voor om na mijn vakantie af te spreken. Dan konden we in die tussentijd via Whatsapp praten en dan merk je ook wel een beetje of je een klik hebt of niet.
It's a no from me....
Jeetje :') vraag me altijd af hoe ze verder denken te komen met schelden :')
  dinsdag 17 januari 2017 @ 09:12:56 #299
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_168213362
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 08:16 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Dit, idd. Raar.

quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 20:00 schreef Daniane het volgende:

[..]

It's a no from me....
Ongelooflijk sommige mensen :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 09:20:19 #300
416931 yats
(non) Average Joe
pi_168213427
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 08:16 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

En toch is dat gek genoeg het type man dat vrijwel nooit zonder relatie of scharrel zit waar juist de wat meer bescheiden vriendelijke mannen dat wel zijn. Vrouwen vinden dat op de een of andere manier toch aantrekkelijk, maar waarom? Hou het erop dat vrouwen soms vreemd in elkaar zitten, waarbij TS een duidelijk voorbeeld geeft. Er zijn echt wel genoeg mannen die interessant voor haar (kunnen) zijn maar TS gaat alleen voor perfectie en dat maakt haar zoektocht vrijwel onmogelijk. Iets wat ik overigens vaker bij hoogopgeleide carrièrevrouwen zie. Dat mag natuurlijk, perfectie willen is een keus, maar ga dan niet klagen dat het onmogelijk is om iemand te vinden, want dat is het echt niet.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')