abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168126136
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 12:22 schreef Grems het volgende:

[..]

Het is 2017, als je exclusieve aandacht wilt van aantrekkelijke mannen zul je er toch echt iets voor moeten doen.
Nou ja, ik heb niets minder te bieden. En ik ben ook nog loyaal, persoonlijk vind ik die combi al heel zeldzaam. Als ze niet excl willen omdat er geen seks komt, en bij een ander wel makkelijk krijgen, wat voor waarde vertegenwoordig ik dan als ik moeite ga doen? Ben je mal, ik steek dan ook mijn middelvinger op hoor (niet letterlijk haha :p). Vind het gewoon jammer dat het zo moet, en dat die mannen dan steeds verder willen kijken en veel te laat beseffen wat ze kwijt zijn. Superegoistisch om dan later weer terug te vallen op mij vind ik, kansloos.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 12:32:24 #252
451005 Grems
Clown World
pi_168126209
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 12:28 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Nou ja, ik heb niets minder te bieden. En ik ben ook nog loyaal, persoonlijk vind ik die combi al heel zeldzaam. Als ze niet excl willen omdat er geen seks komt, en bij een ander wel makkelijk krijgen, wat voor waarde vertegenwoordig ik dan als ik moeite ga doen? Ben je mal, ik steek dan ook mijn middelvinger op hoor (niet letterlijk haha :p). Vind het gewoon jammer dat het zo moet, en dat die mannen dan steeds verder willen kijken en veel te laat beseffen wat ze kwijt zijn. Superegoistisch om dan later weer terug te vallen op mij vind ik, kansloos.
Dat is allemaal heel mooi, maar werkt het ook? Bereik je er momenteel mee wat je wilt bereiken?
pi_168126350
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 12:32 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat is allemaal heel mooi, maar werkt het ook? Bereik je er momenteel mee wat je wilt bereiken?
Het zal alleen werken voor de juiste man voor mij, daar geloof ik in. Alleen dan zal een relatie echt werken, wat ook een zeldzaamheid is tegenwoordig. Anders blijf ik liever alleen en maak er ook een gelukkig leven van. :)
  Moderator zaterdag 14 januari 2017 @ 13:18:09 #254
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_168127237
quote:

[..]

Ik heb al een paar keer gezegd dat je het te wetenschappelijk benadert. Jij ziet alles als zakelijke transacties, dat is niet zo. In een gezonde relatie komt seks voor. Dat kun je leuk vinden of niet, maar dat is zo. Je kunt prima bij elkaar passen, maar als je seksueel niet bij elkaar past en je komt daar laat achter, dan houdt 't ook op, want seks is in principe niet zo heel erg belangrijk, zolang je het maar krijgt.

Als je het niet krijgt wordt het ineens een issue. Jij doet net alsof seks willen raar is, maar het is eigenlijk raar geen seks te willen. Jij wil vervolgens het niet hebben/geven van seks als middel inzetten om de ánder daar op af te rekenen. Je ziet het allemaal heel abstract. Als je je aangetrokken voelt tot iemand lichamelijk, dan wil je daar ook iets mee. Als dat niet gaat, dan houdt het op een gegeven moment op.

Als iemand jou een bord met je favoriete eten voor zet en je mag er naar kijken, je mag er aan ruiken, je mag er alles mee doen, maar je mag het niet eten, dan ga je je op een gegeven moment afvragen waarom iemand nog de moeite doet dat bord er uberhaupt neer te zetten, want je mag er toch niks mee, maar jouw honger gaat niet over.

Op een gegeven moment heb je geen zin meer daar in, en dan ga je ergens heen waar je wel te eten krijgt.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zaterdag 14 januari 2017 @ 13:19:21 #255
16180 crew  CoolGuy
pi_168127268
quote:

[..]

Die combi is zo zeldzaam niet. Jij wil heel graag doen van wel, maar ondertussen, terug in de realiteit, is dat niet zo heel erg zeldzaam. Anderen hebben dat en die anderen hebben dan ook nog seks. Jij wil doen alsof jij, met je in jouw ogen zeldzame combinatie van dingen met 1-0 voor staat, maar de realiteit is dat je eigenlijk met 2-1 achter staat.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 13:24:40 #256
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168127363
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 11:02 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

In jouw situatie zijn jullie dat allebei blijkbaar, maar in mijn voorbeeld is er geen seks maar raakt een serieus iemand emotioneel gehecht en de ander hoopt een keer seks te hebben en zet op die wijze het daten voort terwijl die geen serieuze intenties heeft. Heb verschillende mannen gekend die zo zijn, maar geen enkele vrouw.
Jij weet niets van die situatie af :)

Er waren serieuze intenties en gevoelens van beide kanten maar na een mindere periode was ik niet degene die nieuwe mensen er bij wou hebben (actief opzoeken ipv spontaan leren kennen) belangrijker vond dan de band lappen.

Zal ik nu door deze ervaring alle vrouwen over 1 kam scheren ja?
pi_168127371
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 13:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik heb al een paar keer gezegd dat je het te wetenschappelijk benadert. Jij ziet alles als zakelijke transacties, dat is niet zo. In een gezonde relatie komt seks voor. Dat kun je leuk vinden of niet, maar dat is zo. Je kunt prima bij elkaar passen, maar als je seksueel niet bij elkaar past en je komt daar laat achter, dan houdt 't ook op, want seks is in principe niet zo heel erg belangrijk, zolang je het maar krijgt.

Als je het niet krijgt wordt het ineens een issue. Jij doet net alsof seks willen raar is, maar het is eigenlijk raar geen seks te willen. Jij wil vervolgens het niet hebben/geven van seks als middel inzetten om de ánder daar op af te rekenen. Je ziet het allemaal heel abstract. Als je je aangetrokken voelt tot iemand lichamelijk, dan wil je daar ook iets mee. Als dat niet gaat, dan houdt het op een gegeven moment op.

Als iemand jou een bord met je favoriete eten voor zet en je mag er naar kijken, je mag er aan ruiken, je mag er alles mee doen, maar je mag het niet eten, dan ga je je op een gegeven moment afvragen waarom iemand nog de moeite doet dat bord er uberhaupt neer te zetten, want je mag er toch niks mee, maar jouw honger gaat niet over.

Op een gegeven moment heb je geen zin meer daar in, en dan ga je ergens heen waar je wel te eten krijgt.
Om een hoofdmaaltijd te verdienen, moet je maar eerst netjes aan tafel zitten en niet eerder ergens anders hebben gegeten. Dan kan je beter verder gaan met pinda's snaaien om er vervolgens achter te komen dat het eigenlijk toch niet is wat je wil blijven eten. Ik zeg niet dat ik seks wil pas binnen de relatie, maar we moeten wil excl elkaar de intieme aandacht geven wil ik je vertrouwen en intiem met je zijn. Lijkt me niet zo gek.
pi_168127508
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 13:19 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Die combi is zo zeldzaam niet. Jij wil heel graag doen van wel, maar ondertussen, terug in de realiteit, is dat niet zo heel erg zeldzaam. Anderen hebben dat en die anderen hebben dan ook nog seks. Jij wil doen alsof jij, met je in jouw ogen zeldzame combinatie van dingen met 1-0 voor staat, maar de realiteit is dat je eigenlijk met 2-1 achter staat.
Ik ken voldoende knappe vrouwen die bij wijze van spreken een heel treinstel vol mannen hebben gehad. Zoveel mannelijk aandacht krijgen en afslaan omdat je op zoek bent naar de juiste, is heel zeldzaam. De gemiddelde doet het met wat ze krijgt, de knappe krijgt gewoon meer en loyaliteit is dus nog zeldzamer.
  Moderator zaterdag 14 januari 2017 @ 13:41:15 #259
16180 crew  CoolGuy
pi_168127639
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 00:41 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Na je eerste alinea he, als de man in kwestie toch anderen date/ niet exclusief wil gaan, dan is de man niet helemaal weg van iemand? Dat is dan al een teken dat het niets wordt dus. En is het normaal als de man in kwestie een jaar of twee later nog vaak contact opneemt? Ik ben echt de weg kwijt, weet niet meer wat ik wel of niet kan vertrouwen. :'(

Ben het geheel met je eens in je laatste twee alinea's, goed gesproken (ik ben ook van de oude stempel, dan krijg je ook vaak dit soort manieren mee). :P
Als de vrouw in kwestie wel alle blijk geeft van hem leuk te vinden, steeds maar weer, maar ze gaat niét met hem naar bed, dan is de vrouw toch niet helemaal weg van hem? Dat is al een teken dat het niets wordt.

Zie, je neemt de man kwalijk dat hij iets doet/niet doet waaruit jij denkt af te kunnen leiden dat het niets wordt, maar dat jezelf exact hetzelfde doet, met een ander thema als inzet (exclusiviteit vs seks) daar ga je (voor het gemak?) aan voorbij. Je wil heel graag de verantwoordelijkheid buiten jezelf leggen.

De realiteit is dat JIJ hier een topic hebt geopend dat het allemaal niet gaat zoals jij verwacht dat het gaat. De mensen om je heen bouwen (goede) relaties op, hebben seks, etc, wat allemaal geen garantie is voor een goede afloop, maar voor zolang de relatie duurt hebben zij wel datgene gerealiseerd wat jij uiteindelijk ook wil, maar niet kunt bereiken.

Het zijn niet de mannen of 'de anderen' die een issue hebben. Jij bent degene met het issue.
  Moderator zaterdag 14 januari 2017 @ 13:43:43 #260
16180 crew  CoolGuy
pi_168127692
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 13:25 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Om een hoofdmaaltijd te verdienen, moet je maar eerst netjes aan tafel zitten en niet eerder ergens anders hebben gegeten. Dan kan je beter verder gaan met pinda's snaaien om er vervolgens achter te komen dat het eigenlijk toch niet is wat je wil blijven eten. Ik zeg niet dat ik seks wil pas binnen de relatie, maar we moeten wil excl elkaar de intieme aandacht geven wil ik je vertrouwen en intiem met je zijn. Lijkt me niet zo gek.
Als jij het enige restaurant in de wijde omtrek zou zijn, dan wel ja. De realiteit is dat het stikt van de restaurants dus als de kok van het ene restaurant ontzettend moeilijk gaat doen om iets wat helemaal niet zo spannend is, dan ga ik wel naar een ander restaurant. Ik stil mijn honger uiteindelijk. Jij gaat op een internetforum proberen te zoeken waarom de gasten vroeg of laat allemaal weg blijven uit je restaurant.

Want jouw restaurant mag dan wel mooi zijn, leuk aangekleed, etc etc etc, maar er zijn genoeg restaurants die dat ook zijn. maar als ik geen eten krijg, hoe weet ik dan of het restaurant daadwerkelijk de moeite is om naar terug te komen? Bij die andere restaurants is het ook leuk EN ik krijg er daadwerkelijk te eten, waardoor ik weet of ik daar terug wil blijven komen of niet.
pi_168127907
quote:

[..]

Ik herken het probleem, doen echt veel mannen. Dan ben ik ook volledig klaar mee.

Maar ik heb al geaccepteerd dat ik niet zo maar kan vragen om die exclusiviteit als er nog niets in bed is gebeurd. Anderzijds moeten zij dat ook niet van mij verwachten dat ik nu niet meer met andere mannen ga praten. (hoewel ik minder behoefte aan zal hebben)

En ja meestal ga ik met dat risico soms verder dan enkel kussen zonder er op zich ook maar sprake is van iets meer. Ik baseer ik mij gewoon op mijn gevoel en kijk ik naar de de verdere evolutie tussen ons.Maar na een aantal weken vind ik dat je iemand wel beter kan inschatten in hoe serieus hij je eigenlijk neemt.

En soms een klap in het gezicht (dat risico is er altijd) maar achteraf heb ik wel geen spijt dat ik misschien sneller instemde dan jou, juist omdat ik mij baseerde op die connectie. (En dat is misschien naïef van mij, maar zo is het altijd wat. :P ) En de reden dat het dan niet werkte is dan vaak iets anders dan dat we niet meteen exclusief waren. (of indirect wel waren, gewoon niet echt uitgesproken)
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  zaterdag 14 januari 2017 @ 13:56:23 #262
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168127964
Zonder het risico gekwetst te kunnen worden te nemen is het ook lastig een band opbouwen. Al blijft dat kut.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 14:04:25 #263
451005 Grems
Clown World
pi_168128104
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 13:53 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Ik herken het probleem, doen echt veel mannen. Dan ben ik ook volledig klaar mee.
Tja, gelukkig plukken niet alleen vrouwen de vruchten van de seksuele revolutie/emancipatie.
  FOK!fotograaf zaterdag 14 januari 2017 @ 14:06:46 #264
364681 over_hedge
pi_168128149
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:41 schreef TheInnocent het volgende:
Ik weiger gewoon de eerste stap te nemen, een man mag meer energie in een vrouw steken die hij leuk vindt vind ik.
:')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_168128314
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 13:43 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als jij het enige restaurant in de wijde omtrek zou zijn, dan wel ja. De realiteit is dat het stikt van de restaurants dus als de kok van het ene restaurant ontzettend moeilijk gaat doen om iets wat helemaal niet zo spannend is, dan ga ik wel naar een ander restaurant. Ik stil mijn honger uiteindelijk. Jij gaat op een internetforum proberen te zoeken waarom de gasten vroeg of laat allemaal weg blijven uit je restaurant.

Want jouw restaurant mag dan wel mooi zijn, leuk aangekleed, etc etc etc, maar er zijn genoeg restaurants die dat ook zijn. maar als ik geen eten krijg, hoe weet ik dan of het restaurant daadwerkelijk de moeite is om naar terug te komen? Bij die andere restaurants is het ook leuk EN ik krijg er daadwerkelijk te eten, waardoor ik weet of ik daar terug wil blijven komen of niet.
En na zoveel restaurants te hebben uitgeprobeerd, komen ze toch terug naar de mijne waar ze iets hebben geproefd. Maar het is te laat, want deze kok heeft ze de deur gewezen omdat ze zich hebben misdragen. Tjah, het eten smaakt niet overal hetzelfde. De een neemt eerder genoegen met een afgelikte boterham dan de ander. :P
  Moderator zaterdag 14 januari 2017 @ 14:26:09 #266
16180 crew  CoolGuy
pi_168128557
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 14:14 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

En na zoveel restaurants te hebben uitgeprobeerd, komen ze toch terug naar de mijne waar ze iets hebben geproefd. Maar het is te laat, want deze kok heeft ze de deur gewezen omdat ze zich hebben misdragen. Tjah, het eten smaakt niet overal hetzelfde. De een neemt eerder genoegen met een afgelikte boterham dan de ander. :P
Ja, maar die gasten die zich in jouw ogen hebben 'misdragen' vinden wel weer een ander restaurant, want in tegenstelling tot wat jij denkt is jouw restaurant niet zo ontzettend bijzonder. Die gasten openen dan ook geen topics dat zij bij jouw restaurant niet naar binnen mogen. Het is het restaurant wat een topic opent waarom die gasten überhaupt weg gaan.

Je kunt heel hard proberen om het laatste woord te hebben, of het zo te draaien dat jij uiteindelijk niet degene bent die aan het kortste eind trekt, maar terug in de realiteit ben jij degene die geen vent kan vinden die blijft, terwijl de meeste mensen om jou heen daar geen enkele moeite mee hebben, maar die zien dan ook niet alles zo krampachtig als jij.

Dus het is leuk dat je een discussie probeert te winnen op datzelfde forum waar je je topic opende waar je dingen te horen kreeg die jou niet zinnen, stiekem juist omdat ze waar zijn, maar daarmee ben je niet dichter bij je doel.

Wat jij wil is niet zo bijzonder, maar de manier waarop je dat wil bereiken omdat je nou eenmaal denkt dat jij dat kunt bepalen, daarmee maak je het jezelf ontzettend lastig.
pi_168129200
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 12:14 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Als ik na 10 dates niet toehap geeft dat blijk van het feit dat de jongen niet op een juist vertrouwenslevel zit. En dat klopt ook aangezien een ander ook de aandacht krijgt, waardoor we ons niet als eerste keus voelen. Best wel egoistisch van deze mannen om dan nog contact te willen houden, vind je niet? Waar zijn de mannen naar op zoek dan? Wat denken ze te bereiken?
Best egoïstisch ja maar het kan gewoon. Er zijn ook vrouwen die hetzelfde doen als jij of er gewoon geen drama over maken.

Mijn laatste ex had nog een fuckbuddy die ze langs liet komen zolang het nog niet duidelijk was hoe het tussen ons zat. Daar is ze pas mee gestopt toen wij beide voor elkaar kozen. In de tussentijd date ik ook met andere vrouwen en nog een ONS tussendoor gehad. Uiteindelijk maak je wel een keuze natuurlijk.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 14:59:27 #268
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168129219
@cg: Wat TS wil is wel bijzonder, voor haar en dr toekomstige vriend iig. En dat kan ik ook helemaal snappen. Daten/mensen leren kennen is alleen niet zo recht toe recht aan als ze hoopt dat het zal zijn. Daarin moet ze toch leren haar verwachtingen/eisen aan te passen zonder haar grenzen te laten overlopen.

Dus trial and error, TS. Succes er mee.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 15:03:08 #269
416931 yats
(non) Average Joe
pi_168129308
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 01:31 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Hoe kan ik zien dat zo'n persoon mij dan als meer ziet? Ik heb bijv. 10 dates in een paar maanden met diepgang, hele dagen lang zonder seks. Toch kan zo'n persoon mij niet excl daten, how come? Vrouwen zitten niet zo in elkaar, dus ik vind dit gedrag heel lastig om te begrijpen.
Hoe je dat kunt zien kan ik je helaas geen antwoord op geven, dat is meer een gevoelskwestie en een juist inschattingsvermogen. Wel denk ik dat jij teveel gefocust bent op de perfecte man, zowel qua uiterlijk als qua innerlijk. En die bestaat simpelweg niet. Daarom zei ik al, je date het verkeerde type man.

p.s dagen zonder seks is niet lang voor veel mannen
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_168129575
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 14:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, maar die gasten die zich in jouw ogen hebben 'misdragen' vinden wel weer een ander restaurant, want in tegenstelling tot wat jij denkt is jouw restaurant niet zo ontzettend bijzonder. Die gasten openen dan ook geen topics dat zij bij jouw restaurant niet naar binnen mogen. Het is het restaurant wat een topic opent waarom die gasten überhaupt weg gaan.

Je kunt heel hard proberen om het laatste woord te hebben, of het zo te draaien dat jij uiteindelijk niet degene bent die aan het kortste eind trekt, maar terug in de realiteit ben jij degene die geen vent kan vinden die blijft, terwijl de meeste mensen om jou heen daar geen enkele moeite mee hebben, maar die zien dan ook niet alles zo krampachtig als jij.

Dus het is leuk dat je een discussie probeert te winnen op datzelfde forum waar je je topic opende waar je dingen te horen kreeg die jou niet zinnen, stiekem juist omdat ze waar zijn, maar daarmee ben je niet dichter bij je doel.

Wat jij wil is niet zo bijzonder, maar de manier waarop je dat wil bereiken omdat je nou eenmaal denkt dat jij dat kunt bepalen, daarmee maak je het jezelf ontzettend lastig.
Eens.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 14 januari 2017 @ 15:59:40 #271
451005 Grems
Clown World
pi_168130591
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 14:14 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Een eckte, authentieke vrouwelijke nice guy _O_
pi_168131592
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 15:03 schreef yats het volgende:

[..]

Hoe je dat kunt zien kan ik je helaas geen antwoord op geven, dat is meer een gevoelskwestie en een juist inschattingsvermogen. Wel denk ik dat jij teveel gefocust bent op de perfecte man, zowel qua uiterlijk als qua innerlijk. En die bestaat simpelweg niet. Daarom zei ik al, je date het verkeerde type man.

p.s dagen zonder seks is niet lang voor veel mannen
De dates duren gehele dagen (dus geen booty calls va. 22u of netflix&chill), het daten duurt maanden. Dat lijkt me wel lastig voor een man, maar gewoon gek dat ze dan niet excl willen maar wel lekker door wil blijven daten (wrs met de hoop dat ik me wel zak bedenken een keer).
pi_168133215
Wel een interessante statistiek:

Vrouw liket nog geen 16% van de mannen
Mannen liken meer dan 90% van de vrouwen

Okay, gebasseerd op de gegevens van 1 persoon, maar het zegt toch wel heel veel imho. Ik denk namelijk niet dat het bij de rest van de vrouwen andersom is ofzo.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  † In Memoriam † zaterdag 14 januari 2017 @ 20:27:47 #274
460494 naoomx
pi_168138369
Afgaande op wat posts die je in dit topic geplaatst hebt, lijk je heel erg op een nicht van me. Zij is ook vrij traditioneel ingesteld & was sinds midden 2000 op zoek naar een serieuze relatie via datingsites. Wellicht deels doordat ze op een dusdanig geforceerde manier naar een relatie zocht, had ze het vrij moeilijk (hoewel ze wel altijd al een aantrekkelijke en mooie vrouw geweest is). Tussen 2005 en 2008 ongeveer had ze dan ook elke kerst een andere vriend.
Door haar doorzettingsvermogen ontmoette ze acht jaar geleden via een datingsite echter wel haar droomman. Na een jaar gingen ze samenwonen en vorige zomer zijn ze getrouwd.

Wat het verhaal over mijn nicht laat zien, is dat een relatie vinden op "jouw manier" niet onmogellijk is, maar wel vrij lastig. Het is echt een kwestie van concessies doen (bij de mannen die je liket en berichten stuurt bvb minder naar uiterlijk kijken), uitproberen en doorzetten. Maar het zal het vast allemaal waard worden voor je. En goed beseffen dat je niet de enige keuze bent voor mannen, net zoals de mannen die jou geliked hebben niet de enige keuze voor jou zijn.

Verder merk ik nogal dat je veel waarde hecht aan geen "afgelikte boterham" zijn. Als dat een waarde van dat is, prima natuurlijk. Mij bevallen zelf echter de mannen die respect voor vrouwen hebben omdat ze geen slet zijn me niet altijd even goed. Vaak zijn het juist van die types die het een geil idee vinden om een onervaren griet te gebruiken ofzo.
Zou je niet liever respect willen hebben voor iets dat niks met seks te maken heeft?

Uit reacties van dat Dorpspastoor-topic blijkt trouwens dat je nogal een carrièrevrouw bent. Prima natuurlijk, maar besef wel dat dat een traditionele relatie vinden niet makkelijker op maakt. Traditionele mannen willen nou eenmaal vaak een wat meer huisvrouwachtig type. Of het zijn van die minder mannelijke types. Maar op dat laatste zul je wel (vaak) niet vallen, aangezien de mannen met wie je uitgaat al zo snel het bed in willen duiken.
pi_168140247
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 20:27 schreef naoomx het volgende:
Afgaande op wat posts die je in dit topic geplaatst hebt, lijk je heel erg op een nicht van me. Zij is ook vrij traditioneel ingesteld & was sinds midden 2000 op zoek naar een serieuze relatie via datingsites. Wellicht deels doordat ze op een dusdanig geforceerde manier naar een relatie zocht, had ze het vrij moeilijk (hoewel ze wel altijd al een aantrekkelijke en mooie vrouw geweest is). Tussen 2005 en 2008 ongeveer had ze dan ook elke kerst een andere vriend.
Door haar doorzettingsvermogen ontmoette ze acht jaar geleden via een datingsite echter wel haar droomman. Na een jaar gingen ze samenwonen en vorige zomer zijn ze getrouwd.

Wat het verhaal over mijn nicht laat zien, is dat een relatie vinden op "jouw manier" niet onmogellijk is, maar wel vrij lastig. Het is echt een kwestie van concessies doen (bij de mannen die je liket en berichten stuurt bvb minder naar uiterlijk kijken), uitproberen en doorzetten. Maar het zal het vast allemaal waard worden voor je. En goed beseffen dat je niet de enige keuze bent voor mannen, net zoals de mannen die jou geliked hebben niet de enige keuze voor jou zijn.

Verder merk ik nogal dat je veel waarde hecht aan geen "afgelikte boterham" zijn. Als dat een waarde van dat is, prima natuurlijk. Mij bevallen zelf echter de mannen die respect voor vrouwen hebben omdat ze geen slet zijn me niet altijd even goed. Vaak zijn het juist van die types die het een geil idee vinden om een onervaren griet te gebruiken ofzo.
Zou je niet liever respect willen hebben voor iets dat niks met seks te maken heeft?

Uit reacties van dat Dorpspastoor-topic blijkt trouwens dat je nogal een carrièrevrouw bent. Prima natuurlijk, maar besef wel dat dat een traditionele relatie vinden niet makkelijker op maakt. Traditionele mannen willen nou eenmaal vaak een wat meer huisvrouwachtig type. Of het zijn van die minder mannelijke types. Maar op dat laatste zul je wel (vaak) niet vallen, aangezien de mannen met wie je uitgaat al zo snel het bed in willen duiken.
Thanks, mooi dat het is goedgekomen met je nicht! Ik denk dat mijn manier ook wel de enige manier voor mij is om een goede relatie aan te gaan. Niet onmogelijk, daar geloof ik ook in. Ik heb er over nagedacht, maar no way dat ik seks kan hebben met iemand die niet eens exclusief kan daten. Dat is iets wat een man zelf zou moeten bedenken om een echt vertrouwensband te creëren. Vrouwen als ik kunnen het fysieke niet van liefde scheiden, en voor liefde moet er vertrouwen zijn, dus dat lijkt me wel iets waar een man best rekening mee kan houden. Er zal vast ook iemand rondlopen die zo denkt. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')