quote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom? Ze doet toch niets verkeerd.
Ik vind haar ook super chill haha. Maar kan me wel voorstellen dat je niet echt van haar drukke persoonlijkheid houdt.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vind haar met haar hysterische gedoe zeer vervelend.
Deze is wel echt heeeeeeeeeel ver gezocht.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De verwarde cavia - geschreven door Paulien Cornelissen, in de serie Rembrandt en ik speelt Sigrid een personage genaamd Cornelia.
Goede theorie!quote:Op woensdag 25 januari 2017 16:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Deze is wel echt heeeeeeeeeel ver gezocht.
De verwarde cavia - geschreven door Paulien Cornelissen, Sigrids eerste vriendje werd later homofiel en zijn huidige vriend heet Paul.
Laten liggen volgens mij.quote:Op donderdag 26 januari 2017 12:00 schreef MaleDuck het volgende:
Het enige wat ik me vanaf aflevering 1 nog steeds afvraag:
Wat heeft Jeroen gedaan met dat pakketje dat hij uit het doosje van de vrijstellingen pakte op de brug bij de vrijstellingen...
[ afbeelding ]
43 tekens..quote:Op vrijdag 20 januari 2017 00:48 schreef svann het volgende:
De muur met code, voor het geval het wel iets betekent.
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
quote:
Technetium (Tc) is element nummer 43..quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:33 schreef Montagui het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sheldon Cooper wordt gespeeld door Jim Parsons. Jim Parsons (24 maart) is een ram. Immanuelle (1 april) ook....
![]()
thomas cammaertquote:Op vrijdag 27 januari 2017 10:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Technetium (Tc) is element nummer 43..
Er zijn waarschijnlijk nog 6 afleveringen incl. de finale. Het wordt interessant als de theorie over 2 weken nog klopt. Tot nu toe is het nog teveel toeval.quote:
Wat een leuk stukquote:
Artquote:En sekteleden geilen natuurlijk altijd op hun leider.
Ja, ik ook iddquote:Op zondag 29 januari 2017 09:52 schreef Loekie1 het volgende:
Analyse waar ik het helemaal mee eens ben:
https://www.televizier.nl(...)bij-de.2394484.lynkx
Mee eens, ik blijf toch nog steeds op Ima zitten. Ze is ook erg bezig met anderen verdacht maken in algemeen imo.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben naar aanleiding van de veiling juist Ima gaan verdenken. Eerst 0 bieden zodat het gemiddelde laag blijft, op het eerste kalf lekker bieden zodat iedereen een beetje los komt, vervolgens lekker achterover leunen en kijken hoe iedereen de pot leeg trekt en aan het einde je verschuilen achter het feit dat jij niet mee hebt gedaan met bieden.
Dat valt mij dus ook constant op en nog zijn er zoooveeel mensen die echt op jochem zitten.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:09 schreef Xummon het volgende:
Vond de van Jochem echt zo overgeacteerd dat hij het gewoon niet kan zijn.
Daarom zou Jeroen nu een goede optie voor de Mol zijn.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
Het maakt niet echt uit of de Mol in de vorige afleveringen veel heeft zitten mollen of juist geld in de pot gesleept heeft, hij/zij wist dat de veiling eraan kwam en de kans was groot dat ze veel geld zouden verliezen. dus ik zou je niet blindstaren op iemand die niets of amper wat opgebracht heeft tot nu toe.
of thomas.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:30 schreef Xummon het volgende:
[..]
Daarom zou Jeroen nu een goede optie voor de Mol zijn.
2x uit de groep geweest omdat hij wist de veiling komt eraan. Dus het geld is voorlopig biet belangrijk. Dat gaat toch wel uit de pot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |