De vraag is wanneer (de redactie van) de mol zijn blog schrijft. Het zou zomaar kunnen dat de mol die term gebruikt juist omdat het in de show werd gezegd.quote:Op maandag 23 januari 2017 13:45 schreef sneez het volgende:
Weet niet of het al eerder was gepost..
http://wieisdemol.avrotro(...)de-mol-aflevering-1/
'Mijn mollega’s zijn klaar om te vertrekken en hebben zelfs al hun molboekje op schoot.'
Zo noemde Jochem ook z'n metgezellen in aflevering 3. 'Zo noem ik ze altijd' of zoiets zei hij.
Yep. Viel me ook op.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
heb niet terug gelezen, maar is het iemand opgevallen dat tijdens de het duinspel het een enorm rommelige stapel was die immanuelle doorgaf, en later bij thomas super netjes en gestorteerd was? Wie heeft dat netjes gemaakt, en is daar geld tussenuit gejat?
Jochem en Thomas zaten daar in een ideale molpositie omdat ze de stapel konden bekijken en dan besluiten of ze wellicht een half duizendje weg zouden gooien (of in Jochems geval wel of niet halen).quote:Op maandag 23 januari 2017 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
heb niet terug gelezen, maar is het iemand opgevallen dat tijdens de het duinspel het een enorm rommelige stapel was die immanuelle doorgaf, en later bij thomas super netjes en gestorteerd was? Wie heeft dat netjes gemaakt, en is daar geld tussenuit gejat?
Te obvious voor een echte mol.quote:Op maandag 23 januari 2017 22:25 schreef Urb het volgende:
Deze actie van Jochem was ook wel raar hoor.
[ afbeelding ]
Dat zou je denken idd, net als Sanne's gestook trouwens, verwarring zaaien met domme vragen via de porto enzo.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 08:25 schreef Hyped het volgende:
Love Imanuelle haha! Even snel een montage gemaakt bekende uitspraken''Ik dood? JIJ DOOD!'' XD
wat is dit nu weer voor onzinquote:Op dinsdag 24 januari 2017 08:25 schreef Hyped het volgende:
Love Imanuelle haha! Even snel een montage gemaakt bekende uitspraken''Ik dood? JIJ DOOD!'' XD
Ik denk dat thomas het netjes heeft gemaakt, ik zou het terug moeten kijken eigenlijk.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:42 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Jochem en Thomas zaten daar in een ideale molpositie omdat ze de stapel konden bekijken en dan besluiten of ze wellicht een half duizendje weg zouden gooien (of in Jochems geval wel of niet halen).
Maar daarvoor is het doorzoeken van de stapel wel nodig inderdaad...
Dat mens moet echt ophoerstralen....quote:Op dinsdag 24 januari 2017 08:25 schreef Hyped het volgende:
Nee joh, juist niet. Te veel grijze muizen tussen de rest.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat mens moet echt ophoerstralen....
Mag je vinden, van mij mag ze opzouten.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 12:38 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Nee joh, juist niet. Te veel grijze muizen tussen de rest.
Waarom? Ze doet toch niets verkeerd.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
Mag je vinden, van mij mag ze opzouten.
Ik vind haar met haar hysterische gedoe zeer vervelend.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom? Ze doet toch niets verkeerd.
Niets verkeerd? Ze is irritant...quote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom? Ze doet toch niets verkeerd.
De boeken die Art vast had wijzen toch duidelijk naar Sigridquote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:32 schreef Plofchick het volgende:
Bijzonder dat er dit jaar niemand met kop en schouders boven uitsteekt als "Mol". Meestal kon je uit de topics en blogs etc wel duidelijk maken wie het is, maar het is zo verschillend![]()
Ik heb echt nog niet 1 duidelijk aanwijzing gevonden waar ik niet omheen kan. Wie overtuigd mij?
Hoezo duidelijk? Die post van Reddit vond ik erg vaag in ieder geval. Dan zouden twee van de vier boeken respectievelijk direct en indirect wijzen naar de miniserie Rembrandt, waar Sigrid ten Napel één keer een gastrol in had volgens imdb. De rest is ook allerminst duidelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De boeken die Art vast had wijzen toch duidelijk naar Sigrid
Ik kan alle boeken linken aan Sigrid.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 18:16 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Hoezo duidelijk? Die post van Reddit vond ik erg vaag in ieder geval. Dan zouden twee van de vier boeken respectievelijk direct en indirect wijzen naar de miniserie Rembrandt, waar Sigrid ten Napel één keer een gastrol in had volgens imdb. De rest is ook allerminst duidelijk.
Sigrid zat bij de strandopdracht in het niet-nachtblind kamp. Dat is een veel duidelijkere aanwijzing ...dat ze het niet is. Al geloof ik ook niet dat ze daardoor persé afvalt als "Mol".
Ja, over die quote had ik het. Een vage theorie dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik kan alle boeken linken aan Sigrid.
Every trace - is een boek wat veel gebruikt wordt in forensische wetenschap. Sigrid speelt in politieserie Penoza.
Rembrandt - Sigrid speelt in de serie Rembrandt en ik.
Miss Mole - ze is een vrouw
De verwarde cavia - geschreven door Paulien Cornelissen, in de serie Rembrandt en ik speelt Sigrid een personage genaamd Cornelia.
Niet vaag ze leiden alle 4 naar haar en ieder jaar is er 1 zo'n grote hint en ik gok dat dat deze is dit jaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:35 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Ja, over die quote had ik het. Een vage theorie dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor mij genoeg om me op hem te blijven richten. Volgens mij is deze hint aleens voorbij gekomen hier btw.
Overigens zag ik in het filmpje waarin Amerika bekend werd gemaakt een hintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ver gezocht, maar typisch WIDM om ons daar al een obvious hint te geven die we massaal niet zien.
[ Bericht 19% gewijzigd door Japepk op 25-01-2017 00:02:48 ]'t Echte en 't ware!![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom? Ze doet toch niets verkeerd.Ik vind haar ook super chill haha. Maar kan me wel voorstellen dat je niet echt van haar drukke persoonlijkheid houdt.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vind haar met haar hysterische gedoe zeer vervelend.Mijn YouTube! <a href="https://www.youtube.com/channel/UCm9xsOkA_WQU57AME6ccdmg" rel="nofollow" target="_blank"><a href="https://www.youtube.com/channel/UCm9xsOkA_WQU57AME6ccdmg<" target="_blank"![]()
Ik meld me hier ook weer eens.. paar jaartjes hier wat afwezig geweest.
Voor nu weinig bij te dragen aan theorieën of ideeën, maar ik vind het tot nu toe wel een prachtig seizoen met mooie opdrachten en locaties!Mijn verdenkingen gaan voor nu uit naar met name Diederik, Sigrid en toch ook wel Jochem.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Deze is wel echt heeeeeeeeeel ver gezocht.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De verwarde cavia - geschreven door Paulien Cornelissen, in de serie Rembrandt en ik speelt Sigrid een personage genaamd Cornelia.
De verwarde cavia - geschreven door Paulien Cornelissen, Sigrids eerste vriendje werd later homofiel en zijn huidige vriend heet Paul.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.![]()
Goede theorie!quote:Op woensdag 25 januari 2017 16:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Deze is wel echt heeeeeeeeeel ver gezocht.
De verwarde cavia - geschreven door Paulien Cornelissen, Sigrids eerste vriendje werd later homofiel en zijn huidige vriend heet Paul.![]()
Het enige wat ik me vanaf aflevering 1 nog steeds afvraag:
Wat heeft Jeroen gedaan met dat pakketje dat hij uit het doosje van de vrijstellingen pakte op de brug bij de vrijstellingen...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Laten liggen volgens mij.quote:Op donderdag 26 januari 2017 12:00 schreef MaleDuck het volgende:
Het enige wat ik me vanaf aflevering 1 nog steeds afvraag:
Wat heeft Jeroen gedaan met dat pakketje dat hij uit het doosje van de vrijstellingen pakte op de brug bij de vrijstellingen...
[ afbeelding ]![]()
43 tekens..quote:Op vrijdag 20 januari 2017 00:48 schreef svann het volgende:
De muur met code, voor het geval het wel iets betekent.
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
quote:
Sheldon Cooper wordt gespeeld door Jim Parsons. Jim Parsons (24 maart) is een ram. Immanuelle (1 april) ook....
![]()
“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Technetium (Tc) is element nummer 43..quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:33 schreef Montagui het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sheldon Cooper wordt gespeeld door Jim Parsons. Jim Parsons (24 maart) is een ram. Immanuelle (1 april) ook....
![]()
And what rough beast, its hour come round at last,
thomas cammaertquote:Op vrijdag 27 januari 2017 10:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Technetium (Tc) is element nummer 43..Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije![]()
Er zijn waarschijnlijk nog 6 afleveringen incl. de finale. Het wordt interessant als de theorie over 2 weken nog klopt. Tot nu toe is het nog teveel toeval.quote:![]()
Aflevering 4:
Imanuelle: Diederik. Zit niet meer op Jochem.
Diederik: Jeroen.
Thomas: Jeroen en Sanne.
Sanne: Jochem.
Sigrid: Waarschijnlijk Jochem.![]()
Wat een leuk stukquote:Heb om meerdere delen moeten grinniken
Artquote:En sekteleden geilen natuurlijk altijd op hun leider.
Fuck the EBU.![]()
Wat liet Thomas zich mooi vangen bij de rodeo, niet?
Hoe kunnen ze hem nog steeds de laatste plaats gunnen?
Blijkbaar niet veel verdenkingen, behalve Sanne en Jochem. En die laten het begaan, hoe minder verdenking, hoe beter.
Leuk dat nu heel Nederland fan is. Er is een tijd geweest dat ze Wie is de mol wilden opheffen.
Analyse waar ik het helemaal mee eens ben:
https://www.televizier.nl(...)bij-de.2394484.lynkx
[ Bericht 36% gewijzigd door Loekie1 op 29-01-2017 10:10:13 ]![]()
Ja, ik ook iddquote:Op zondag 29 januari 2017 09:52 schreef Loekie1 het volgende:
Analyse waar ik het helemaal mee eens ben:
https://www.televizier.nl(...)bij-de.2394484.lynkx
Thomas hoofdverdachte en Jeroen subverdachte. Maar toch is dit wel zo'n seizoen waar ik eigenlijk niemand die er nu nog in zit helemaal af wil strepen. Jochem had ik eigenlijk al helemaal afgestreept, maar hij komt toch ook wel eens opvallend verdacht uit de hoek.Fuck the EBU.![]()
Vond de van Jochem echt zo overgeacteerd dat hij het gewoon niet kan zijn.Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije![]()
Ik ben naar aanleiding van de veiling juist Ima gaan verdenken. Eerst 0 bieden zodat het gemiddelde laag blijft, op het eerste kalf lekker bieden zodat iedereen een beetje los komt, vervolgens lekker achterover leunen en kijken hoe iedereen de pot leeg trekt en aan het einde je verschuilen achter het feit dat jij niet mee hebt gedaan met bieden.![]()
Mee eens, ik blijf toch nog steeds op Ima zitten. Ze is ook erg bezig met anderen verdacht maken in algemeen imo.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben naar aanleiding van de veiling juist Ima gaan verdenken. Eerst 0 bieden zodat het gemiddelde laag blijft, op het eerste kalf lekker bieden zodat iedereen een beetje los komt, vervolgens lekker achterover leunen en kijken hoe iedereen de pot leeg trekt en aan het einde je verschuilen achter het feit dat jij niet mee hebt gedaan met bieden.
Hoewel Thomas ook wel gehaaid lijkt hoor, pfoe.![]()
Dat valt mij dus ook constant op en nog zijn er zoooveeel mensen die echt op jochem zitten.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:09 schreef Xummon het volgende:
Vond de van Jochem echt zo overgeacteerd dat hij het gewoon niet kan zijn.
Maar goed, hij kan ook gewoon de Mol zijn. Al zit ik nog steeds vanaf aflevering 1 op Thomas.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het maakt niet echt uit of de Mol in de vorige afleveringen veel heeft zitten mollen of juist geld in de pot gesleept heeft, hij/zij wist dat de veiling eraan kwam en de kans was groot dat ze veel geld zouden verliezen. dus ik zou je niet blindstaren op iemand die niets of amper wat opgebracht heeft tot nu toe.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Op minuut 52:24 is Patrick Lodiers (of een look-a-like) in beeld. Geen idee wat de hint erachter is, maar ik vond het wel opvallend. Of kijk ik nu heel erg scheel![]()
![]()
Daarom zou Jeroen nu een goede optie voor de Mol zijn.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
Het maakt niet echt uit of de Mol in de vorige afleveringen veel heeft zitten mollen of juist geld in de pot gesleept heeft, hij/zij wist dat de veiling eraan kwam en de kans was groot dat ze veel geld zouden verliezen. dus ik zou je niet blindstaren op iemand die niets of amper wat opgebracht heeft tot nu toe.
2x uit de groep geweest omdat hij wist de veiling komt eraan. Dus het geld is voorlopig biet belangrijk. Dat gaat toch wel uit de pot.Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije![]()
of thomas.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:30 schreef Xummon het volgende:
[..]
Daarom zou Jeroen nu een goede optie voor de Mol zijn.
2x uit de groep geweest omdat hij wist de veiling komt eraan. Dus het geld is voorlopig biet belangrijk. Dat gaat toch wel uit de pot.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Voor mijn gevoel hebben ze van vorig jaar geleerd, want ik zie bijna nergens gesproken worden over verborgen hints.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Of het wordt eruit geknipt door de regiequote:Op maandag 30 januari 2017 12:44 schreef MaleDuck het volgende:
Voor mijn gevoel hebben ze van vorig jaar geleerd, want ik zie bijna nergens gesproken worden over verborgen hints.
Nee, het gaat me juist om de verborgen hints door de regie...quote:Op maandag 30 januari 2017 12:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of het wordt eruit geknipt door de regie<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ahh.. daar heb ik er wel een aantal van gezien, denk ik.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, het gaat me juist om de verborgen hints door de regie...
Ik dacht dat je bedoelde dat er door de kandidaten niet over werd gesproken.
Ik vond het weinig extra verzekeren van Jeroen te Ovious voor de mol. Voor mij valt Jeroen dus af als mol.hardcoholic![]()
Ik ook, zelfs het feit dat hij vlak voor deze opdracht zelf vroeg om de bank te zijn, kan ik nog wel verantwoorden.quote:Op maandag 30 januari 2017 18:00 schreef Ferdii het volgende:
Ik vond het weinig extra verzekeren van Jeroen te Ovious voor de mol. Voor mij valt Jeroen dus af als mol.
Daarinten als de Mol wist dat er nu zo een beetje alles uit zou gaan, dan kon de de 3 afleveringen hiervoor gewoon constant grotendeels je best doen!Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Irritant die veiling. Voorgaande afleveringen betekenen dus niks meer. Ik ga zelfs Sanne weer verdenken. Die doet altijd zulke rare opvallende dingen, durft niks maar doet het uiteindelijk wel, en verdient ook geld. Typisch een nep-mol die zichzelf verdacht wil maken bij de rest. Dacht ik. Maar wat nou als ze de mol is? Dat geld gaat toch weer uit de pot dus dat maakt niet uit. En als ze nu rare dingen gaat doen of dingen eng vindt valt het minder op. Want dat deed ze de hele tijd al!
Maar zijn er eigenlijk ook hints naar Sanne? Nog weinig tegen gekomen. Vooral hints naar Jeroen en Thomas. Tot nu toe mijn hoofdverdachten, maar het wordt zo opvallend dat ik ze zo langzamerhand wel kan afstrepen...Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.![]()
Veel mensen zien hints in het feit dat er veel twee(ling)-gerelateerde zaken in beeld komen. Dot wordt veel gelinkt aan Jochem, omdat zijn sterrenbeeld tweeling is. Thomas zijn naam betekent in het hebreeuws ook tweeling. Dit, icm de titels en zijn acties maken mij aardig zeker van Thomas als Mol.'t Echte en 't ware!![]()
Heeeeey jijquote:Op maandag 30 januari 2017 12:44 schreef MaleDuck het volgende:
Voor mijn gevoel hebben ze van vorig jaar geleerd, want ik zie bijna nergens gesproken worden over verborgen hints.![]()
maar er zijn wel wat hints geweestof het was toeval
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja dat dus en nog wel meer dingen verwijzen naar Thomas, vanaf het begin zit ik al op Thomas en ik blijf er ook maar bij. Dat is mij de vorige jaren ook goed afgegaan, vind het alleen erg jammer dat sigrid eruit is, ik zag haar wel als winnaar.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:13 schreef Japepk het volgende:
Veel mensen zien hints in het feit dat er veel twee(ling)-gerelateerde zaken in beeld komen. Dot wordt veel gelinkt aan Jochem, omdat zijn sterrenbeeld tweeling is. Thomas zijn naam betekent in het hebreeuws ook tweeling. Dit, icm de titels en zijn acties maken mij aardig zeker van Thomas als Mol.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heeeeey jij![]()
maar er zijn wel wat hints geweestof het was toeval
![]()
Ik heb er nog weinig gezien, maar dat zag ik andere jaren ook nieten ik kijk samen met miniDuck, die elke aflevering weet wie de winnaar gaat worden
En ik zit ook vanaf het begin op Thomas, met een klein beetje Jeroen. (vanwege het pakketje op de brug en het vlak voor de veiling penningmeester worden).
MiniDuck is er van overtuigd dat 'Dreus' (Sanne) de mol is, dat kan niet anders, want in Mees Kees is ze ook niet leuk.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]![]()
Ik heb er nog weinig gezien, maar dat zag ik andere jaren ook nieten ik kijk samen met miniDuck, die elke aflevering weet wie de winnaar gaat worden
En ik zit ook vanaf het begin op Thomas, met een klein beetje Jeroen. (vanwege het pakketje op de brug en het vlak voor de veiling penningmeester worden).
MiniDuck is er van overtuigd dat 'Dreus' (Sanne) de mol is, dat kan niet anders, want in Mees Kees is ze ook niet leuk.MiniDuck is geniaal. Ik zit nu ook een mini beetje op Jeroen, maar Thomas blijft m'n eerste.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zat (zit?) ook op Thomas maar sinds afl 3 worden er wel erg veel verdachte acties van hem in beeld gebracht. En ook nog veel (te veel?) hints en aanwijzingen. Dus of hij kan de mol niet zijn, of ze maken het sinds vorig jaar veel makkelijker om de mol te ontmaskeren omdat ze jonger publiek willen aantrekken...Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.![]()
Zitten ook veel hints of duidelijk in beeld gebrachte mollenacties van andere kandidaten in...quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:46 schreef texelonia het volgende:
Ik zat (zit?) ook op Thomas maar sinds afl 3 worden er wel erg veel verdachte acties van hem in beeld gebracht. En ook nog veel (te veel?) hints en aanwijzingen. Dus of hij kan de mol niet zijn, of ze maken het sinds vorig jaar veel makkelijker om de mol te ontmaskeren omdat ze jonger publiek willen aantrekken...And what rough beast, its hour come round at last,
Sinds aflevering 4 vind ik Sanne heel verdacht. Heeft iemand nog hints naar haar?Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Dit doet De Mol ook vaak, laat ze maar in je boekje kijken
http://wieisdemol.avrotro(...)enboekje-van-jeroen/![]()
Maar dit doet hij toch omdat hij iets op het geld gezien heeft? Jochem moest toch ook tekenen van - eehh weet even niet meer wie - voor het afsluiten van het bondje.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:14 schreef Poepz0r het volgende:
Dit doet De Mol ook vaak, laat ze maar in je boekje kijken
http://wieisdemol.avrotro(...)enboekje-van-jeroen/*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?![]()
Kunnen we al iets met de titels van de afleveringen?
Het enige waar ik op kwam was dat de titels slaan op de afvaller van de aflevering erna. Bij aflevering 2 is de titel 'meegaand'. Roos wordt als eerste meegenomen in een busje bij de papieropdracht (en wordt daarna naar vegas meegenomen), zij valt de aflevering erna af. 'einde verhaal' is de titel van aflevering 3, die zou kunnen verwijzen naar dat Sigrid als laatste aan het woord is in die aflevering (dus aan het einde van het verhaal). Zij valt in aflevering 4 af.
Ben er nog niet uit waar de titels van aflevering 1 en 4 op kunnen wijzen...
'Zo gedaan' blijft me doen denken aan Thomas, met de link naar Ramses.. hij zit er nog in...
En met de titel = afvaller volgende aflevering krijg je geen consequente cyclus want dan mis je in dit verhaal Yvonne of Vincent...
Iemand een idee...?Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
Zie post 211.quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:14 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Kunnen we al iets met de titels van de afleveringen?
Het enige waar ik op kwam was dat de titels slaan op de afvaller van de aflevering erna. Bij aflevering 2 is de titel 'meegaand'. Roos wordt als eerste meegenomen in een busje bij de papieropdracht (en wordt daarna naar vegas meegenomen), zij valt de aflevering erna af. 'einde verhaal' is de titel van aflevering 3, die zou kunnen verwijzen naar dat Sigrid als laatste aan het woord is in die aflevering (dus aan het einde van het verhaal). Zij valt in aflevering 4 af.
Ben er nog niet uit waar de titels van aflevering 1 en 4 op kunnen wijzen...
'Zo gedaan' blijft me doen denken aan Thomas, met de link naar Ramses.. hij zit er nog in...
En met de titel = afvaller volgende aflevering krijg je geen consequente cyclus want dan mis je in dit verhaal Yvonne of Vincent...
Iemand een idee...?![]()
Er zweven nu ook wat foto's en filmpjes rond van het 'groene gezicht', tijdens de laatste test in Pendleton's cafe.
Het zou ontkracht zijn via deze pagina:
http://delagarde.nl/is-mol-s17e4-thomas-cammaert-als-jezus-tosti/
met een link naar een foto van de achterkant van het houten paneel op deze facebookpagina:
https://www.facebook.com/(...)21006&type=3&theater
Velen zien er in ieder geval Thomas in. Ik eerlijk gezegd eigenlijk eerder Diederik, met zijn typische beweging om met zijn wijsvinger zijn bril recht op zijn neus te duwen.
Maar goed, het zal wel een jezustosti zijn dan.
“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Nieuwe tweet is 'leiding hebben', wat vertaalt naar 'to be in control'. Daarmee kan de theorie in principe nog...quote:
Overigens zou de vertaling van de eerste tweet eerder Accomodating zijn, aangezien de tweet het woord 'meegaand' omschrijft.
[ Bericht 9% gewijzigd door eborn op 04-02-2017 21:42:56 ]![]()
Ik denk niet dat het de neon klaver 4 aan het plafond is maar het grote tvscherm aan de muur met een sportwedstrijd ofzo.![]()
Met het vertrek van Jeroen, hebben we alleen nog Thomas over van de helikopter (en subteam Ima/Diederik/Sanne is nog compleet) en alleen Diederik van de ontvoerde kandidaten.
Dus we kunnen in elk geval zeggen dat de mol in minstens 1 van de gevallen bij de grote(re) groep bleef.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |