Jawel, want ze rijden vandaag de 3000.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:54 schreef Montov het volgende:
0.8s = 8 seconden op de 5km.
Je moet dat verschil niet rekenen naar de 3km zoals de NOS dat doet.
Het verschil op de 3km moet je rekenen naar de 1500m.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jawel, want ze rijden vandaag de 3000.
Ik heb het ook niet bedacht...
Ze willen gewoon aangeven wat ik ook wil weten: Hoeveel moeten ze dadelijk op elkaar goedmaken.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:00 schreef Montov het volgende:
[..]
Het verschil op de 3km moet je rekenen naar de 1500m.
Als Sablikova de 5s op de 3km kan goedmaken op Wust dan is het toernooi al beslist.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze willen gewoon aangeven wat ik ook wil weten: Hoeveel moeten ze dadelijk op elkaar goedmaken.
Je mist een blik Aziatenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Niveau in de breedte is een stuk lager dan bij de WB.
Vergeet Canada niet ,dat is in de breedte op het moment het beste land op de 500quote:
Poutala is nog grappigerquote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:12 schreef MiLalaa het volgende:
Pekka is er blij meezo'n grappig figuur
Behalve Fatkulina die nog wel eens 5e wordtquote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, bij de vrouwen wordt het nog erger...daar doen eigenlijk helemaal geen Europeanen mee.
vind ik niet. Leuk hoor, dat blije, maar dat heb ik nou wel gezien.quote:
Op de 1000 heeft Erbanova ook nog wel een redelijk niveau.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Behalve Fatkulina die nog wel eens 5e wordt
weer een mooie uitgangspositie om een toernooi te verknallenquote:
Zal wel weer 4e ofzo na een misslag worden jaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:17 schreef franklop het volgende:
[..]
weer een mooie uitgangspositie om een toernooi te verknallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |