Een broodje kaas is gezond, maar als je er een tosti van maakt is het opeens niet goed meer.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dacht ook altijd dat een bruine volkoren boterham met pindakaas gezond is...blijkbaar mag dat dus niet meer
Melk de witte motorquote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heel vroeger zei men ook dat een boterham met kaas en een glas melk gezond was
Ik spring elke morgen in ongezuiverd riool water. Ik ben nooit ziek.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:23 schreef DrDentz het volgende:
Je hebt ook mensen die zich iedere dag wassen, die spoelen alle weerstand van hun huid af
Zou idd ook niet naar die sportchicks kijken.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Eva draagt een Rolex Datejust, Gijs een Rolex Submariner.
Echt niet, zo ranzig.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:24 schreef Tagliano het volgende:
Vrouwen moeten niet al te gespierd zijn
Hoe weet jij dat zo precies te duiden?!quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Patsers, ik draag een Festina, ook mooi.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Viesdikquote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:24 schreef Tagliano het volgende:
Vrouwen moeten niet al te gespierd zijn
Ik heb aan Jinek genoeg.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:25 schreef matthijst het volgende:
[..]
Zou idd ook niet naar die sportchicks kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |