Ik heb nog geen flauw idee eigenlijkquote:Op maandag 9 januari 2017 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar wie verdenk je op dit moment dan?
Dit seizoen minder dan in de vorige seizoenen! In Limburg zijn er maar twee gay. Wie is... de homo?quote:Op maandag 9 januari 2017 12:19 schreef MaJo het volgende:
Niet dat het boeit hoor, maar de meerderheid van de mannen is gay of niet?
Luuk en Marnix sowiesoquote:Op maandag 9 januari 2017 13:28 schreef MaxEMI het volgende:
[..]
Dit seizoen minder dan in de vorige seizoenen! In Limburg zijn er maar twee gay. Wie is... de homo?
Ha Corne.quote:Op maandag 9 januari 2017 23:55 schreef creno het volgende:
Hoi
Ik heb de eerste aflevering weer besproken dus pas kijken als je die gezien hebt.
Leuk om je theorieën te horen! Ik ga het volgenquote:Op maandag 9 januari 2017 23:55 schreef creno het volgende:
Hoi
Ik heb de eerste aflevering weer besproken dus pas kijken als je die gezien hebt.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 05:19 schreef bigE het volgende:
Ik heb dit ook even gekeken, maar hoe goed de bedoelingen ook zijn, dit kan ik niet kijken.
Het is toch gewoon een groot toneelstuk? Iedereen die meedoet wil acteren of toneelspelen. Krijg niet de indruk dat hier het spel echt wordt gespeeld. Leuk gedaan, maar geef mij maar de echte WIDM met wat meer oprechte emoties ipv een soort veredelde kinderserie.
Thanks voor deze opbouwende kritiek! :-)quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Kijk ook al jaren deze reeks. Kwam het ooit tegen toen ik zelf ook WIDM organiseerde, maar dan voor vrienden, een eens ging zoeken of er meer van zulke dingen waren.. Erg leuk om de groei te zien. De enige kritiek die ik ook nu nog heb is dat sommige opdrachten veel te lang zijn. Die Survive-All opdracht afgelopen keer bijvoorbeeld, dan ben je me kwijt. Zou wat vlotter gemonteerd kunnen worden.
Gelukkig maar! Zullen genoeg liefhebbers zijn en ieder heeft een andere smaak ;-)quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik ervaar het juist precies andersom.
In de leader, net voor Luuk wordt aangekondigd zie je dit:quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:21 schreef creno het volgende:
Heeft iemand hints of theorieën die ik in m'n vlog kan gebruiken?
Dat ging ook best lullig, zegquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |