abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167894364
moeder heeft veel gedronken tijdens zwangerschap en kreeg me op der 17e, afgestaan aan mn vader toen ik 11 was (ook tyfus alcoholist) en leerde pas laat nederlands (noors)

nu een wajong, Maar kvindt het te kut om simpel werk te doen, Ik ben het lulletje typen,ik weet veel maar voel me "geblokt" in mijn hoofd, klinkt ontzettend stoer natuurlik, Maar bedoel het voelt alsof ik wel meer kan dan djt maar het komt er niet uit. dus als ons mam mischien niet had gedronken dan zat ik nu als ict'er ergens
pi_167907093
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 23:58 schreef Henno het volgende:
Tja, als je aanhanger iets te zwaar is moet je al vooraf laten zien dat je er een beetje normaal mee om kan gaan voordat ze je ermee de weg op laten, maar voor de meest verantwoordelijke taak die denkbaar is hoef je jezelf niet te bewijzen voordat het te laat is. Punt is echter ook dat er ook niet echt een goede test voor is als je nog niet eerder door schade en schande aangetoond hebt dat je er niet geschikt voor bent...
De psychologische, maatschappelijke en intellectuele situatie van de betreffende personen bewijzen m.i. aanstonds dat ze er niet geschikt voor zijn.
pi_167907112
Kan trouwens niet kiezen uit de inzendingen. Weet je wat, jullie verdienenen allemaal een pijpbeurt!
pi_167908049
IQ is erfelijk.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_167914651
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 18:46 schreef MAHL het volgende:
Kan trouwens niet kiezen uit de inzendingen. Weet je wat, jullie verdienenen allemaal een pijpbeurt!
Here are my 2 cents in hoop voor deze beloning (indien Chai of wellicht Kittekop).

Het is te makkelijk om het af te schuiven op een ander. We leven in een tijdperk dat er voor alles wel een naam is behalve ruggegraat tonen. Dat je met een achterstand geboren wordt betekent niet dat je als een kansloze tyfus hippie hoeft uit te groeien.

Ik wil graag een verlate vorm van abortus zien. Je geeft het kind de kans zich te ontwikkelen. Dreigt degene te ontsporen dan pleeg je abortus met terugwerkende kracht (bijv door euthanasie).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2017 23:07:03 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')