yeah noquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:23 schreef MAHL het volgende:
Onder de beste vijf inzendingen wordt een pijpbeurt van Chai verloot
Dat gaat uitlopen op een situatie als beschreven in de OP.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:23 schreef MAHL het volgende:
Ohquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:23 schreef MAHL het volgende:
Zullen we samen een intellectueel creatief fashionable hoogstaand kwaliteitskindje maken ? :$quote:Op woensdag 4 januari 2017 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohhad al een prachtig epistel geschreven maar, die hou ik nu wel voor mijzelf.
Voor de werkgroep?quote:Voor de werkgroep vraag ik jullie de volgende vragen voor te bereiden:
- Wat zijn de voor- en nadelen van een verplichte abortus? Ga hierbij tevens in op het ethische en juridische aspect.
- Zie bovenstaande, maar dan wat betreft een gedwongen sterilisatie.
- Moeten we dit soort mensen nog blijven pamperen met uitkeringen en voorrang op huurhuizen? Ga hierbij in op de theorieën van Bentham en het utilitarisme.
- Zie vraag 1 en 2, maar dan in het kader van de kinderen van dinges. Zullen zij een gelukkig leven krijgen en een succesvolle kans in de maatschappij? Of zullen ze, net als dinges en ZJ, een beetje blowen van de Wajong en ook op hun 20e zwanger worden.
Is de wereld daar klaar voor? ik denk het nietquote:Op woensdag 4 januari 2017 11:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zullen we samen een intellectueel creatief fashionable hoogstaand kwaliteitskindje maken ? :$
Waarschijnlijk staat je kop hun niet aan en hechten ze geen waarde aan verzonnen succesquote:Op woensdag 4 januari 2017 11:29 schreef corehype het volgende:
Ik vind het jammer
Want al die wijven doen hun benen open voor een mongool
maar niet voor een succesvol iemand als ik (relatief want wie op FOK! zit is niet succesvol)
das toch echt kk raar man
tfoe
Een Nieuwetijds regenboogkindje binnen het indigospectrum?quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zullen we samen een intellectueel creatief fashionable hoogstaand kwaliteitskindje maken ? :$
quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:29 schreef corehype het volgende:
Ik vind het jammer
Want al die wijven doen hun benen open voor een mongool
maar niet voor een succesvol iemand als ik (relatief want wie op FOK! zit is niet succesvol)
das toch echt kk raar man
tfoe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |