kijk je dat als je 0 tot en met 4 bent?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geef nooit op was ook een programma van hem.
Generation gap dit.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
kijk je dat als je 0 tot en met 4 bent?
Ik heb dat wel gezien ja. Ik kom uit '89.quote:Geef Nooit Op was een Nederlands jeugdprogramma van de VARA, en later van RTL 4, dat tussen 1991 en 1999
ja nogalquote:
44, de playerquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:50 schreef Amarantha het volgende:
En tegenwoordig is hij bekend omdat hij een 40 jaar jongere chick heeft.
ja dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat wel gezien ja. Ik kom uit '89.
boks.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat wel gezien ja. Ik kom uit '89.
Met zwarte piet?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
boks.
ook de droomshow met bart peters die ook die geweldige Sinterklaasserie had op de belg
Hmm dit zegt me even niks.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
boks.
ook de droomshow met bart peters die ook die geweldige Sinterklaasserie had op de belg
we praten hier nederlands hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:54 schreef Germano het volgende:
That was the night I was born. I rose like a phoenix from her mentholated bosom and strode into the world, Armani-clad and fully awesome.
Ik ben blij, jij bent blij.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
we praten hier nederlands hoor
Ja Henny Huisman was toen de man, tegenwoordig is hij een nobody en wordt zijn dochter uit elkaar getrokken door een migratie-achtergronder.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:53 schreef Amarantha het volgende:
Mini-playbackshow vond ik ook geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |