Cancun, beetje meedoen met girls gone wild. Grapje, wordt na hun spring break sowieso.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou dan Mexico doen toch, beetje nakken met los zetas enzo
Eerst vier handen op één buik. Ik ga dat van PJR terugkijken daarna.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ama, wat ga jij om 20:30 kijken?
ja die amerikanen gaan daar wel helemaal loesoe jaquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Cancun, beetje meedoen met girls gone wild. Grapje, wordt na hun spring break sowieso.
ohquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eerst vier handen op één buik. Ik ga dat van PJR terugkijken daarna.
Ik heb ook geen keus. Ik kijk alles via internet. RTL moet ik sowieso terugkijken, NPO kan ik live kijken.quote:
Ik ga NU hardlopen zodat ik op tijd terug ben.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ama, wat ga jij om 20:30 kijken?
You can do itquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ga NU hardlopen zodat ik op tijd terug ben.
Jij ging toch ook 4O1B kijken?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ga NU hardlopen zodat ik op tijd terug ben.
Ja, Keeping up with Peter Jan Rens.quote:
wie is datquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je weet niet wie peter jan rens is of?
wie?quote:
Ja Noel kwam ermee, ik zal wel tussen beiden zappen.quote:
Geef nooit op was ook een programma van hem.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:49 schreef supersof het volgende:
wtf ik heb nog nooit die kaktus show gezien
Haha pannenkoek.quote:
mis je ook niets aan.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:49 schreef supersof het volgende:
wtf ik heb nog nooit die kaktus show gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |