kijk je dat als je 0 tot en met 4 bent?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geef nooit op was ook een programma van hem.
Generation gap dit.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
kijk je dat als je 0 tot en met 4 bent?
Ik heb dat wel gezien ja. Ik kom uit '89.quote:Geef Nooit Op was een Nederlands jeugdprogramma van de VARA, en later van RTL 4, dat tussen 1991 en 1999
ja nogalquote:
44, de playerquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:50 schreef Amarantha het volgende:
En tegenwoordig is hij bekend omdat hij een 40 jaar jongere chick heeft.
ja dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat wel gezien ja. Ik kom uit '89.
boks.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat wel gezien ja. Ik kom uit '89.
Met zwarte piet?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
boks.
ook de droomshow met bart peters die ook die geweldige Sinterklaasserie had op de belg
Hmm dit zegt me even niks.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
boks.
ook de droomshow met bart peters die ook die geweldige Sinterklaasserie had op de belg
we praten hier nederlands hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:54 schreef Germano het volgende:
That was the night I was born. I rose like a phoenix from her mentholated bosom and strode into the world, Armani-clad and fully awesome.
Ik ben blij, jij bent blij.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
we praten hier nederlands hoor
Ja Henny Huisman was toen de man, tegenwoordig is hij een nobody en wordt zijn dochter uit elkaar getrokken door een migratie-achtergronder.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:53 schreef Amarantha het volgende:
Mini-playbackshow vond ik ook geweldig.
VPRO Theo en Theaquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:54 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik heb de meeste uren doorgebracht kijkend naar Telekids![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
maar ok, ik was 13 toen je werd geboren
Haha ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HET IS MIJ, ROBBBEEEERRRRRTTTTTTTTTTT
quote:
rembo en remboquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken Theo en Thea wel van hun comeback hoor. En Purno de Purno.
Misschien moet je even je excuus aanbieden aan bol.com en postnlquote:
Ik hoop dat batterij snel binnen is voor mijn telefoon.quote:
Ik wacht anders nog steeds op mijn Babyliss secret curl.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien moet je even je excuus aanbieden aan bol.com en postnl
Heeft ie pas 7x gezegd.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ooh serieus heb je een iphone 7 joh?
Oooohquote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:00 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik wacht anders nog steeds op mijn Babyliss secret curl.
IPhone heb ik zelf opgehaald vanmorgen
dat zou sneu zijn tochquote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoop dat je straks je iPhone laat vallen en er krassen in komen
Kun je beter Rogue Heroes bestellen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb nog een boekenbon, zal ik Mein kampf bestellen?
Denk het ook ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun je beter Rogue Heroes bestellen.
Vond het niet heel best geschrevenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb nog een boekenbon, zal ik Mein kampf bestellen?
Net als dat je moeder bij jou deed toen je 2 dagen oud wasquote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoop dat je straks je iPhone laat vallen en er krassen in komen
SOWquote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:06 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Net als dat je moeder bij jou deed toen je 2 dagen oud was
En toch ben ik zo goed terecht gekomenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:06 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Net als dat je moeder bij jou deed toen je 2 dagen oud was
ik koop nooit boeken over de oorlog.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Je kent het boek niet eens hè? Anders had je die reactie wel serieus genomen.
Ik koop ook nooit boeken. Tikte even op Google 'best books 2016' in.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik koop nooit boeken over de oorlog.
ah, nice.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik koop ook nooit boeken. Tikte even op Google 'best books 2016' in.
ik alleen als ze leuk eindigen, zoals het achterhuisquote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hitlers furien zou ik dan doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heb ik al 40-45 keer gelezen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik alleen als ze leuk eindigen, zoals het achterhuis
Koop ze ook niet, maar ben liever wel op de hoogte van de verschrikkingen. Struisvogelpolitiek ben ik niet van. Gelukkig zat te lezen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat vind je er verder van?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik alleen als ze leuk eindigen, zoals het achterhuis
Verschrikkingen?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Koop ze ook niet, maar ben liever wel op de hoogte van de verschrikkingen. Struisvogelpolitiek ben ik niet van. Gelukkig zat te lezen.
quote:Het KNMI geeft voor woensdag code geel af vanwege zware windstoten.
Er worden windstoten van 75 tot 90 kilometer per uur verwacht. Tijdens buien kan het zelfs 100 kilometer per uur gaan waaien.
Het onstuimige weer begint in de loop van woensdagochtend. De verwachting is dat 's avonds de wind weer afneemt.
In het verkeer kunnen mensen hinder ondervinden. Het KNMI raadt aan om het weerbericht in de gaten te houden.
Treinen reden toen niet met vertraging, TOPTIJD. Kan de NS nog wat van leren.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:17 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Eerst een dropping achter een boekenkast en daarna verstoppertje spelen
wtfquote:
Ja dat is ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze geven echt om de haverklap een code geel of zo dat het zijn waarde heeft verloren
En dan kreeg je ook nog een gratis ster bij de stempelkaartquote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Treinen reden toen niet met vertraging, TOPTIJD. Kan de NS nog wat van leren.
Precies.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:21 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
En dan kreeg je ook nog een gratis ster bij de stempelkaart
Ik ga zo een bak koffie knuffelen onder een pot voetbalquote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik zit nu naar mensen te kijken die verhuizen. Echt rete interessant..........
niks mis mee.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:24 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Ik ga zo een bak koffie knuffelen onder een pot voetbal
thank god ik ben niet de enigequote:
ik voel me echt jong hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |