ik zie hem wel vaker gek doen maar dat vidn ik nog geen excuus voor dagen flauwe grappenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:18 schreef Working_Class_Hero het volgende: [..] Snap je nu het probleem met die man?
Ach, over en weer he...quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zie hem wel vaker gek doen maar dat vidn ik nog geen excuus voor dagen flauwe grappen
Misschien gewoon zo'n dingetjequote:
ja klopt hoor maar tis gewoon wat veel dagen langquote:
GODVERDOMME ECHT IK BREEKquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En dan lekker wapperen met onze haren
OH WACHT HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA
botontkalking is een bitch jaquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
GODVERDOMME ECHT IK BREEK
Ach jij hebt dan wel geen haar, maar wel weer andere dingenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
GODVERDOMME ECHT IK BREEK
ook niet echtquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ach jij hebt dan wel geen haar, maar wel weer andere dingen
Watquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik geen een geloof ik, dat is ook wel positief. Val niet op maar ben ook niet slecht
Jawel.quote:
badtripbob godverdomme debiele chimpanseequote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ziet er niet uit als een Bob. Lijkt stomdronken man.
Dat is ie ook chronischquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ziet er niet uit als een Bob. Lijkt stomdronken man.
Doe eens rustig man. Straks krijg je spontaan haargroei.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
badtripbob godverdomme debiele chimpansee
echt hequote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haha willoow is verliefd op bob
IK DOE RUSTIGquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe eens rustig man. Straks krijg je spontaan haargroei.
Ja, echt he.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
IK DOE RUSTIG
IK BEN TIEVUS ZEN
Picsquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo zit ik er ook bij nu op het toilet.
Aha.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
op de naam afgaande, niels
Boy?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
op de naam afgaande, niels
nee bijstandquote:
Back naar Georg?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:35 schreef Montelly het volgende:
Denk dat ik volgende week vakantie ga boeken
Leuk. Al een idee waarheen?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:35 schreef Montelly het volgende:
Denk dat ik volgende week vakantie ga boeken
Recht op bijstand ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zelfkennis is een luxe die sommigen ontberen
Wereldventquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:42 schreef HRC2020 het volgende:
Ik word misselijk als ik Trump op tv zie
Mexico of Aruba, twijfel nogquote:
Kijken na bingen, scheelt een kilo of 10 op het eindquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:42 schreef HRC2020 het volgende:
Ik word misselijk als ik Trump op tv zie
Cancun, beetje meedoen met girls gone wild. Grapje, wordt na hun spring break sowieso.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou dan Mexico doen toch, beetje nakken met los zetas enzo
Eerst vier handen op één buik. Ik ga dat van PJR terugkijken daarna.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ama, wat ga jij om 20:30 kijken?
ja die amerikanen gaan daar wel helemaal loesoe jaquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Cancun, beetje meedoen met girls gone wild. Grapje, wordt na hun spring break sowieso.
ohquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eerst vier handen op één buik. Ik ga dat van PJR terugkijken daarna.
Ik heb ook geen keus. Ik kijk alles via internet. RTL moet ik sowieso terugkijken, NPO kan ik live kijken.quote:
Ik ga NU hardlopen zodat ik op tijd terug ben.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ama, wat ga jij om 20:30 kijken?
You can do itquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ga NU hardlopen zodat ik op tijd terug ben.
Jij ging toch ook 4O1B kijken?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ga NU hardlopen zodat ik op tijd terug ben.
Ja, Keeping up with Peter Jan Rens.quote:
wie is datquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je weet niet wie peter jan rens is of?
wie?quote:
Ja Noel kwam ermee, ik zal wel tussen beiden zappen.quote:
Geef nooit op was ook een programma van hem.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:49 schreef supersof het volgende:
wtf ik heb nog nooit die kaktus show gezien
Haha pannenkoek.quote:
mis je ook niets aan.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:49 schreef supersof het volgende:
wtf ik heb nog nooit die kaktus show gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |