Ik doe het welquote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:30 schreef Catkiller het volgende:
Jongens ik wil een gifje als UI en heb nu een full abo nodig voor de grootte, wie wil doneren.
quote:
Oh was een grapjequote:
Wil ook geen voorbereiding, maar gewoon liefde geven.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, maar katten zijn geen goede voorbereiding.
Rtquote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:30 schreef Catkiller het volgende:
Jongens ik wil een gifje als UI en heb nu een full abo nodig voor de grootte, wie wil doneren.
ik heb niet gekekenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:31 schreef HPLC het volgende:
'Dartskijkers vooral racistisch tuig'
Goh, dit verwacht niemand
Pics?quote:
Waarom geen Pers, hi ha ho.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pics?![]()
Voordat ik mijn twee katten had, twijfelde ik of ik een ragdoll zou nemen of niet. Uiteindelijk toch besloten om twee kats uit het asiel te halen. Nooit spijt van gehad want ze zijn liefste ooit. Mijn baby's
Begint beetje op te vallen nu hoorquote:
En dan? Fapje op dr zetten? Weer een chick in je oneindige lijstje van meiden die je nooit zal aan mogen raken. Sneu hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:32 schreef Montelly het volgende:
Iemand id van Mila weten te achterhalen?
Mooi, normaal val ik nooit op. Aandacht is wel fijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Begint beetje op te vallen nu hoor
als we ooit nog andere katten nemen komen die ook uit het asielquote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pics?![]()
Voordat ik mijn twee katten had, twijfelde ik of ik een ragdoll zou nemen of niet. Uiteindelijk toch besloten om twee kats uit het asiel te halen. Nooit spijt van gehad want ze zijn liefste ooit. Mijn baby's
omgggg die rechts wat een prinsesjequote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
als we ooit nog andere katten nemen komen die ook uit het asiel![]()
[ afbeelding ]
Wooooooow omg die wil ik oooooookquote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
das een mannetje maar ja wel een prinsesjequote:
Mooie inhoud van de vitrinekastquote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mannen kunnen ook prinsesjes zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
das een mannetje maar ja wel een prinsesje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |