Neequote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Gaan we vanavond allemaal peter Jan rens kijken?
Nee.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:46 schreef NoelGallagher het volgende:
heuuuuuuuuuquote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja sowieso, PeterJan is wel een ultieme cuck hoor, die Verginia neukt alles wat los en vast zit.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:46 schreef NoelGallagher het volgende:
meer dan een jaar uit al lolquote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja sowieso, PeterJan is wel een ultieme cuck hoor, die Verginia neukt alles wat los en vast zit.
Haha nice. Zou virginia nog met geen stok aanrakenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja sowieso, PeterJan is wel een ultieme cuck hoor, die Verginia neukt alles wat los en vast zit.
Zou m'n hond er nog niet overheen latenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha nice. Zou virginia nog met geen stok aanraken
ik zou een hond kopen een hem verbieden haar te besnuffelen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou m'n hond er nog niet overheen laten
Nee ik kijk Harry Potterquote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:46 schreef NoelGallagher het volgende:
dat laatste gaat betwijfeld worden in 3 2 1..quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:54 schreef xcachet het volgende:
Maar bij vier handen op een buik was ook een meid van 21 die trouwde met een man van 52. En hadden nog een kind samen ook.
M'n moeder kan trots op mij zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |