abonnement Unibet Coolblue
  maandag 2 januari 2017 @ 20:37:54 #1
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_167838407
FOK! Movie Trivia - Prijzen-topic

FOK! Movie Trivia?
FOK! Movie Trivia is een topicreeks waarin een stel filmliefhebbers elkaar bestoken met filmvragen om elkaars parate filmkennis te testen. Deze reeks loopt sinds 2002 en is indertijd gestart door Gorro.

Punten = Prijzen?
Sinds den beginne van tijden houden we een puntenlijst bij. Dit is enkel en alleen voor de eer, wat natuurlijk prachtig is.
Vanaf augustus 2016 geven we elke maand prijzen in de vorm van 3 DVD's weg:

1 DVD met een goedscorende IMDB Top 250 klassieker voor de maandwinnaar
1 DVD met een film waarvan iedereen zegt dat je die toch wel moet hebben gezien, voor de hoogst scorende newbie
1 DVD met een film die mogelijk een iets mindere klassiekerstatus heeft voor een random user met minstens 2 punten

Leuk, hoe doe ik mee?
Punten kan je verdienen door mee te spelen in het lopende topic. Zie de Topicreeks: FOK! Movie Trivia
Verdere uitleg en regels staan in de openingspost.

Hoe krijgen de winnaars de prijzen?
Via de PM worden de adresgegevens doorgegeven aan de prijsverstrekker (dit ben ik, hornage, deze maand) en daarna wordt de DVD via de post verstuurd. Daarna hopen wij uiteraard in ons Slowchat topic een uitgebreide review van de film te lezen 8-)

De mogelijke prijzen voor de maand januari in 2017 zijn:

A. Prijs maandwinnaar


1 Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1 (2010) & Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 - 2-Disc Special Edition (2011) (#224 imdb top250)




2 Sin City - 2 Disc Special Edition (2005) (#246 imdb top250)



3 Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl - 2-Disc Special Edition (2003) (#250 imdb top250)



B. Newbie prijs


1 Shrek the Third (2007)



2 Dark Shadows (2012)



3 De Lift (1983)



C. Prijs random FMT'er


1 Mortal Kombat (1995) & Mortal Kombat: Annihilation (1997) - Mortal Kombat 1&2 Set




2 The Medallion (2003)



3 Batman & Robin (1997)

Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  maandag 2 januari 2017 @ 20:44:37 #2
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_167838703
Zoals te zien is heb ik voor deze maand de echte toppers van stal gehaald ~O>

Welke film zou jij kiezen? Laat van je horen *O*
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_167841954
Sin City
Dark Shadows
Mortal Kombat
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 9 januari 2017 @ 08:51:35 #4
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_167996842
Voor de mensen die straks mogelijk geen keus kunnen maken, de trailers voor de films van categorie A:

1 Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1 (2010) & Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 - 2-Disc Special Edition (2011) (#224 imdb top250)

2 Sin City - 2 Disc Special Edition (2005) (#246 imdb top250)

3 Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl - 2-Disc Special Edition (2003) (#250 imdb top250)

Welke film zou jij kiezen? Laat van je horen *O*
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  maandag 16 januari 2017 @ 08:02:12 #5
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_168183231
Voor de mensen die straks mogelijk geen keus kunnen maken, de trailers voor de films van categorie B:

1 Shrek the Third (2007)

2 Dark Shadows (2012)

3 De Lift (1983)

Welke film zou jij kiezen? Laat van je horen *O*
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  maandag 23 januari 2017 @ 07:43:20 #6
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_168364516
Voor de mensen die straks mogelijk geen keus kunnen maken, de trailers voor de films van categorie C:

1 Mortal Kombat (1995) & Mortal Kombat: Annihilation (1997)


2 The Medallion (2003)

3 Batman & Robin (1997)

Welke film zou jij kiezen? Laat van je horen *O*
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  maandag 30 januari 2017 @ 07:48:58 #7
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_168536239
De laatste 2 dagen van januari zijn aangebroken, wat betekent dat dit de laatste 2 dagen zijn om nog iets te veranderen aan de maanduitslag *O*

De tussenstand is als volgt:

Tussenstand FMT Januari 2017:
10 FireFox1 nummer 1 :Y
7 Asap
6 sasquatsch
4 drakin
4 dekatophetspek
3 Burnett
3 Karstman
3 TARAraboemdijee
2 hornage
2 tombolafan
2 dyonvbaal
1 Sands
1 wyccie
1 Flitspaal

Er zijn geen newbies deze maand, dus het lijkt erop alsof deze prijs deze maand er niet uitgaat -O-

Woensdagochtend zal er een random puntenscoorder met minstens 2 punten geselecteerd worden op geheel objectieve wijze in dit topic en dan zijn de prijzen voor januari bekend *O*
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  woensdag 1 februari 2017 @ 07:54:01 #8
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_168583420
De prijzen voor januari:

De prijs maandwinnaar gaat naar FireFox1 _O_
Welke van de 3 films uit die categorie wil je hebben FireFox1?

De newbie prijs wordt niet uitgereikt door het ontbreken van newbies deze maand -O-

De prijs random FMT'er
Ik heb de onderstaande puntenscoorders ingevuld op https://www.random.org/lists/ en daarna de lijst random laten husselen. Resultaat hieronder:

12 FireFox1
9 Asap
7 sasquatsch
4 drakin
4 dekatophetspek
3 Burnett
3 Karstman
3 TARAraboemdijee
3 tombolafan
2 hornage
2 dyonvbaal



Karstman is de random FMT prijswinnaar van januari *O*
Welke van de 3 films uit die categorie wil je hebben Karstman?

Prijswinnaars kunnen hun adres doorgeven aan mij in een PM of DM en dan zorg ik dat jullie de prijzen ontvangen *O*

We verwachten van alletwee de winnaars een acceptance speech :Y
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_168606433
Na lang wikken en wegen is mijn keuze uiteindelijk op Harry Potter gevallen. Waarom zou je vragen? Nou, ik ben één van de weinige personen dat enkel de eerste HP film heeft gezien. En waarom maar één (zou je vragen)?

Nou, Harry Potter and the Sorcerer's Stone is nog altijd de enige film waar ik de bioscoop in slaap ben gevallen :') Recordhouder thuis is overigens JFK. 3x gehuurd, 3x in slaap gevallen :') En tot op de dag van vandaag heb ik JFK nooit afgekeken. _O-

Anyhow, bedankt voor deze prachtige prijs in mijn eerste maandwinst ooit :)

Verder wil ik de rest van de FMT spelers bedanken dat zij mij de kans gaven om met maar liefst 12 punten te winnen *O*
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_168606460
wauw met een toespraak.

Het is je gegund hoor Foxie :D
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_168606475
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 23:54 schreef drakin het volgende:
wauw met een toespraak.

Het is je gegund hoor Foxie :D
Dank je wel drakin! O+
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_168606488
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 23:55 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dank je wel drakin! O+
^O^
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  donderdag 2 februari 2017 @ 07:38:33 #13
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_168608180
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 23:53 schreef FireFox1 het volgende:
Na lang wikken en wegen is mijn keuze uiteindelijk op Harry Potter gevallen. Waarom zou je vragen? Nou, ik ben één van de weinige personen dat enkel de eerste HP film heeft gezien. En waarom maar één (zou je vragen)?

Nou, Harry Potter and the Sorcerer's Stone is nog altijd de enige film waar ik de bioscoop in slaap ben gevallen :') Recordhouder thuis is overigens JFK. 3x gehuurd, 3x in slaap gevallen :') En tot op de dag van vandaag heb ik JFK nooit afgekeken. _O-

Anyhow, bedankt voor deze prachtige prijs in mijn eerste maandwinst ooit :)

Verder wil ik de rest van de FMT spelers bedanken dat zij mij de kans gaven om met maar liefst 12 punten te winnen *O*
_O_ Speech _O_
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  zaterdag 4 februari 2017 @ 11:41:20 #14
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_168658962
quote:
2s.gif Op donderdag 2 februari 2017 11:42 schreef Karstman het volgende:
Lokquote, je mag een prijs uitzoeken *O*

Welke wil je hebben?
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_168700663
Fijne filmvrieden,
De eer van de random.org randomizer is groot. ik wil de programmeergoden bedanken voor het mij ten deel laten vallen van deze eer. Wanneer het je niet lukt om op je merites te winnen is er gelukkig nog altijd het mirakel van de eenen en nullen om je te hulp te schieten.

Wat de prijzen betref; Ik mag mij de gelukkige eigenaar prijzen van Batman and Robin. Deze dvd dient een dubbel doel in mijn collectie voor zowel mijn Arnold Schwarzenegger als mijn Alicia Silverstone collectie. ik weet dat er iemand zit te azen op de Mortal Combat set. Het is mij een raadsel waarom iemand die bagger zou willen hebben maar ik misgun iemand zijn pleziertje niet, dus ik laat de set graag aan mij voorbij gaan. En dan Jackie Chan, ach Jackie Chan, waarom moet jij toch films maken. Ik ben de trotse eigenaar van geen enkele van jouw films en ik wil dat graag zo houden.Dus tenzij er uit de andere categorieën iets te plukken valt zoals bijvoorbeeld De Lift, dan hou ik het graag bij de eer in plaats van een dvd.

Dank u!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_168701296
quote:
2s.gif Op zondag 5 februari 2017 23:13 schreef Karstman het volgende:
Fijne filmvrieden,
De eer van de random.org randomizer is groot. ik wil de programmeergoden bedanken voor het mij ten deel laten vallen van deze eer. Wanneer het je niet lukt om op je merites te winnen is er gelukkig nog altijd het mirakel van de eenen en nullen om je te hulp te schieten.

Wat de prijzen betref; Ik mag mij de gelukkige eigenaar prijzen van Batman and Robin. Deze dvd dient een dubbel doel in mijn collectie voor zowel mijn Arnold Schwarzenegger als mijn Alicia Silverstone collectie. ik weet dat er iemand zit te azen op de Mortal Combat set. Het is mij een raadsel waarom iemand die bagger zou willen hebben maar ik misgun iemand zijn pleziertje niet, dus ik laat de set graag aan mij voorbij gaan. En dan Jackie Chan, ach Jackie Chan, waarom moet jij toch films maken. Ik ben de trotse eigenaar van geen enkele van jouw films en ik wil dat graag zo houden.Dus tenzij er uit de andere categorieën iets te plukken valt zoals bijvoorbeeld De Lift, dan hou ik het graag bij de eer in plaats van een dvd.

Dank u!
^O^
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 6 februari 2017 @ 07:44:40 #17
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_168704272
quote:
2s.gif Op zondag 5 februari 2017 23:13 schreef Karstman het volgende:
Fijne filmvrieden,
De eer van de random.org randomizer is groot. ik wil de programmeergoden bedanken voor het mij ten deel laten vallen van deze eer. Wanneer het je niet lukt om op je merites te winnen is er gelukkig nog altijd het mirakel van de eenen en nullen om je te hulp te schieten.

Wat de prijzen betref; Ik mag mij de gelukkige eigenaar prijzen van Batman and Robin. Deze dvd dient een dubbel doel in mijn collectie voor zowel mijn Arnold Schwarzenegger als mijn Alicia Silverstone collectie. ik weet dat er iemand zit te azen op de Mortal Combat set. Het is mij een raadsel waarom iemand die bagger zou willen hebben maar ik misgun iemand zijn pleziertje niet, dus ik laat de set graag aan mij voorbij gaan. En dan Jackie Chan, ach Jackie Chan, waarom moet jij toch films maken. Ik ben de trotse eigenaar van geen enkele van jouw films en ik wil dat graag zo houden.Dus tenzij er uit de andere categorieën iets te plukken valt zoals bijvoorbeeld De Lift, dan hou ik het graag bij de eer in plaats van een dvd.

Dank u!
_O_

Dankzij deze fijne acceptance speech ontvang je De Lift ^O^
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_168705437
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 07:44 schreef hornage het volgende:

[..]

_O_

Dankzij deze fijne acceptance speech ontvang je De Lift ^O^
^O^ dank u!
Mijn gegevens had je nog toch?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  maandag 6 februari 2017 @ 18:42:55 #19
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_168716123
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2017 09:59 schreef Karstman het volgende:

[..]

^O^ dank u!
Mijn gegevens had je nog toch?
yup, komt goed ^O^
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_168724492
De punten zijn weer bijgewerkt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 10 februari 2017 @ 09:41:18 #21
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_168797138
Ik heb gisteravond de DVD('s) voor FireFox1 en Karstman op de post gedaan. Ze zullen dus morgen of maandag bij jullie in de bus zitten ^O^
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')