Ach, al die burgerlijke trienen altijd met hun fatsoenlijkheid. De wereld is een rauwe plek. Deal with it.quote:Op maandag 2 januari 2017 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
Fatsoen is niet voor iedereen weggelegd.
Je moeder had een rauwe plek nadat ik langs was geweest.quote:Op maandag 2 januari 2017 16:17 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ach, al die burgerlijke trienen altijd met hun fatsoenlijkheid. De wereld is een rauwe plek. Deal with it.
Kenner als u weet dat wel.quote:Op maandag 2 januari 2017 16:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Vind het hier best meevallen hoor. Zo lang je het niet ultra extreem brengt zit je safe. Alleen racisme is altijd wel een tricky punt, maar daar moet je een beetje mee leren spelen.
Dat geloof ik meteen... je moet al heel wat kruisen in de hens hebben gezet, daar is vast wel een keer iets mis gegaan met het vlammetje en je hoeslaken.quote:Op maandag 2 januari 2017 16:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik spreek inderdaad uit ervaring
Ongeacht wat ze gedaan hebben?quote:Op maandag 2 januari 2017 16:27 schreef Falco het volgende:
Sorry TS. Maar sommige meningen gaan wel erg ver. Het is niet normaal als mensen of groepen doodgewenst worden. Dat maakt deze site nogal onaantrekkelijk namelijk.
Dat is wel normaal, maar irl heb je er een rem op vanwege de omgeving. Je kan dan niet vrijuit zeggen wat je écht vindt.quote:Op maandag 2 januari 2017 16:27 schreef Falco het volgende:
Sorry TS. Maar sommige meningen gaan wel erg ver. Het is niet normaal als mensen of groepen doodgewenst worden. Dat maakt deze site nogal onaantrekkelijk namelijk.
Kom kom, bij de Grand Wizard mag je toch alles vertellen?quote:Op maandag 2 januari 2017 16:29 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is wel normaal, maar irl heb je er een rem op vanwege de omgeving. Je kan dan niet vrijuit zeggen wat je écht vindt.
Ja hoor, we leven in een normale rechtsstaat, waar voor generalisatie en bevooroodeeldheid geen plek is. Lijken me vrij basale principes. Als dan ook nog een groep mensen wordt doodgewenst, dan is het niet meer dan normaal dat zulke reacties niet hier thuishoren.quote:Op maandag 2 januari 2017 16:29 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ongeacht wat ze gedaan hebben?
Ken ik nietquote:Op maandag 2 januari 2017 16:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kom kom, bij de Grand Wizard mag je toch alles vertellen?
Check dit topic:quote:Op maandag 2 januari 2017 16:30 schreef Remqo het volgende:
Het gaat er ook een beetje om hoe iets gezegd wordt, dunkt me
Een groep mensen die ambulancepersoneel aanvalt en er vuurwerk naar gooit, is spreken over een groep die zeer direct verantwoordelijk is, dus daar valt weinig vals aan te generaliseren. Ik vind het heel gerechtvaardigd daarover te zeggen dat ze allemaal een bepaald iets verdienen.quote:Op maandag 2 januari 2017 16:31 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja hoor, we leven in een normale rechtsstaat, waar voor generalisatie en bevooroodeeldheid geen plek is. Lijken me vrij basale principes. Als dan ook nog een groep mensen wordt doodgewenst, dan is het niet meer dan normaal dat zulke reacties niet hier thuishoren.
Zo gaan we al geruime tijd met elkaar niet om. Zulke mensen worden voor het gerecht gesleept en krijgen vervolgens een straf.quote:Op maandag 2 januari 2017 16:34 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Een groep mensen die ambulancepersoneel aanvalt en er vuurwerk naar gooit, is spreken over een groep die zeer direct verantwoordelijk is, dus daar valt weinig vals aan te generaliseren. Ik vind het heel gerechtvaardigd daarover te zeggen dat ze allemaal een bepaald iets verdienen.
Ja, lekker in de bak gaan zitten waar men elkaar nog slechter maakt dan ze erin komen.quote:Op maandag 2 januari 2017 16:35 schreef Falco het volgende:
Zo gaan we al geruime tijd met elkaar niet om. Zulke mensen worden voor het gerecht gesleept en krijgen vervolgens een straf.
Ik heb ooit op een forum gezeten waar de beheerder het beleid had dat er niet gemodereerd werd. Alleen maar racisme, beledigingen en Hitlerverheerlijking. Was het tofste forum waar ik ooit op heb gezeten. Totdat de beheerder aangeklaagd dreigde te worden na een klacht van 1 of ander anti-discriminatie platform.quote:Op maandag 2 januari 2017 16:16 schreef LurkJeRot het volgende:
Dan maak je lekker je eigen forum waar je alles mag zeggen. Met bier! En tieten! En piemels voor iedereen!
Geen bier en tieten?quote:Op maandag 2 januari 2017 16:51 schreef -Hildr- het volgende:
[..]
Ik heb ooit op een forum gezeten waar de beheerder het beleid had dat er niet gemodereerd werd. Alleen maar racisme, beledigingen en Hitlerverheerlijking. Was het tofste forum waar ik ooit op heb gezeten. Totdat de beheerder aangeklaagd dreigde te worden na een klacht van 1 of ander anti-discriminatie platform.
Niet dat ik me kan herinneren.quote:
moord als straf voor bekogelen agent, in welk context is dat ok?quote:Op maandag 2 januari 2017 17:06 schreef Villas__Rubin het volgende:
Idioter is het als iemands uitspraken niet in de juiste context gelezen worden. Ik wens enkel mensen het ergste toe die het ergste hebben gedaan.
Nee, ambulance-medewerkers. Je weet wel, zo'n trend die al jaren gaande is.quote:Op maandag 2 januari 2017 17:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
moord als straf voor bekogelen agent, in welk context is dat ok?
Dat is toch gewoon zijn mening? Of mag je zoiets niet vinden?quote:Op maandag 2 januari 2017 17:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
moord als straf voor bekogelen agent, in welk context is dat ok?
Volgens FB / Wat kan er beter in 2017 op FOK! niet.quote:Op maandag 2 januari 2017 17:15 schreef -Hildr- het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon zijn mening? Of mag je zoiets niet vinden?
ja dat is volstrekt onlogisch in een rechtsstaatquote:Op maandag 2 januari 2017 17:11 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Nee, ambulance-medewerkers. Je weet wel, zo'n trend die al jaren gaande is.
Dat vind ik een dermate grote schandaligheid, en iets dat zó ernstig getuigt van het zijn van het aller ergste tuig denkbaar, dat ik met zulk volk geen enkele genade heb. Is dat nou zo onlogisch?
Nee. Het zou onlogisch zijn in een rechtstaat dat het door mij geroepene wordt uitgevoerd. Niet dat er mensen binnen de rechtstaat er soms andere wensen op nahouden over wat te doen met het ergste tuig denkbaar.quote:Op maandag 2 januari 2017 17:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
ja dat is volstrekt onlogisch in een rechtsstaat
Hoe kan je zoiets nou écht vinden.quote:Op maandag 2 januari 2017 16:29 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is wel normaal, maar irl heb je er een rem op vanwege de omgeving. Je kan dan niet vrijuit zeggen wat je écht vindt.
quote:Op maandag 2 januari 2017 16:07 schreef Villas__Rubin het volgende:Niet gewoon alles mogen zeggen op een forum
Mensen die dieren mishandelen, of ambulance-medewerkers bekogelen of in elkaar slaan, of wat je ook allemaal voor extreem laag bij de grondse dingen kan bedenken, ja die mogen van mij door een gehaktmolen gegooid worden en als vlees aan de honden worden gegeven. Ik vind dat gewoon écht.quote:Op maandag 2 januari 2017 17:51 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets nou écht vinden.
Maar ja, 't is wel een beetje de tijdsgeest dat iedereen maar een mening moet hebben, en het liefst een hele extreme, anders word je niet gehoord, ofzo.
Ok dan.quote:Op maandag 2 januari 2017 18:02 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Mensen die dieren mishandelen, of ambulance-medewerkers bekogelen of in elkaar slaan, of wat je ook allemaal voor extreem laag bij de grondse dingen kan bedenken, ja die mogen van mij door een gehaktmolen gegooid worden en als vlees aan de honden worden gegeven. Ik vind dat gewoon écht.
Jij behoort gewoon tot een complete generatie die niet meer weet hoe intens verdorven een deel van de mensheid is. Ik weet dat wel heel goed, en daarom haat ik het.quote:Op maandag 2 januari 2017 18:06 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ok dan.
Gelukkig hebben we een prima GGZ voor mensen zoals jij. Want als je er écht zo over denkt, zal je er vast ooit wel eens in belanden.
woman understand woman and they hate each otherquote:Op maandag 2 januari 2017 18:19 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Jij behoort gewoon tot een complete generatie die niet meer weet hoe intens verdorven een deel van de mensheid is. Ik weet dat wel heel goed, en daarom haat ik het.
Ik ben het voor eens met je eens. Desondanks worden mijn denkbeelden hier nog vaak gerespecteerd, behalve op de 31e toen ik Trump een aanslag toewenste. Toen kreeg ik een banquote:Op maandag 2 januari 2017 16:07 schreef Villas__Rubin het volgende:
En nog erger: van die users die als handlanger fungeren van de leidende figuren die die mogelijkheid beperken.![]()
Waarom niet gewoon lekker alles toestaan, op slechts zeer irritante fake profielen na, die (extreem lange) teksten en foto's gaan droppen puur om het vervelen bijvoorbeeld?
Maar ik heb het altijd al suf gevonden: je mening over dingen of wat je vind dat er moet gebeuren met plegers van een misdrijf, moeten beperken tot een maatschappelijk geaccepteerd tekstje dat de bepalende gutmensch in deze samenleving nog oké vindt om te lezen. Echt, waarom is dat...... waarom heeft dit type mens het toch zo voor het zeggen?
Kijk, als er een Turk levend wordt verbrandt door ISIS of een vliegtuig neerstort vol mensen is het de bedoeling dat je empathie toont. Maar het enige wat in mij opkomt is dat het lekker opruimt. Als ik iemand op professioneel gebied een ongelofelijke tyfus kneus vind dan moet ik beleefd blijven, maar hier hoeft dat niet. Daarom blijft dit voor mij aanlokkelijk omdat ik hier kan zeggen wat ik elders voor mij moet houden.quote:Op maandag 2 januari 2017 17:51 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets nou écht vinden.
Maar ja, 't is wel een beetje de tijdsgeest dat iedereen maar een mening moet hebben, en het liefst een hele extreme, anders word je niet gehoord, ofzo.
Tegenwoordig ben je bij de minste of geringste opmerking meteen extreem-links of extreem-rechts. Ik merkte dat hier op FOK! in discussies, maar tegenwoordig ook op de plekken waar ik nu kom voor discussie. Het is overal hetzelfde.quote:
Toch wel de chillste mod anno 2017 deze. Sluit niet zomaar random topics omdat het hem niet staat.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |