Niet iedereen heeft jaren FOK!ervaringquote:Op maandag 2 januari 2017 11:47 schreef Superdonald het volgende:
Goede originele klacht, ik zie deze graag weer terug door dan wel jou dan wel een andere user begin 2018.
geregistreerd op: zondag 7 juni 2015 @ 17:59quote:Op maandag 2 januari 2017 11:48 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft jaren FOK!ervaring
Goede originele reactie, ik zie deze graag weer terug door dan wel jou dan wel een andere user in het volgende topic van NobodyKerz.quote:
Je hebt in ieder geval begin 2016 meegemaakt.quote:Op maandag 2 januari 2017 11:49 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Halverwege het jaar telt voor jou als het begin van het jaar? Lees je je eigen posts wel voor je iets typt?
oke wchquote:Op maandag 2 januari 2017 11:51 schreef HarveySpecter het volgende:
Terechte klacht. Hele sportschool vol met sukkels waarvan je weet dat je ze over drie weken toch niet meer terug ziet.
Ik moet altijd vroeg weg voordat jij naar school gaat dus dat maakt niet uit.quote:Op maandag 2 januari 2017 11:56 schreef NightH4wk het volgende:
Boh, nu krijgt TS nog concurrentie. Moet hij nog eerder op zodat niemand hem ziet.
Die twee deadlifters gaan last van hun nek krijgen.quote:Op maandag 2 januari 2017 13:56 schreef Yin_Yang het volgende:
Zo zag het er vanmorgen in mijn gym uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet 31e nog mee hebben gepaktquote:Op maandag 2 januari 2017 14:07 schreef Aiciu het volgende:
Ik begin straks ook weer.
Heb voor het laatst getraind op 30 december 2016, dus het word hoog tijd!
Nee, natuurlijk niet. Nationale bulkdag, waarbij je oliebollen als ontbijt, voor bij de koffie, met de lunch en als toetje loopt te schransen.quote:
Dat krijgen ze sowieso wel.quote:Op maandag 2 januari 2017 14:14 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Die twee deadlifters gaan last van hun nek krijgen.
De fitchick van onze sportschool was weer aanwezig. Net als vorig jaar de 31e. Al is zij niet de beste die we rond hebben lopenquote:Op maandag 2 januari 2017 14:32 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Nationale bulkdag, waarbij je oliebollen als ontbijt, voor bij de koffie, met de lunch en als toetje loopt te schransen.
Ik fietste de 31ste ook even langs mijn gym en daar trainde echt amper 4 losers en een paardenkop. De rest was gewoon verstandig thuis gebleven.
quote:
Hoe kon ik trainen als ik moest werkenquote:
Bewustwording is de eerste stap.quote:Op maandag 2 januari 2017 15:08 schreef NobodyKerz het volgende:
Zo druk was het trouwens niet. Wat een kanker-aansteller ben ik toch ook.
Duurde nog lang, het eerste BasicFit KLB topic van 2017.quote:Op maandag 2 januari 2017 11:46 schreef NobodyKerz het volgende:
Het is weeer zover. Alle luie flikkers gaan in 2017 plotsseling beginnen met sporten. Nu moet ik 's ochtends vroeg of 's avonds laat gaan om de drukte te ontlopen. Gelukkig duurt het maar een maand voor ze opgeven. Als je persé 2017 nodig hebt om te starten met sporten houd je het toch niet langer dan een paar weken vol.
Klacht: Sportschool zit vol met goede voornemens.
Ongekend ditquote:Op maandag 2 januari 2017 18:47 schreef PeneGrande het volgende:
50 Push ups op de zolderkamer vandaag.
En net als vorig jaar zul je ze beide dit jaar niet palen.quote:Op maandag 2 januari 2017 15:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
De fitchick van onze sportschool was weer aanwezig. Net als vorig jaar de 31e. Al is zij niet de beste die we rond hebben lopen
Verwacht ik niet nee, maar degene die er was is niet zo heel knap. De ander zit lichtjaren boven mijn niveauquote:Op dinsdag 3 januari 2017 11:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En net als vorig jaar zul je ze beide dit jaar niet palen.
Dat verwacht je, maar vrouwen vallen op 6'jes, niet op een 10. Ik zou er voor gaanquote:Op dinsdag 3 januari 2017 11:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Verwacht ik niet nee, maar degene die er was is niet zo heel knap. De ander zit lichtjaren boven mijn niveau
Ik zal wel eens een praatje aanknopen al is het alleen voor haar naamquote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:07 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dat verwacht je, maar vrouwen vallen op 6'jes, niet op een 10. Ik zou er voor gaan
Vertelquote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:29 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zal wel eens een praatje aanknopen al is het alleen voor haar naam
Die weet ik niet anders had ik allang picca gedeeld natuurlijk. Ik ben niet snel onder de indruk, maar zij is echt een stevige 10 zowel qua uiterlijk als lichamelijkquote:
beter doe je het niet sukkeltjequote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:29 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zal wel eens een praatje aanknopen al is het alleen voor haar naam
Stoer hoor, beta. Bench je al meer dan 100 of is je mond nog altijd groter dan je prestaties?quote:
Impressive een bench van 100 lbsquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Stoer hoor, beta. Bench je al meer dan 100 of is je mond nog altijd groter dan je prestaties?
Weet je het zeker?quote:Op maandag 2 januari 2017 13:56 schreef Yin_Yang het volgende:
Zo zag het er vanmorgen in mijn gym uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is niet mijn stijl om een discussie te voeren op basis van speculaties.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:43 schreef fathank het volgende:
Maar goed, iedereen die doet alsof ie een 10/10 chick gaat aanspreken in de gym en het toch niet doet (nee je gaat het niet doen, anders had je het al wel gedaan ergens het afgelopen jaar) is een beta. Ook al bench je 200 kg, je blijft een zielig onzeker mannetje dat eigenwaarde haalt uit de hoeveelheid gewicht die je weg kan drukken.
De onzekere beta-genetics waarmee je geboren bent onderdruk je niet met een paar kg ijzer dat je wegdrukt. Maar dat was al wel eerder duidelijk met je Zyzz-adoratie.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:49 schreef Nobu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij dacht dit jaar maar eens met een goed humeur te beginnen?
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:43 schreef fathank het volgende:
Maar goed, iedereen die doet alsof ie een 10/10 chick gaat aanspreken in de gym en het toch niet doet (nee je gaat het niet doen, anders had je het al wel gedaan ergens het afgelopen jaar) is een beta. Ook al bench je 200 kg, je blijft een zielig onzeker mannetje dat eigenwaarde haalt uit de hoeveelheid gewicht die je weg kan drukken.
De onzekere beta-genetics waarmee je geboren bent onderdruk je niet met een paar kg ijzer dat je wegdrukt. Maar dat was al wel eerder duidelijk met je Zyzz-adoratie.
^^quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:43 schreef fathank het volgende:
Sommige mensen hebben een spiegel nodig. Fathank faciliteert dat.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:49 schreef Nobu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij dacht dit jaar maar eens met een goed humeur te beginnen?
Het was een prima stuk inderdaad. Weinig tegen in te brengen, maar ik heb fathank ook wel hoog zitten. Dan ben ik eerder geneigd een oogje dicht te knijpen.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een spiegel nodig. Fathank faciliteert dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |