luister, laten we nu maar weer ontopic gaan. voordat ik straks weer op mn kop krijg van een mod.quote:Op maandag 2 januari 2017 10:08 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Over spatiebalkgedrag heb ik nog nooit iemand horen klagen.
quote:Op maandag 2 januari 2017 10:05 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
een verkeerde opbouw van woorden heeft toch ook met de speling te maken.
Pinnentjes hebben geen schade. Bij nadere inspectie was alleen een hoek van de glasplaat gebroken. Vermoedelijk is de glasplaat scheef gaan hangen, en is het kleine beetje dat op de plank stond naar de hoek geschoven. Kettingreactie: Het gewicht van die spullen bovenop die plaat eronder. Gebroken. Het gewicht van die spullen ook bovenop nog een die plaat eronder. Ook gebroken. Alles op de bodem beland.quote:Op maandag 2 januari 2017 11:49 schreef Sintesi1 het volgende:
Zijn het de glasplaatjes die braken door het gewicht, of is de kast geweken waardoor de glasplaatjes van de pinnentjes af zijn gevallen?
Staat toch in de 2e alineaquote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:06 schreef jitzzzze het volgende:
Vanwaar je vraag? Ga je losse glasplaten ergens scoren of ga je een nieuwe kast kopen?
Nou, die 4 gebruikt hij al. Staat in z'n 2e postquote:
Ze zijn nu iig leegquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, die 4 gebruikt hij al. Staat in z'n 2e post
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop