Qiang Sun is slechts een pionier van het Chinese legerquote:Op maandag 2 januari 2017 00:42 schreef Szura het volgende:
Behoed ons voor de dag dat er van die Chinese robotdarters worden afgeleverd per lopende band
je ziet het in veel andere sporten ook. Schaken en dammen bijvoorbeeld, werden tijdenlang gedomineerd door ouwe lullen met paplijven, die het niet belangrijk vonden om lichamelijk in vorm te zijn aangezien het toch om geestelijke vorm gaat. In die sporten zie je dat het besef inmiddels is ingedaald dat dat NIET los van elkaar staat. De topschakers en -dammers van tegenwoordig zijn over het algemeen fitte twintigers en dertigers. Daar heeft Darts nog wel een slag te maken.quote:Op maandag 2 januari 2017 00:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Er komen nog hele generaties met spelers die al vanaf hun allereerste stappen in een meer professionele dartswereld dan die van tegenwoordig zitten. Dat kan alleen maar goed zijn voor het niveau.
Best of Three Dartsquote:Op maandag 2 januari 2017 00:45 schreef Boezeidekoe het volgende:
Er gaat rond 2050 een WK komen dat wanneer je met je eerste pijl in de 1e wedstrijd geen triple 20 gooit, je uitgeschakeld bent.
Deze man ziet eruit als iemand die overal ongevraagd schijtlollige meninkjes verkondigt.quote:Op maandag 2 januari 2017 00:24 schreef Zipportal het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op zondag 01-01-2017 om 22:53:05Die Van Gerwen ziet er uit als iemand die tijdens vakantiebaantje verf mengt bij de Gamma @rtl7darts reageer retweet
Nou daar noem je wat. Verplicht finishen met dubbel 1 lijkt me NOGAL wat drastischer dan beginnen op 401, 301, 701 of 1001.quote:Op maandag 2 januari 2017 00:50 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wat ik me wel afvraag: Zou je andere winnaars krijgen als je het format drastisch veranderd? bv. starten vanaf 401 of verplicht finishen met dubbel 1?
Nee, dat denk ik niet. Er zal wellicht iets veranderen maar zeker niet drastisch.quote:Op maandag 2 januari 2017 00:50 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wat ik me wel afvraag: Zou je andere winnaars krijgen als je het format drastisch veranderd? bv. starten vanaf 401 of verplicht finishen met dubbel 1?
Waarom vraag je je dit af en tuurlijk. De goeie dubbelaars zijn dan in het voordeel.quote:Op maandag 2 januari 2017 00:50 schreef Boezeidekoe het volgende:
ja, zo hebben we er op Fok nog een kwart miljoen. En nog een kwart miljoen vrouwen.quote:Op maandag 2 januari 2017 00:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Deze man ziet eruit als iemand die overal ongevraagd schijtlollige meninkjes verkondigt.
Hij heb wel gelijk. MVG is niet helemaal goed. Qua aantal chromosomen denk ik. Natuurlijk wel een kei van een darter, dat dan weer welquote:Op maandag 2 januari 2017 00:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Deze man ziet eruit als iemand die overal ongevraagd schijtlollige meninkjes verkondigt.
Starten vanaf 401 niet, dat verandert het spelletje totaal niet. Dan zou ik het eerder zoeken in inderdaad op een bepaalde dubbel moeten finishen, dubbel in dubbel uit, dat soort dingenquote:Op maandag 2 januari 2017 00:50 schreef Boezeidekoe het volgende:
Omdat het veel meer zekerheid geeft over hoe lang een wedstrijd duurt en dat is natuurlijk fijn voor Sky/ITVquote:Op maandag 2 januari 2017 00:54 schreef DO2 het volgende:
Waarom wordt dit format eigenlijk zo weinig gebruikt? Levert vaak toch interessantere wedstrijden op. Als het louter gaat om wie zo snel mogelijk n x-aantal legs gooit, komt dat de spanning niet echt ten goede.
Tuurlijk verandert dat wel. Je bent sneller op de dubbel. Voordeel voor de Wades van deze wereld.quote:Op maandag 2 januari 2017 00:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Starten vanaf 401 niet, dat verandert het spelletje totaal niet. Dan zou ik het eerder zoeken in inderdaad op een bepaalde dubbel moeten finishen, dubbel in dubbel uit, dat soort dingen
Geheel toevallig heeft Nic0 ook een fok accountquote:Op maandag 2 januari 2017 00:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, zo hebben we er op Fok nog een kwart miljoen. En nog een kwart miljoen vrouwen.
Als je het scorend niet bij kunt houden vanaf 501 heb je iets meer kans als je tenminste je dubbels tegen een hoog % gooit.quote:Op maandag 2 januari 2017 00:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Starten vanaf 401 niet, dat verandert het spelletje totaal niet. Dan zou ik het eerder zoeken in inderdaad op een bepaalde dubbel moeten finishen, dubbel in dubbel uit, dat soort dingen
Hmm, zit op zich wel wat in ja. Had ik niet aan gedachtquote:Op maandag 2 januari 2017 00:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tuurlijk verandert dat wel. Je bent sneller op de dubbel. Voordeel voor de Wades van deze wereld.
Toch denk ik dat ook dan Mike en Anderson aan de top zullen blijven iigquote:Op maandag 2 januari 2017 00:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm, zit op zich wel wat in ja. Had ik niet aan gedacht
Al ben ik het wel met je eens hoor. Maakt niet bijzonder veel uit. Denk alleen dat het double in echt een ander spelletje isquote:Op maandag 2 januari 2017 00:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm, zit op zich wel wat in ja. Had ik niet aan gedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |