Januari is altijd zo'n smerige kutmaandquote:Op zondag 1 januari 2017 23:43 schreef Vasion het volgende:
En straks gaat ons saaie leventje weer gewoon verder
Een natrap naar Taylorquote:Op zondag 1 januari 2017 23:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Highest ever three-dart average in a PDC World Championship final: 110.94 -Phil Taylor (World Championship 2009)
Highest ever three-dart average in a PDC World Championship match: 111.21 -Phil Taylor (World Championship 2002)
Kan morgen nog een recordje sneuvelen
Broekje kan gewoon uitblijven tot morgennachtquote:Op zondag 1 januari 2017 23:41 schreef Tagliano het volgende:
Wel de ultieme finale nu
Wat een genot mensen, boh boh boh
Alsof elke dag pijltjes in een bord gooien met een biertje erbij zo geweldig is.quote:Op zondag 1 januari 2017 23:43 schreef Vasion het volgende:
En straks gaat ons saaie leventje weer gewoon verder
Ik moet me even laten zien in de collegezaal dus ik weet niet of dat verstandig isquote:Op zondag 1 januari 2017 23:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Broekje kan gewoon uitblijven tot morgennacht
Dan word ik raar aangekeken morgen op het werk.quote:Op zondag 1 januari 2017 23:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Daar kun je er voorlopig niet genoeg van makenquote:
Gewoon skippenquote:Op zondag 1 januari 2017 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet me even laten zien in de collegezaal dus ik weet niet of dat verstandig is
Ja, prima idee. Dan word je opgepakt en hebben we morgen een 9-darterquote:Op zondag 1 januari 2017 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet me even laten zien in de collegezaal dus ik weet niet of dat verstandig is
gelijk heeft ze hahaquote:Op zondag 1 januari 2017 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Daphne zoekt vast nieuwe schoentjes uit.
Kan jou het schelen joh.quote:Op zondag 1 januari 2017 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 januari 2017 23:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, prima idee. Dan wordt je opgepakt en hebben we morgen een 9-darter
Waar is GGMM?quote:Op zondag 1 januari 2017 23:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, prima idee. Dan wordt je opgepakt en hebben we morgen een 9-darter
Geen twee weken kerstvakantie?quote:Op zondag 1 januari 2017 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik neem het in overwegingquote:
Laatste post van hemquote:Op zondag 1 januari 2017 22:39 schreef F.M.D. het volgende:
van gerwen gaf al aan liever tegen taylor te spelen dan van barneveld. al een teken van zwakte.
Lekker in me blote reet in de trein terug naar 47" en Maijer ipv 22" en SportEinsGenussquote:Op zondag 1 januari 2017 23:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niks tegen dartpedo's jongen.quote:Op zondag 1 januari 2017 23:45 schreef Geralt het volgende:
Heeft die pedo iets tegen Barney of wat????
Fixedquote:
#rtldartsquote:Op zondag 1 januari 2017 23:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heeft ooit iemand de Premier League gewonnen zonder een partij te verliezen?
Ah, mijn tweede week gaat morgen in.quote:Op zondag 1 januari 2017 23:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel, net gehad
Komt prima uit qua WK darts dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |