hier ben ik het mee eensquote:Op zondag 1 januari 2017 21:58 schreef PippenScottie het volgende:
Ik doe ook mee met stemactie!![]()
Wat mij betreft gaan we kiezen uit liedjes die dit jaar zijn verdwenen, of liedjes die naar plek 1800-2000 zijn weggezakt en die dreigen te verdwijnen.
Een liedje 'redden' voelt als een goede daad doen.
heb voor 99ct 3 maand premium dankzij google en het feit dat je met 1 mailadres en puntjes meer opties kan makenquote:Op zondag 1 januari 2017 22:11 schreef Koen66 het volgende:
Oja, ik had geen betaald Spotify account meer
ja, dat had ik vorig jaar ookquote:Op zondag 1 januari 2017 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb voor 99ct 3 maand premium dankzij google en het feit dat je met 1 mailadres en puntjes meer opties kan maken
nog 2 uur geldig zie ik
ik ook maar de persoon die het KPN abonnement heeft woont hier al 2,5 jaar niet meer, zijn fout, mijn voordeelquote:Op zondag 1 januari 2017 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben gratis premium ivm KPN abonnement.Twan profiteert er het meest van.
O ja, dat was 't.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Je was niet zo'n 'maak je eigen lijstje' man
ik profiteer ook het meest van het KPN abonnement bij ons thuisquote:Op zondag 1 januari 2017 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben gratis premium ivm KPN abonnement.Twan profiteert er het meest van.
quote:Op zondag 1 januari 2017 22:23 schreef just me het volgende:
[..]
ik ook maar de persoon die het KPN abonnement heeft woont hier al 2,5 jaar niet meer, zijn fout, mijn voordeel
Kun je playlists wel gewoon shuffelen, toch?quote:Op zondag 1 januari 2017 22:11 schreef Koen66 het volgende:
Oja, ik had geen betaald Spotify account meer
Daar heb ik de vrijdag voor de Top 2000 nog 5 uur van gedraaid via Radio 49.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb hier een hele lijst: https://open.spotify.com/(...)kKLtXTurkmj5ibHP1I9H
goed geregeldquote:Op zondag 1 januari 2017 22:23 schreef just me het volgende:
[..]
ik ook maar de persoon die het KPN abonnement heeft woont hier al 2,5 jaar niet meer, zijn fout, mijn voordeel
quote:Op zondag 1 januari 2017 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik profiteer ook het meest van het KPN abonnement bij ons thuis
yup, ik heb de gratis versie, gaat prima, die reclames overleef ik welquote:Op zondag 1 januari 2017 22:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Kun je playlists wel gewoon shuffelen, toch?
Wij hebben een gezinsabonnement. Kun je tot 5 aparte accounts op aanmaken geloof ikquote:Op zondag 1 januari 2017 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]👍🏻 Vaak kan ik niet luisteren omdat Twan al aan het luisteren is....
Wat mij betreft zijn het de best bestede 10 euro per maand...quote:Op zondag 1 januari 2017 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, ik heb de gratis versie, gaat prima, die reclames overleef ik wel
Dat was ook een gezellige avond.quote:Op zondag 1 januari 2017 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb ik de vrijdag voor de Top 2000 nog 5 uur van gedraaid via Radio 49.
Even gevolgd, zit genoeg mooi spul tussen...
Dan kost het nog maar 3 euro per account of zo...quote:Op zondag 1 januari 2017 22:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Wij hebben een gezinsabonnement. Kun je tot 5 aparte accounts op aanmaken geloof ik
yep, dat welquote:Op zondag 1 januari 2017 22:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Kun je playlists wel gewoon shuffelen, toch?
Aankomende keer weer.quote:
ow dat ga ik eens uitzoeken... ik dacht dat je daar meer voor moest betalen of niet?quote:Op zondag 1 januari 2017 22:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Wij hebben een gezinsabonnement. Kun je tot 5 aparte accounts op aanmaken geloof ik
Kan je alleen rechtstreeks bij Spotify zelf afsluiten.quote:Op zondag 1 januari 2017 22:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ow dat ga ik eens uitzoeken... ik dacht dat je daar meer voor moest betalen of niet?
Ik vind die reclames vaak wel vol mutewaardige muziek zitten, eigenlijk...quote:Op zondag 1 januari 2017 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, ik heb de gratis versie, gaat prima, die reclames overleef ik wel
je bedoelt komende editie neem ik aan...quote:Op zondag 1 januari 2017 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aankomende keer weer.
Tenzij de platen er uit vliegen, die we er graag eerder uit hadden zien vliegen...
Kensington draai je niet?quote:Op zondag 1 januari 2017 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aankomende keer weer.
Tenzij de platen er uit vliegen, die we er graag eerder uit hadden zien vliegen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |