Dat is toch die gast van loterij fraude ofzo?quote:Op zondag 1 januari 2017 19:24 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
"Geen zorgen mensen! Maak allemaal 50 euro naar mij over en ik regel het!"
Ferdy Roetquote:Op zondag 1 januari 2017 19:31 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat is toch die gast van loterij fraude ofzo?
Hij die de term charlatan nieuw elan gafquote:
Ik wil m'n 5 euro!twitter:GuillermoWich twitterde op zondag 01-01-2017 om 19:42:56@STL_webcare @Staatsloterij Gisteravond ¤5 gewonnen, vervolgens kijk ik nu en heb ik niets?! https://t.co/d1NIPBzItF reageer retweet
quote:Op zondag 1 januari 2017 19:23 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik kan er niet wakker van liggen ouders zijn blijkbaar op het laatste moment vertrokken. Ik lach mij rot als de trein zo gaat rijden en dan alsnog het vliegtuig halen, maar dan te horen krijgen dat ze niet vliegen ivm (vuurwerk) mist![]()
Gemisttwitter:connyvb4 twitterde op zondag 01-01-2017 om 19:47:43Nieuwsgierig: hoe rijden die treinen elke winter in Zwitserland, Rusland, Zweden, Finland, Canada, Alaska WEL? @NS_online #vluchtgemist reageer retweet
Altijd knap hoe mensen in Nederland weten hoe de treinen in andere landen rijden.quote:Op zondag 1 januari 2017 19:58 schreef Maraca het volgende:
[..]Gemisttwitter:connyvb4 twitterde op zondag 01-01-2017 om 19:47:43Nieuwsgierig: hoe rijden die treinen elke winter in Zwitserland, Rusland, Zweden, Finland, Canada, Alaska WEL? @NS_online #vluchtgemist reageer retweet
Ik had die chick best naar huis willen rijden hoorquote:Op zondag 1 januari 2017 17:22 schreef Razor21 het volgende:
Blijkbaar was er vannacht een storing met de lotenchecker waardoor mensen niet de juiste uitslagen te zien kregen.
Nu regent klachten bij het webcareteam van de Staatsloterij op Twitter. Er zijn allemaal mensen die na de uitslag hun loten hebben verscheurd of verbrand![]()
Via Twitter proberen ze nu alsnog een prijs te krijgen![]()
twitter:Oja en het meisje dat gisteren boos op de NS was omdat ze laatste trein naar haar huis had gemisttwitter:RvanL twitterde op zondag 01-01-2017 om 11:45:13Lot om 01.00 uur in de vuurkorf gegooid omdat ik geen prijs had volgens de app. Vanmorgen ineens wel. @STL_webcare https://t.co/9qFN9crkXc reageer retweet
![]()
Hoe stom ben je om het risico te nemen om de allerlaatste trein te pakken met Oud & Nieuw en dan nog boos zijn ook
[ afbeelding ]twitter:Xiority twitterde op zaterdag 31-12-2016 om 18:38:00@NS_online mijn trein heeft een spoorwijziging gehad waardoor ik de laatste trein richting deventer heb gemist, hoe kom ik nu thuis..? reageer retweet
Jammer dat ze uiteindelijk thuis is gekomen![]()
hoe? Check haar Twitter maar
Nog meer leedvermaak? Zoek dan eens op Twitter op de woorden :
- trein gemist
- gemist
Of kijk gewoon eens rond bij de webcareteams![]()
FakeTaxi?quote:Op zondag 1 januari 2017 20:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik had die chick best naar huis willen rijden hoor
twitter:Johan_b twitterde op zondag 01-01-2017 om 17:14:02@Staatsloterij @rudymackay van 10 euro met de lotenchecker naar 0 euro nu. Heel 2017 naar de kloten!!! reageer retweet
Maar dat klopt wel. Daar wordt bepaald onderhoud wel gedaan omdat ProRail meent dat het hier toch niet zo'n vaart loopt. Damage control is goedkoper dan de infrastructuur onderhouden.quote:Op zondag 1 januari 2017 19:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Altijd knap hoe mensen in Nederland weten hoe de treinen in andere landen rijden.
Sarcasme niet herkennenquote:Op zondag 1 januari 2017 22:41 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Het kan nóg erger:twitter:Johan_b twitterde op zondag 01-01-2017 om 17:14:02@Staatsloterij @rudymackay van 10 euro met de lotenchecker naar 0 euro nu. Heel 2017 naar de kloten!!! reageer retweet
Wat een paupersneuneus.
Bovenstaande ben ik met je eens.quote:Op maandag 2 januari 2017 00:47 schreef Maikuuul het volgende:
Wat een figurennooit de hand in eigen boezem steken als er iets gebeurd
De eeuwige slachtofferrol van mensen tegen woordig.
Het vliegtuig missen omdat je trein misschien een half uurtje vast staat. Daarom sowieso voor internationale vluchten 3 uur van tevoren proberen daar te zijn. Maar als je zelf liever voor de tv blijft hangen en alles maar uitsteld is dat gewoon je eigen schuld.
twitter:h_vestjens twitterde op maandag 02-01-2017 om 06:35:51@NS_online Verdomme. Komt de trein optijd in Eindhoven. Stopt ie op ander perron. Iedereen aansluiting gemist!!!!!! reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |