abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167918941
Wij dubbelzijdig tape, gewoon rondom.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 10:01:44 #127
56471 pinquit
oh my lama!
pi_167919140
Ohh sel! O+ wat een supergave muts en wat staat hij haar geweldig :D

Hier bivakmuts! Vindt ie niet erg :)

Kabouter O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_167919620
Mooie jas Selvaria! Die heeft A ook! ;)
pi_167922338
Oooh, wat een toffe Selvaria!

Strikje onder de kin is niet mr.T. proof. Die trekt ie voor zijn gezicht langs naar beneden.

Maar een bivakmuts zit rondom net wat strakker denk ik. Goed idee Pinq..!
pi_167922528
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 12:35 schreef Sara82 het volgende:
Oooh, wat een toffe Selvaria!

Strikje onder de kin is niet mr.T. proof. Die trekt ie voor zijn gezicht langs naar beneden.

Maar een bivakmuts zit rondom net wat strakker denk ik. Goed idee Pinq..!
Een strikmutsje gaat over de borst naar achteren, kan ook onder z'n shirtje :)
pi_167922547
och, wat een mooie baby's komen hier voorbij....En leuke mutsen! Wij hebben ook zo'n leuke muts, en die blijft zitten zolang meneer er niet aan denkt...

pi_167923406
Foto's O+ We want mooooore!

Met speciale vermelding voor de fantastische foto van JagarT en zijn muts en jas, wat staan die kleuren hem goed! O+

Mijn dreumes moet naar de kapper maar ik wil niet, want ZACHT BABYHAAR!!!! Maar hij heeft een mat. Nog even en het zou een kind van Litmanen kunnen zijn :@

[ Bericht 2% gewijzigd door Mineola op 06-01-2017 13:45:47 ]
  vrijdag 6 januari 2017 @ 13:42:46 #133
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_167923689
Mutsenfoto's O+ Hier worden dikke mutsen afgedaan, maar dunne katoenen mutsjes mogen wel blijven zitten volgens F.

Mineola, hier ook na de eerste leer kapper nog steeds zacht babypluis. Kan dus wel hoor :D Het is zo zacht dat er niks mee te beginnen is, gel is na een half uur verdwenen, klei/mud/wax na een uur.

[ Bericht 0% gewijzigd door mousemicky op 06-01-2017 13:58:38 ]
pi_167923738
Maar je denkt toch niet dat ik iets in het haar van mijn baby dreumes ga doen? :o :'(

[ Bericht 19% gewijzigd door Mineola op 06-01-2017 14:07:30 ]
  vrijdag 6 januari 2017 @ 13:58:22 #135
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_167923974
Ik had het over die van mij ;)
Een beetje gel staat 'm leuk (en anders heeft ie een platte pannenkoek aan haar op zn hoofd ;(). Mission impossible...
pi_167929896
Die van ons is ook naar de kapper geweest ivm overmatige mat-vorming. Kon echt niet meer :D.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_167930498
Mutsdragende dreumesjes O+ Selvaria die van N. is tof zeg!

Mutsen blijven hier wel redelijk zitten. Dat was afgelopen zomer wel anders. Dan was het hoedje opzetten en tegelijkertijd diverse afleidingsmanoeuvres uitvoeren :P

Over mutsen gesproken. Hebben jullie (al pratende) dreumessen ook soms bizarre zelfbedacht woorden voor dingen? Een muts/hoedje is hier bijv. een potat :? En zo heeft ze nog wel meer gekke woordjes. Hoe ze erbij komt, geen idee!
pi_167930572
Komt het niet van pet kazy?
pi_167930604
Gaan jullie naar de kapper met jullie dreumessen ja? Ik knip W. zelf steeds maar beetje bij.. :X
pi_167930642
Nohhhhh, jullie hoedenfoto's O+
Ik vind die van N. echt geweldig!

L. blieft geen mutsen. Behalve de muts van overleden vriend van man. Die mag niet af, of het is krijsen. Bijzonder vind ik het.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_167931348
Tis nog nooit naar de kapper geweest, en heb zelf ook nog niet geknipt. De duutser zegt al een half jaar dat het nodig tijd is, ik ben het er nog niet mee eens....
pi_167932504
Wow, wat een toffe mutsen allemaal! Ik ben echt heel jaloers, Sjaak trekt ze allemaal meteen af...
pi_167932996
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 19:01 schreef silliegirl het volgende:
Gaan jullie naar de kapper met jullie dreumessen ja? Ik knip W. zelf steeds maar beetje bij.. :X
Ik liet het mijn moeder doen bij oudste. Nu ook denk ik. Knippen is niet mijn talent bij een bewegende dreumes. Bij kleuter zou ik het wel aandurven inmiddels. Stel dat ik model kon knippen dan :+ Maar ik steun ook graag de lokale middenstand :)

Jagar hoe gaat het met je verwondingen? Het klonk echt heel naar zeg, au!

En Malteser, hoe gaat het met Twix en de nieuwe voeding, merk je (veel) verschil?
pi_167933136
Haha ik zie nu pas de foto van N met vikingmuts, die is fantastisch! Haar hoofd er bij ook :D Is het een beetje te doen, hoogzwanger met dreumes! Gewoon al bijna grote zus :o ik ben heel benieuwd naar jullie tweede! Heeft N er een beetje een idee van eigenlijk of gaat het concept baby nog langs haar heen?
  vrijdag 6 januari 2017 @ 20:42:51 #145
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_167933994
Mutsenfoto's O+ vooral die van N van Selvaria!
Hier geen mutsen, die zijn zo af. Dan maar een capuchon. Voor zolang ze die ophouden!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167935144
Die rode wangetjes en neusjes, Shop! O+
En die T, wauw, wat een leukerd zo! En die van Pinquit, en Selvaria, en... O+

J was in de zomer haast vergroeid met zijn zonnehoedje. Nu vindt hij zijn muts soms prima en soms wil hij hem niet op, maar zijn capuchon wel. Wanten daarentegen... :{w
Haren knippen doet mijn schoonmoeder. In de kinderstoel, iemand speelt met hem met iets interessants en oma knipt. Moet iedere 6 weken wel, zijn haar groeit echt snel.
En vandaag is de koemelk kennelijk weer wat gezakt want we hadden weer een normaal middagdutje en geen stuiterbal *O*. Kon ik ook nog even bijkomen op mijn laatste vakantiedag.
pi_167935342
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 20:20 schreef Mineola het volgende:
Haha ik zie nu pas de foto van N met vikingmuts, die is fantastisch! Haar hoofd er bij ook :D Is het een beetje te doen, hoogzwanger met dreumes! Gewoon al bijna grote zus :o ik ben heel benieuwd naar jullie tweede! Heeft N er een beetje een idee van eigenlijk of gaat het concept baby nog langs haar heen?
Haha, lief dat je het vraagt!

Ik vind het wel heel zwaar, maar dat komt niet zozeer door N. want ze is zo leuk, lief en makkelijk nu. Ik takel lichamelijk best hard af, dus ik kijk de tijd wel een beetje weg. ;)

Ze snapt wel dat er *iets* met mijn buik is, ze wil er ook veel naar kijken en geeft veel kusjes en knuffels. We hebben het boekje "Mama, wat zit er in je buik?" van de bieb geleend en als ik haar nu vraag wat erin zit zegt ze bijna standaard "oppetoes!" (octopus). _O- Verder weet ze wel wat een baby is en benoem ik steeds dat er een baby komt en dat zij grote zus wordt, maar het blijft nog net wat te abstract voor haar.

Even nog een O+ voor alle andere goedgemutste kindjes hier!
pi_167936347
Muts: Twix draagt een strikmuts. Of zijn blauwe katoenen van Polarn o Pyret, of zijn wolfleece van Cosilana (besteld bij Mama nova O+).

Kapper: hier in het dorp zit een kinderkapper. Inclusief ballenbak, glijbaan en zulks. Ik heb er nu twee keer Twix' oren netjes vrij laten maken. Daar rekent ze ¤2,50 voor. Daarvoor ga ik het zelf niet eens proberen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 20:16 schreef Mineola het volgende:

[..]

En Malteser, hoe gaat het met Twix en de nieuwe voeding, merk je (veel) verschil?
Ja en nee. We hebben echt een ander kind. Veel minder onrust in zijn lijfje, minder kermen in zijn slaap. Heel langzaamaan gingen we erin geloven dat we op de goede weg zijn. Tot hij gisteren op controle moest. Niet gegroeid. :'( Wel besloten nog 3 maanden door te gaan met deze voeding, zodat hij de kans krijgt om te groeien. Hij is namelijk ook gaan lopen en nog veel meer gaan kletsen dus de kinderarts geeft hem nog 3 maanden het voordeel van de twijfel.
pi_167940871
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 12:46 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Een strikmutsje gaat over de borst naar achteren, kan ook onder z'n shirtje :)
Hûh..? Hoewattes? Ik snap t niet...

Ach Shop en Jagar, ook al van die mooie mutsdragers. O+
SPOILER
SPOILER
pi_167943594
Sara,was de tweede jullie aankondigingsfoto? Onwijs leuk!

Dreumes pro tip: geen Tantrum krijgen en met je hoofd tegen de rand van de tafel kletteren. :{
Want het leven is niet meer dan een sprookje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')