Ah, bij de Prenatal heb ik inderdaad niet gekeken - dan had ik ook bekende helemaal naar het centrum gemoeten. De HEMA en zeeman hadden het niet terwijl die wel e.e.a. hebben qua dreumeskleding.quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:37 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Ik zag gisteren bij de Prenatal nog gewoon zwemkleding.Maar in dit geval zou ik gewoon alleen een zwemluier aandoen en gaan met die banaan.
Welke maat heb je nodig? Er ligt hier een werkloos Hema zwembroekje (blauw met sterren) in mt 74/80.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:03 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Ah, bij de Prenatal heb ik inderdaad niet gekeken - dan had ik ook bekende helemaal naar het centrum gemoeten. De HEMA en zeeman hadden het niet terwijl die wel e.e.a. hebben qua dreumeskleding.
Gewoon maar alleen in een luier dan morgen.
Hij heeft nu maat 86 dus het zal net te klein zijn. Wel bedankt voor het aanbod!quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:49 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Welke maat heb je nodig? Er ligt hier een werkloos Hema zwembroekje (blauw met sterren) in mt 74/80.
Dat was een voorbeeld van wat ze nog niet kan he.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:44 schreef Hupje het volgende:
Selvaria, een puzzel met 9 stukjes?!ik vond het al knap dat J een inlegpuzzel van de bieb kan leggen.
oh, dat zou ik ook willen. T kijkt ons aan, en gooit dan bewust een lepel, of z'n hele bord op de grond. Eten kan zo'n drama zijn op het moment!quote:Op donderdag 5 januari 2017 08:49 schreef SaskiaR het volgende:
Knap hoor, emoties herkennen!![]()
Ik ben wel blij dat ik niet zo'n smijter heb, ze legt het altijd netjes weg als ze iets niet wil. Ze wordt wel altijd heel erg afgeleid als er per ongeluk iets valt. Dan blijft ze 'ohoh' roepen, tot ik het opgeraapt heb. Anders wordt er niet verder gegeten.
Voor alle hoofddeksels, strikjes en knipjes gebruik ik tegenwoordig de ijdelheid van mijn dochter + een spiegel en veelvuldig het woord moooooi!quote:Op vrijdag 6 januari 2017 03:36 schreef Sara82 het volgende:
Ff vragie he, als jullie je kind een muts opzetten, gebruiken jullie dan montagekit of veiligheidsspelden aan de muts en oortjes?
+1quote:Op vrijdag 6 januari 2017 03:58 schreef ingee het volgende:
[..]
Voor alle hoofddeksels, strikjes en knipjes gebruik ik tegenwoordig de ijdelheid van mijn dochter + een spiegel en veelvuldig het woord moooooi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een strikmutsje gaat over de borst naar achteren, kan ook onder z'n shirtjequote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:35 schreef Sara82 het volgende:
Oooh, wat een toffe Selvaria!
Strikje onder de kin is niet mr.T. proof. Die trekt ie voor zijn gezicht langs naar beneden.
Maar een bivakmuts zit rondom net wat strakker denk ik. Goed idee Pinq..!
Ik liet het mijn moeder doen bij oudste. Nu ook denk ik. Knippen is niet mijn talent bij een bewegende dreumes. Bij kleuter zou ik het wel aandurven inmiddels. Stel dat ik model kon knippen danquote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:01 schreef silliegirl het volgende:
Gaan jullie naar de kapper met jullie dreumessen ja? Ik knip W. zelf steeds maar beetje bij..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, lief dat je het vraagt!quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:20 schreef Mineola het volgende:
Haha ik zie nu pas de foto van N met vikingmuts, die is fantastisch! Haar hoofd er bij ookIs het een beetje te doen, hoogzwanger met dreumes! Gewoon al bijna grote zus
ik ben heel benieuwd naar jullie tweede! Heeft N er een beetje een idee van eigenlijk of gaat het concept baby nog langs haar heen?
Ja en nee. We hebben echt een ander kind. Veel minder onrust in zijn lijfje, minder kermen in zijn slaap. Heel langzaamaan gingen we erin geloven dat we op de goede weg zijn. Tot hij gisteren op controle moest. Niet gegroeid.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:16 schreef Mineola het volgende:
[..]
En Malteser, hoe gaat het met Twix en de nieuwe voeding, merk je (veel) verschil?
Hûh..? Hoewattes? Ik snap t niet...quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:46 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Een strikmutsje gaat over de borst naar achteren, kan ook onder z'n shirtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |