SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat knap van A, Aerenia! Wat superschattig ook dat ze je napraat. Kijkt ze jou altijd aan als ze praat (liplees jij alles?). Fijn dat de koorts gezakt is, dan zitten ze gelijk een stuk beter in hun vel he?
Met E gaat het wel goed, KDV denkt wel aan hoogsensitiviteit (ofzo) dus daar hebben we volgende week info avond over. Vriend en ik denken echter dat 't wel meevalt maar ok, we gaan wel even luisteren.
quote:Dank voor jullie reacties allen.![]()
Op vrijdag 13 januari 2017 23:40 schreef hetzusjevan het volgende:
Selvaria, omdat ik niet kort van stof ben (sorrie) en zelf lange lappen tekst op een forum irritant vind even in spoilertags.Dankje voor je uitgebreide reactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik neem alles mee en als ik maandag bel om een nieuwe afspraak te maken hoop ik dat de roostermaker zegt dat ze dinsdag al terecht kan. Dan is man namelijk vrij en kan haar dan brengen en halen. Ik hoop gewoon dat de baby nog minstens 2 weken blijft zitten, hopelijk kan ze dan vaak genoeg kort wennen.
Vieve,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lu, wat ontzettend sneu weer voor Wolk.Geen ervaring, maar het klinkt echt vreselijk. Wat is de oorzaak en kan er niks anders aan gedaan worden dan pijnstilling / verdoving dmv lidocaine?
voor jullie en Wolk.
Pyralvex?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 07:58 schreef Kuukske het volgende:
Wat heftig Lu.
Mag ze dat spul niet van Kruidvat? Iets met een P. Geen idee of kleintjes dat ook mogen. Dat smeer je op de aft en dat verdooft.
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 08:25 schreef Malteser het volgende:
Lu: wat ontzettend naar!! Ik heb zelf heel regelmatig aften maar bij mij is het na een dag of 3 wel over. Zuur fruit eten (of verse jus) drinken doet veel zeer, dat zou ik even mijden. Verder geen tips.
[..]
Pyralvex?
Ik heb er ook regelmatig last van, maar Pyralvex werkt bij mij helaas niet/nauwelijks. Enige dat (enigszins preventief) wel werkt is tandpasta van Zendium. Zodra ik een dag of twee een andere tandpasta gebruik is het raak bij mij. Tomaat of paprika is trouwens ook superpijnlijk vind ik. Laatst had ik uit wanhoop de dentinox gepakt omdat dat verdooft en dat was zowaar zinvol. Haalde de scherpe randjes er vanaf. Arme Wolk, er doet echt weinig meer pijn dan een aft vind ik. Sterkte Lu!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 08:25 schreef Malteser het volgende:
Lu: wat ontzettend naar!! Ik heb zelf heel regelmatig aften maar bij mij is het na een dag of 3 wel over. Zuur fruit eten (of verse jus) drinken doet veel zeer, dat zou ik even mijden. Verder geen tips.
[..]
Pyralvex?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |