SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappigste gezicht uit 2016
Random gozer met enorm veel charisma²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
Scherp! kan een mod hem aanpassen aub. Moet 2017 zijnquote:
quote:Op zondag 1 januari 2017 00:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Scherp! kan een mod hem aanpassen aub. Moet 2017 zijn²
Zo bang?quote:Op zondag 1 januari 2017 00:12 schreef Ryan3 het volgende:
sneue kutzooi is dat vuurwerk toch
moet met 1 hand typen vanwege hondje dat ik vasthou.
Klein koptelefoontje kopen volgend jaar.quote:Op zondag 1 januari 2017 00:12 schreef Ryan3 het volgende:
sneue kutzooi is dat vuurwerk toch
moet met 1 hand typen vanwege hondje dat ik vasthou.
dit jaar wilde we weer niet hier zijn, alleen vrouw is van me weggelopen, en auto 3 dagen geleden in de prak gereden door post.nl.quote:Op zondag 1 januari 2017 00:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Klein koptelefoontje kopen volgend jaar.
Echt naar voor het beestje. Hoop dat het snel stopt.quote:Op zondag 1 januari 2017 00:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
ja, erg, hartje gaat ook echt hard op en neer.
Heeft je vrouw je verlaten?quote:Op zondag 1 januari 2017 00:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
dit jaar wilde we weer niet hier zijn, alleen vrouw is van me weggelopen, en auto 3 dagen geleden in de prak gereden door post.nl.
Je vrouw is weggelopen? Was dat op zijn minst een van je nieuwjaarswensen?quote:Op zondag 1 januari 2017 00:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
dit jaar wilde we weer niet hier zijn, alleen vrouw is van me weggelopen, en auto 3 dagen geleden in de prak gereden door post.nl.
Ben je nou serieus of mis ik de grap?quote:Op zondag 1 januari 2017 00:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
yep, voor een twitteraar. weggelopen, letterlijk, de 13de dacht ik..
nee was geen nieuwjaarswens, zij zei altijd we blijven altijd bij mekaar en ik kan elke dag hard om je lachen, door een grap van mij, maar ja twitterquote:Op zondag 1 januari 2017 00:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je vrouw is weggelopen? Was dat op zijn minst een van je nieuwjaarswensen?
is serieus.quote:Op zondag 1 januari 2017 00:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben je nou serieus of mis ik de grap?
Vaag verhaal, maar goed...weet je zeker dat er niet wat langer speelde al?quote:Op zondag 1 januari 2017 00:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
nee was geen nieuwjaarswens, zij zei altijd we blijven altijd bij mekaar en ik kan elke dag hard om je lachen, door een grap van mij, maar ja twitter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |